Bankomaty BPH PBK SA do Euronetu?

0 wyświetleń

Jarosław Łysio

nieprzeczytany,
2 sie 2003, 14:33:322.08.2003
do
Witam!
Słyszałem plotkę, że Euronet ma zamiar kupić należące do BPH PBK SA
bankomaty.
Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły (np.
kiedy ma to nastąpić)?

Pozdr.,

Commeta

nieprzeczytany,
2 sie 2003, 15:15:512.08.2003
do

Użytkownik "Jarosław Łysio" <jarosla...@NOSPAM.gazeta.pl>

> [...]
> bankomaty.
> Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły

a gdzie słyszałeś ?

Łukasz Stawicki

nieprzeczytany,
4 sie 2003, 04:06:574.08.2003
do
Użytkownik Jarosław Łysio napisał:

> [...]
> bankomaty.
> Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły (np.

Na pewno będzie kupował nowe. Czy odkupi również używane od kogoś - nie
wiem. A może wie ktoś czy będzie stawiał własne Centrum Autoryzacji?

Łukasz

Slawek Kos

nieprzeczytany,
4 sie 2003, 15:06:474.08.2003
do
Użytkownik "Łukasz Stawicki" <ga...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Na pewno będzie kupował nowe. Czy odkupi również używane od kogoś - nie
> wiem. A może wie ktoś czy będzie stawiał własne Centrum Autoryzacji?

A skad wiez, ze bedzie kupowal nowe?
Od 5 lat ma te same 400 bankomatow i jakos nie kupil nowych wiec dlaczego
akurat teraz?

--
Pozdrowienia
--

Łukasz Stawicki

nieprzeczytany,
6 sie 2003, 04:41:436.08.2003
do
Użytkownik Slawek Kos napisał:

Odwołuję :)
Pisało 'Euronet' a przeczytałem 'Eurobank'.

Łukasz

Flyer

nieprzeczytany,
6 sie 2003, 06:57:236.08.2003
do
Łukasz Stawicki napisał:

> Na pewno będzie kupował nowe. Czy odkupi również używane od kogoś - nie
> wiem. A może wie ktoś czy będzie stawiał własne Centrum Autoryzacji?

A to nie Euronet kupił Polcard?

Flyer

Flyer

nieprzeczytany,
6 sie 2003, 08:15:426.08.2003
do

Tomasz

nieprzeczytany,
6 sie 2003, 09:55:396.08.2003
do

> Słyszałem plotkę, że Euronet ma zamiar kupić należące do BPH PBK SA
> bankomaty.
> Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły
(np. kiedy ma to nastąpić)?

Taka informacja byłaby trzymana w tajemnicy ... taka sprzedaż wiązałaby się z
dużym zyskiem dla banku .... w obecnych czasach bardzo potrzebnych Bankom.
Obecnie najlepszym panaceum na zyskiw Bankach jest wyprzedaż majątku ...

Tomasz

Flyer

nieprzeczytany,
6 sie 2003, 17:04:246.08.2003
do
Tomasz napisał:

> [...]
> Obecnie najlepszym panaceum na zyskiw Bankach jest wyprzedaż majątku ...

Wróć - nie tylko zyski ale płynność - porównaj jak leci w BPH na pysk od
dwóch lat - mimo lepszych wyników płynność jest coraz mniejsza i wygląda
jak trend.

Flyer

Nowe wiadomości: 0