کلاسهای آنلاین

Bahram Khamjani

to Razieh Oghbaian, Omid Bijani, Amir Yazdan, ofoghe...@yahoo.com, parvin.n...@yahoo.com, Omid Haghani, Shahin Ohadi, Noushin Oshidari, oh...@caltech.edu, maziar...@sbcglobal.net, reza....@caltech.edu, Ojfaghani, Sohrab-ghochani, Shirin Oloumi, Omid Mohamadi, Omid Balaghati, Ortezanasiri, Raissi, Ostadjean, Amir_ottawa, Amir Pazuki, Shiva Pakdel, Shahin Parvini, Payman-meshkat, Beyond Persia, Parvin Shalapour, Parimashouf, Pedram Baldari, Parisa Changizy, pcsa...@juno.com, Papa Khosh Damagh, Pedram_gf_joojoo, Pejman_namdar, Peynand-saheli, Peymanmahmoodi, Persianebooks, Pejman Fanacian, hoo...@pft-co.com, Parvaneh Golafshan, Parviz Ghazisaeed, Parisa Golafshan, Peyman Golkar, Parizad Hoseinzadeh, Pirayeh, Pooneh Irani, pishn...@gmail.com, Parnian Jamali, Poshanj Khorasani, Parto Karimi, Payam Kiani, Parviz Mirmokri, Parvin M., Pasha Mirhadi, Pari Nargesi, Pourya Nazemi, Parichehr Nassimi, Iraj Pourmehraban, Peiman Rezaei, Parham Shokoohi, Pajak Safari, Pari Shiva, Payam Shayani

دوستان عزیز
بیش از پنجاه سال سابقه دوستی و صمیمیت من با محمدرضا جوزی بمن این اجازه را میدهد که شما را به استفاده از دانش او در زمینه فلسفه و ادبیات و عرفان تشویق کنم و بسیار خوشحال هستم که او پس از مدتها گوشه گیری سرانجام قبول کرد که لااقل با فارسی زبانانی که بطور جدی علاقمند به مباحث فلسفی و عرفانی هستند همسخنی کند و آنچه را که بادقت و پشتکار آموخته در اختیار آنان بگذارد.
تسلط ایشان به فلسفه اسلامی، فلسفه های معاصر غرب، خصوصا فلسفه های اگزیستانس و پدیدارشناسی، و همچنین متون تصوف و ادبیات عرفانی ایران لااقل در ایالات متحده کم نظیر و بلکه بی نظیر است. ایشان این مباحث را سالها در ایران در مراکز دانشگاهی مانند دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد تدریس کرده و تالیفات و ترجمه ها و مقالات و سخنرانی های او برای اهل فکر و فرهنگ کاملا شناخته شده است. علاوه براینها مدت ده سال کار تحقیقی و آکادمیک در انگلستان، نظیر تدریس در دانشگاه میدلسکس و موسسه مطالعات اسماعیلی لندن و انتشار کتاب و مقاله بزبان انگلیسی، و سخنرانی در کنفرانس های بین المللی، نشان از توانایی و اعتبار علمی ایشان دارد. لازم میدانم از میان آثار متعدد فارسی و عربی ایشان تنها به آخرین کار تحقیقی او که در پنج جلد و بزبان انگلیسی تحت عنوان
 An Anthology Of Philosophy In Persia منتشر گردیده اشاره کنم که کار ویراستاری آن بعهده ایشان بوده و اکنون از منابع علمی معتبر بزبان انگلیسی محسوب میشود.
اگرچه سوابق و رزومه علمی افراد میتواند معرف صلاحیت علمی آنها باشد اما هیچ چیز نمیتواند مانند شیوه تدریس و مهارت استاد در تعلیم دادن مفاهیم مشکل و بر انگیختن ذهن شاگردان به تفکر، گویای فضل و دانش معلم باشد.  من خود بعنوان کسی که سالها در دانشگاه تدریس کرده ام از مهارت ایشان در تدریس آگاهم و تردید ندارم که شما نیز از جلسات درس استاد محمدرضا جوزی بیش از آنچه انتظار دارید بهره خواهید برد.
با احترام و سپاس

Bahram Khamjani
Artist

crop image

To see my paintings please visit my website at
 http://www.khamjani.com
کلاسهای آنلاین-3.pdf