[Inteligo]Serwis "Płacę SMS-em" w sieci Era

0 wyświetleń

Marcin Dominiak

nieprzeczytany,
23 paź 2004, 16:08:1023.10.2004
do
Będąc posiadaczem konta Inteligo i abonentem sieci Era lub użytkownikiem Era
Tak Tak, możesz skorzystać z Serwisu "Płacę SMS-em" poprzez aplikację EraInteligo.

http://www.inteligo.pl/infosite/html/oferta_dla_ciebie_serwis_place_smsem_era.htm

Pozdrawiam

Marcin
http://www.cuf.prv.pl

Solos

nieprzeczytany,
23 paź 2004, 16:27:4223.10.2004
do
Marcin Dominiak wrote:
> [...]
> Tak Tak, możesz skorzystać z Serwisu "Płacę SMS-em" poprzez aplikację EraInteligo.

jak dla mnie za drogo :(

Solos

Kamil Jońca

nieprzeczytany,
24 paź 2004, 07:07:3924.10.2004
do
On 2004-10-23 22:27, Solos wrote:
[...]

> jak dla mnie za drogo :(

Dla mnie też. A szkoda bo idea STK bardzo mi sie podoba :-(

KJ

Nowe wiadomości: 0