Lokata 3-mies ING bankonline?

1 wyświetlenie

Krzysztof

nieprzeczytany,
1 wrz 2008, 14:44:561.09.2008
do
Czy mozliwe jest zalozenie lokaty przez internet na reklamowane 8%? W
serwisie pojawila sie lokata na 3-mies, ale czy to jest ta lokata to trudno
zgadnac? Zakladal ktos te lokate przez net? Tabele oprocentowania
zaktualizowali 1.09.2008, ale nie ma na niej tej lokaty?
Ta lokata istnieje, ale dlaczego bank ja ukrywa na stronie www?

tompod@

nieprzeczytany,
1 wrz 2008, 14:58:231.09.2008
do

Krzysztof napisał(a):

> Czy mozliwe jest zalozenie lokaty przez internet na reklamowane 8%?

Nie. Trzeba udać się do placówki i założyc konto OKO darmowe (bez
karty, 1 wypłata w miesiącu gratis) przelać pieniądze i założyc lokate

>W serwisie pojawila sie lokata na 3-mies, ale czy to jest ta lokata to trudno
> zgadnac? Zakladal ktos te lokate przez net?

Ja zakładałam. Trwa to 3 min pod warunkiem, ze ma się dostęp do ING
online

Tabele oprocentowania
> zaktualizowali 1.09.2008, ale nie ma na niej tej lokaty?
> Ta lokata istnieje, ale dlaczego bank ja ukrywa na stronie www?

Nie wiadomo

Borys Pogoreło

nieprzeczytany,
1 wrz 2008, 15:05:451.09.2008
do
Dnia Mon, 1 Sep 2008 11:58:23 -0700 (PDT), tompod@ napisał(a):

> Nie. Trzeba udać się do placówki i założyc konto OKO darmowe (bez
> karty, 1 wypłata w miesiącu gratis) przelać pieniądze i założyc lokate

Mnie się udało dzisiaj zawiesić kasjerkę w ING - doszła do momentu
zakładania lokaty i nagle wyciąga dowód wpłaty... A ja na to, że figę, bo
pieniądze chcę najpierw przelać na OKO. Wykonałem tym samym niedozwoloną
operację, bo panie nie były szkolone na taką ewentualność :)

Po konsultacjach przystały na taką opcję ;)

> Tabele oprocentowania
>
> Nie wiadomo

Bo nasza kiełbasa przegoniła już ich kiełbasę. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Arek

nieprzeczytany,
1 wrz 2008, 15:50:541.09.2008
do
Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ...

>Ta lokata istnieje, ale dlaczego bank ja ukrywa na stronie www?

Zaraz tam "ukrywa"! Prowadzi selektywna polityke informacyjna
zorientowana na "target"... :)
Zakladajac, ze wielu "internetowych" klientów ING ma OKO to pojawienie
sie tej informacji spowodowalo by przesuniecie kasy z OKA na lokate.
Bank poza zafiksowaniem sobie pewnych srodków (pod grozba utraty
odsetek) nic nie osiagnie, a zaplaci za to wyzszymi odsetkami.
Gdy oglosi to najpierw w TV i na szybach oddzialów, pojawi sie troche
nowych klientów ze swieza gotówka...
Czyzby ING tak bardzo potrzebowal dodatkowych pieniedzy?
Lokaty sie skoncza akurat przed zakupami swiatecznymi.
Arek

Nowe wiadomości: 0