ING BankOnline i błędne hasło do klucza

0 wyświetleń

ikaps

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 15:55:1921.12.2004
do
Witam,
od paru dni mam problem z dokonaniem przelewu w ING BankOnline. Loguję się
normalnie, aplet się ładuje, ale przy próbie wysłania przelewu wyświetla
mi się komunikat, że "brak lub nieprawidłowy podpis". Hasło pamietam
doskonale (błąd CapsLock'a nie wchodzi w grę) i wiem, że wszystko robię
dobrze. O co więc chodzi?

ikaps

ik...@NIE-DLA-SPAMU.wp.pl

Marcin Nowakowski

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 16:58:1021.12.2004
do
Dnia 2004-12-21 21:55, Użytkownik ikaps napisał:
> wyświetla mi się komunikat, że "brak lub nieprawidłowy podpis". Hasło
> pamietam doskonale (błąd CapsLock'a nie wchodzi w grę) i wiem, że
> wszystko robię dobrze. O co więc chodzi?

Sprawdź czy Ci klawiatura działa poprawnie. U mnie kiedyś to było
powodem krzyków i nerwów :)

--
Marcin Nowakowski
mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

ikaps

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 18:18:2721.12.2004
do
Dnia Tue, 21 Dec 2004 22:58:10 +0100, Marcin Nowakowski
<mcr-usen...@wroclaw.net.pl> napisał:

> Sprawdź czy Ci klawiatura działa poprawnie. U mnie kiedyś to było
> powodem krzyków i nerwów :)

Klawiatura działa OK :/
Jesli to w czyms pomoze to dodam jeszcze, ze klucz mam na serwerze banku

ikaps

ik...@NIE-DLA-SPAMU.wp.pl

Kamil Jonca

nieprzeczytany,
22 gru 2004, 02:41:1522.12.2004
do
Dnia Wed, 22 Dec 2004 00:18:27 +0100,
osoba podpisana: ikaps <ik...@nie-dla-spamu.wp.pl>
napisała:

> Klawiatura działa OK :/
> Jesli to w czyms pomoze to dodam jeszcze, ze klucz mam na serwerze banku

Słyszałem plotki, że na początku grudnia była jakaś awaria i niektórym
klientom "pooprzepinali" klucze....

Może Ty sie dowiedz jaki klucz masz (fingerprint) i porówna z tym który
Ci prezentuje bank...

KJ

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Krzysztof K. Maj

nieprzeczytany,
22 gru 2004, 20:10:0822.12.2004
do
Wed, 22 Dec 2004 07:41:15 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Kamil Jonca w
wiadomości <news:slrncsi98r...@kjonca.kjonca.bogus> napisał(a):

> Może Ty sie dowiedz jaki klucz masz (fingerprint) i porówna z tym który
> Ci prezentuje bank...

A mógłbyś napisać, jak to zrobić?

--
Pozdrowienia
Krzysztof K. Maj

Kamil Jońca

nieprzeczytany,
23 gru 2004, 03:29:4023.12.2004
do
on 2004-12-23 02:10 Krzysztof K. Maj said the following:

> A mógłbyś napisać, jak to zrobić?

Wydawało mi się, ze widziaałem to w IngOnLine, ale, albo mi sie
wydawało, albo coś zmienili. No to chyba pozostaje dzwonić na infolinie.
I poza tym sugerowałbym nowy klucz - trzymany lokalnie.

KJ

Kontakt JID: kjo...@jabber.aster.pl

Nowe wiadomości: 0