Träning i Helgen

0 views
Skip to first unread message

Micke Lundberg

unread,
May 8, 2009, 9:45:28 AM5/8/09
to Piteå CK
Hejsan!
Tack för senast, härlig tur....
Dock har jag blivit förkyld med halsont så tveksamt om jag kör nåt i
helgen. Ev söndag om det känns hyfsat.
Men ni andra kör väl bägge dagar...!?
Ni kan väl bestämma tid själva och ni ser ju om jag kommer...

/Micke

Jonas Lundmark

unread,
May 8, 2009, 9:55:31 AM5/8/09
to pit...@googlegroups.com
Trist med förkylning!
Jo jajamensan man tackar o bockar för draghjälpen på första maj!!
Vilken grymt härlig tur och fint väder, sköna vägar o annat! Synd bara att
jag vart så trött :-)
Det första jag gjorde när jag kom hem var att... smörja kedjan!!! H-vete
vilket gnissel det var på slutet.
Nog får vi dra på lite fler långbrakare fram över, bara jag får lägga några
mil i benen innan.
I helg kör jag nog båda dagarna, MTB imorgon o löpning på söndag skulle jag
tro. Men vi har besök va släkt så drar ut när det blir en lucka så att säga,
så vi får köra ihop nån annan dag hoppas jag!
Rock on, och missa inte starten på Girot!
/jonas

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: pit...@googlegroups.com [mailto:pit...@googlegroups.com] För Micke
Lundberg
Skickat: den 8 maj 2009 15:45
Till: Piteå CK
Ämne: [Piteå CK] Träning i Helgen

Stefan Dahlberg

unread,
May 8, 2009, 3:07:44 PM5/8/09
to pit...@googlegroups.com
Jag tackar också för turen 1:a maj, och ser fram mot fler. Men jag dras med en ömmande hälsena så det blir varken cykling eller löpning i helgen.
/Stefan
.

_______________________________________________________________
Eniro Supersök - är vad det heter

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages