Wyplata w bankomacie BPH karta mBank

0 wyświetleń

MaG [WRC]

nieprzeczytany,
6 lis 2002, 15:38:436.11.2002
do
Witam! mam pytanie: czy wyplacajac karta visa z mBanku w bankomacie banku
BPH pobrana zostanie prowizja ? i w jakiej wysokosci? dziekuje za odpowiedz,
pozdrawiam serdecznie
M.

Michał 'Amra' Macierzyński

nieprzeczytany,
6 lis 2002, 15:44:486.11.2002
do

bedzie pobrana - w wysokosci -> informacja na stronie mBanku - tak jak
wuyplata z obcego bankomatu

http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

Prowizja od pozostałych wypłat gotówki na terenie Polski 2,5% + 2,50 zł

MaG [WRC]

nieprzeczytany,
6 lis 2002, 15:57:436.11.2002
do
ok, wielkie dzieki!!!

ksawek

nieprzeczytany,
6 lis 2002, 17:02:466.11.2002
do
Z tego, co wiem, mBank nie pobiera prowizji tylko w przypadku wybierania
pieniedzy z bankomatow Euronetu. W innym przypadku prowizja wynosi, chyba,
2,5% + 2,5 zl.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Piotr Orzechowski

nieprzeczytany,
7 lis 2002, 02:24:567.11.2002
do
"MaG [WRC]" <quic...@o2.pl> wrote in message

> Witam! mam pytanie: czy wyplacajac karta visa z mBanku w bankomacie banku
> BPH pobrana zostanie prowizja ? i w jakiej wysokosci? dziekuje za
odpowiedz,

przy okazji
okazuje się, że chyba najkorzystniejsza przy małych sumach wypłacanych z
obcych bankomatów jest VE PKOBP
kosztuje to 2% nie mniej niż 4 zł
nawet inteligo ze swoimi 4,5 zł ma wyżej (dla małych wypłat do 200 zł)

być może są tańsze karty (fortis ?) , ale po zsumowaniu opłat za korzystanie
z ROR i karty chyba wypada na korzyść PKO

pozdrawiam
Piotr Orzechowski

Slawek Kos

nieprzeczytany,
7 lis 2002, 03:26:327.11.2002
do
Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
w wiadomości news:aqd4ek$e0l$1...@news2.tpi.pl...

> przy okazji
> okazuje się, że chyba najkorzystniejsza przy małych sumach wypłacanych z
> obcych bankomatów jest VE PKOBP
> kosztuje to 2% nie mniej niż 4 zł

2,5% min. 4,00zl

> nawet inteligo ze swoimi 4,5 zł ma wyżej (dla małych wypłat do 200 zł)
>
> być może są tańsze karty (fortis ?) , ale po zsumowaniu opłat za
korzystanie
> z ROR i karty chyba wypada na korzyść PKO

Ehmm, wszystko zalezy od "profilu uzytkowania"
Wyplata VE Millennium w obcym bankomacie kosztuje 3,50zl niezaleznie od
kwoty, takze za granica (IMHO jedna z najtanszych, zwlaszcza biorac pod
uwage kursy walut)
Prowadzenie konta za darmo jesli saldo >500zl.
Ale czy w sumie to tani bank?

--
Pozdrowienia
---

berdycz

nieprzeczytany,
7 lis 2002, 03:41:597.11.2002
do

Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał w wiadomości news:aqd4ek$e0l$1...@news2.tpi.pl...
> kosztuje to 2% nie mniej niż 4 zł

W ING BSK konto za > 20 zł miesięcznie ma wszystkie krajowe bankomaty darmo.
Po piątym wyciagnięciu 50 zł z obcego bankomatu już się opłaca ????

Piotr Orzechowski

nieprzeczytany,
7 lis 2002, 06:00:317.11.2002
do
"berdycz" <pis...@berdyczow.pl> wrote in message

> W ING BSK konto za > 20 zł miesięcznie ma wszystkie krajowe bankomaty
darmo.
> Po piątym wyciagnięciu 50 zł z obcego bankomatu już się opłaca ????

nie wiem jak inni, ale mając w portfelu kartę mBanku i PKO (inni mogą mieć
obecnie tylko Inteligo) sytuacja, że muszę wypłacić pieniądze z obcego
bankomatu zdarza się raz , ewentualnie dwa razy w miesiącu

więc zdecydowanie ING się nie opłaca

Piotr Orzechowski

Nowe wiadomości: 0