Körde till ske-å via fällfors samtidigt som infjärden runt. Det blev en skön
tur på ca 10 mil, med en nysmord kedja!(fast det var fasen så segt i
backarna, jag hade med mig höjdmätaren och "värstingbackarna" på denna tur
maxade in på ca. 90-110 höjdmeter... lite knäckande när man ser hur de
sprätter upp för 500 höjdmeter på girot som ingenting..) Hoppas ni fick en
bra runda!
/Jonas
-----Ursprungligt meddelande-----
Från:
pit...@googlegroups.com [mailto:
pit...@googlegroups.com] För Micke
Lundberg
Skickat: den 20 maj 2009 17:32
Till: Piteå CK
Ämne: [Piteå CK] Infjärden Runt