rezygnacja z konta

0 wyświetleń

Mary

nieprzeczytany,
9 wrz 2004, 10:14:089.09.2004
do
Witam

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
współwłaściciel ??
Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama zakładałam.

Będę wdzięczna za podpowiedź.

Pozdrawiam

Maria

Krystek

nieprzeczytany,
9 wrz 2004, 10:35:299.09.2004
do
Mary napisała:

> Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
> współwłaściciel ?? Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama
> zakładałam.

Ja bym zadzwonił na infolinię i zapytał.

K.

blad

nieprzeczytany,
9 wrz 2004, 10:37:199.09.2004
do
Mary wrote:
> Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest
> potrzebny współwłaściciel ??
> Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama zakładałam.

jesli wspolwlasciciel to potrzebny ale jest ma tylko pelnomocnictwa to nie.
nazywasz siebie "główną właścicielką" więc sugerowaloby to pełnomocnictwo dla
drugiej osoby
jakos nie spotkalem sie z okresleniem "glowny współwłaściciel" :-)
*** blad ***

Mary

nieprzeczytany,
9 wrz 2004, 10:47:579.09.2004
do
Nie pamiętam jak to było...
Ja założyłam konto i po paru latach mogła z tego konta korzystać również
inna osoba. Nie pamiętam na jakich zasadach. Może rzeczywiście zadzwonię.
Ale wtedy to na pewno mi powiedzą, że musi być ta druga osoba ;-)

Dzięki

Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

Jarosław Lech

nieprzeczytany,
9 wrz 2004, 11:38:479.09.2004
do

Użytkownik "Mary" <ma...@sss.pl> napisał w wiadomości

> [...]
zadzwonię.
> Ale wtedy to na pewno mi powiedzą, że musi być ta druga osoba ;-)

Po pierwsze: zajrzyj w dokumenty (umowa, aneks itp.) co one mówią o
Twoim koncie: jednoosobowe z pełnomocnikiem, czy wspólne (na 2 osoby).
Po drugie: przeczytaj regulamin, tam jest wszystko na interesujący
Cię temat.
Po trzecie: nawet jeśli w regulaminie będzie stało jak wół, że
rachunek wspólny może zlikwidować jeden ze współposiadaczy, a trafisz na
niedouczonego pracownika banku, to i tak będzie Ci wciskał własną wersję
tego świata, więc dowiadywanie się w banku o to, czego nie wiesz, jest
pomysłem bez sensu.

--
Lejak
ja...@konto.ODSPAMIACZ.pl

S.T.

nieprzeczytany,
9 wrz 2004, 12:23:489.09.2004
do
> Witam
>
> Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
> współwłaściciel ??
> Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama zakładałam.

"Zamknięcie SUPERKONTA następuje w wyniku:
- wypowiedzenia umowy rachunku przez posiadacza,
współposiadacza lub _pełnomocnika_" -a to już wbrew regulaminowi :-)
[ źródło: http://skocz.pl/PKO_BP ]

REGULAMIN ROR W PKOBP SA
§2
Uźyte w Regulaminie określenia oznaczają:
5) Posiadacz rachunku - osobę fizyczną, na rzecz której PKO BP SA prowadzi
rachunek; w przypadku rachunku wspólnego - każdego ze Współposiadaczy rachunku
§7
Pełnomocnictwo nie obejmuje umocowania do:
4)wypowiedzenia lub zmiany umowy.
§44
1.Posiadacz rachunku może wypowiedzieć umowę w każdym czasie,
z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
[ źródło: http://skocz.pl/reg_ROR ]

I wszystko jasne - możesz zamknąć sama.

St.

MiKo

nieprzeczytany,
10 wrz 2004, 07:06:5610.09.2004
do
Mary wrote:
> Witam
>
> Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
> współwłaściciel ??

Ja tez mam konto w BP. Zbieram punkty przy kazdym tankowaniu ;) Ale z
niego nie rezygnowalem.

Miko

Nowe wiadomości: 0