Bankomat BPH, a nalepka BZWBK

0 wyświetleń

Ja_Nul^

nieprzeczytany,
1 paź 2007, 06:24:421.10.2007
do
Cześć!
Pobrałem ostatnio jakąś kwotę z bankomatu z nalepką BZWBK i zostałem
obarczony prowizją, brałem pieniądze w pośpiechu, kiedy obejrzałem
dokładniej bankomat okazało się, że to BPH. Pomyślałem, więc sobie mbank
traktuje bezprowzyjnie bankomaty BZWBK, a nie te innych banków z nalepką
BZWBK, innymi słowy mój błąd, moja strata. Z ciekawości wszedłem jednak
na stronę WBKu i sprawdziłem listę darmowych bankomatów, bo mam tam
również konto, co prawda używane sporadycznie, ale jakoś nie słyszałem,
żeby bankomaty BPHu były darmowe, okazało się, że lista nie zawiera
wspomnianego bankomatu. Zastanawiam się wiec, co ta nalepka ma oznaczać
i czy pobierając kasę przy użyciu karty z BZWBK też obarczyliby mnie
prowizją?

--
."" ""
|oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
| O Ja_Nul^ sig v0.1 o
.- _______________________________ -

Grześ

nieprzeczytany,
1 paź 2007, 06:56:361.10.2007
do
Użytkownik "Ja_Nul^" <ja_nulW...@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wspomnianego bankomatu. Zastanawiam się wiec, co ta nalepka ma oznaczać
> i czy pobierając kasę przy użyciu karty z BZWBK też obarczyliby mnie

pewnie jakiś gówniarz odewał nalepkę z bankomatu bzwbk i nakleił na bph :)

ser

nieprzeczytany,
1 paź 2007, 08:44:471.10.2007
do
No ale powinno się na ekranie na początku sesji wyświetlić, jaki bank nas
"wita" i stąd będzie wiadomo.

Leszek

nieprzeczytany,
1 paź 2007, 13:03:491.10.2007
do
Ja_Nul^ wrote:
> Cześć!
> Pobrałem ostatnio jakąś kwotę z bankomatu z nalepką BZWBK i zostałem
> obarczony prowizją, brałem pieniądze w pośpiechu, kiedy obejrzałem
> dokładniej bankomat okazało się, że to BPH.

I pewnie ani inne menu, ani informacje NA EKRANIE, nie zdziwiły cię? Czy
aby na pewno nie jesteś blondynką podszywającą się pod faceta? ;)
L.

Ja_Nul^

nieprzeczytany,
1 paź 2007, 16:14:431.10.2007
do
Leszek wrote:

> I pewnie ani inne menu, ani informacje NA EKRANIE, nie zdziwiły cię? Czy
> aby na pewno nie jesteś blondynką podszywającą się pod faceta? ;)
> L.

Nie dość, że facet to jeszcze ciemny brunet, ale w pośpiechu człowiek
nad menu się specjalnie nie zastanawia. Zresztą skoro nalepka jest WBKu,
to może pomyślałem, że jednak BPH ma jakąś umowę z BZWBK, w końcu nie
czytam całej korespondencji od banku ani nie studiuje na bieżąco ich
stron, trudno powiedzieć, w każdym razie mam nauczkę żeby bardziej uważać.

Leszek

nieprzeczytany,
2 paź 2007, 11:36:222.10.2007
do
Ja_Nul^ wrote:

> [...]
> końcu nie czytam całej korespondencji od banku ani nie studiuje na
> bieżąco ich stron, trudno powiedzieć, w każdym razie mam nauczkę żeby

Bez obrazy oczywiście :) BPH ma umowy tylko z Euronetem :( Sam mam tam
karty do bankomatu, więc musze się pilnować.
Za resztę płacimy lub BHP płaci przy jednym z typów kont.
L.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

nieprzeczytany,
2 paź 2007, 13:21:372.10.2007
do
mam konto i w mBanku i w BPH i dawno temu zasugerowałem się już nie
pamiętam czym, ale pomyliłem bankomaty i z bankomatu BPH wyjąłem kasę kartą
mBanku; zjedli prowizji chyba 6 zł...

napisałem do BPH i... oddali mi 6zł na konto BPH, a na bankomatach pojawiły
się nalepki:
"bankomat nalezy do sieci BPH, obsługa techniczna Euronet"

za 6zł mają nadal zadowolonego klienta,

a Polbank nadal nie potrafi wygenerować operacji z karty kredytowej na
złożoną reklamację.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

Nowe wiadomości: 0