Cykelsäsong

0 views
Skip to first unread message

Ann Thörnquist

unread,
Apr 24, 2009, 6:12:34 PM4/24/09
to pit...@googlegroups.com
Trevlig cykelsäsong till er.
Jag kör MBT den här sommaren för att kunna träna hundarna samtidigt.
Ska köra hundsläde till vintern.
Ingen Vätternrunda i år alltså,vi satsar på nästa år.
Ha det bäst!
Hälsningar Ann



"kolla in resten av Windows LiveT. Inte bara e-post - Windows LiveT är mycket mer än din inkorg. " Mer än bara meddelanden
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages