Trevlig cykelsäsong till er.
Jag kör MBT den här sommaren för att kunna träna hundarna samtidigt.
Ska köra hundsläde till vintern.
Ingen Vätternrunda i år alltså,vi satsar på nästa år.
Ha det bäst!
Hälsningar Ann
"kolla in resten av Windows LiveT.
Inte bara e-post - Windows LiveT är mycket mer än din inkorg.
"
Mer än bara meddelanden