Drupal Beer Meetup

Gabriel Ungureanu

to PHP GeekMeet Cluj-Napoca
Salut,

Drupalistii clujeni, va invit pe toti la o bere cu gust de nodeapi().

Pentru toti dezvoltatorii Drupal, sau entuziasti ai CMS-ului, sau
pentru toti curiosii, invitatia este deschisa.

Va asteptam Joi, 3 Noiembrie 2011 la ora 18:00 in 4 Amicii (pe Bd.
Eroilor 23-25)

Ne gasiti la subsol, (vezi
http://www.citynews.ro/cluj/afaceri-locale-24/4-amici-pe-bulevardul-eroilor-32861/galerie-foto/)

Happy Drupaling,
Gabriel

Gabriel Ungureanu

to PHP GeekMeet Cluj-Napoca
Va puteti inscrie pe: http://groups.drupal.org/node/187269

On Nov 1, 11:00 am, Gabriel Ungureanu <dev.ga...@gmail.com> wrote:
> [...]
> pentru toti curiosii, invitatia este deschisa.
>
> Va asteptam Joi, 3 Noiembrie 2011 la ora 18:00 in 4 Amicii (pe Bd.

Eliza D

to php-geekmeet...@googlegroups.com
ok :) Am sa vin

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul "PHP GeekMeet Cluj-Napoca" din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la php-geekmeet...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la php-geekmeet-cluj-...@googlegroups.com.
Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/php-geekmeet-cluj-napoca?hl=ro.

Gabriel Ungureanu

to PHP GeekMeet Cluj-Napoca
A fost o intalnire productiva. Am cunoscut o serie de membri noi ai
comunitatii locale.
E un sentiment foarte bun ca incepe sa se lege o comunitate in Cluj,
desi sunt convins ca suntem mai multi Drupalisti, dar nu am reusit
inca sa ne adunam la o singura masa.

Initial am discutat sa realizam un Grup pe groups.drupal.org cu
membrii clujeni, cred ca este putin prea devreme pentru acest pas, si
recomand tuturor celor interesati, sau celor care au fost Joi sa se
inscrie in grupul local: http://groups.drupal.org/romania pe care
putem purta in continuare discutii si planifica urmatoarele
evenimente.

Weekend fain,
Gabriel