Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

November møde

33 views
Skip to first unread message

Jonas Brømsø Nielsen

unread,
Oct 29, 2012, 7:49:55 AM10/29/12
to Cph. pm Cph. pm
Hep,

Vi arbejder på at arrangere et møde i November. Med hensyn til indhold og mulige præsentationer, så er det nu I skal råbe op.

jonasbn

Jonas Brømsø Nielsen

unread,
Oct 29, 2012, 8:14:33 AM10/29/12
to Cph. pm Cph. pm
Hej Alle,

HVIS der ikke er stemning for det kan vi også bare skippe mødet og holde Perl's fødselsdag den 18. December - vi har alle travlt.

jonasbn

Søren Lund

unread,
Oct 30, 2012, 4:00:00 AM10/30/12
to copen...@perl.org
* Jonas Brømsø Nielsen <jon...@gmail.com> [2012-10-29 12:49:55+0100]:
> Hep,
>
> Vi arbejder på at arrangere et møde i November. Med hensyn til indhold og
> mulige præsentationer, så er det nu I skal råbe op.

Op!

Hvis en præsentation af Apache JMeter har interesse, så vil jeg være
leveringsdygtig...

JMeter er et værktøj til (belastnings)test af primært webløsninger.

/slu

--
Søren Lund <so...@lund.org>

Jonas Brømsø Nielsen

unread,
Oct 30, 2012, 4:15:03 AM10/30/12
to Søren Lund, copen...@perl.org
Det ville være super... jeg prøver også at gave lidt om jeg har noget liggende...

jonasbn
--
AIM: BjonasN Gtalk: jon...@gmail.com
ICQ: 62401545 MSN: jon...@io.dk
twitter: jonasbn blog: http://e-diot.dk/

Jonas B. Nielsen

unread,
Nov 25, 2012, 3:46:44 PM11/25/12
to Søren Lund, copen...@perl.org
Hej Søren og Andre,

Jeg har desværre ikke selv tid til at forberede noget - Søren er du stadigvæk på?

Er folk stadigvæk friske på mødet, så giv lige besked om deltagelse så bestiller vi nogen sandwiches.

jonasbn

Olav Cleemann

unread,
Nov 25, 2012, 5:30:46 PM11/25/12
to Jonas B. Nielsen, Søren Lund, Cph. pm Cph. pm
Hejder

Jeg er frisk.

Hvis det bliver for klemt, så d. 18 dec. også fin med mig.

Mvh. Olav

Søren Lund

unread,
Nov 25, 2012, 6:24:28 PM11/25/12
to Jonas Nielsen, copen...@perl.org
Faktisk er jeg ikke frisk. Maveinfluenza hele weekenden.

Så jeg tør ikke love, at jeg er klar til tirsdag.

/slu

--
Søren Lund <so...@lund.org>
Web: http://soren.lund.org/

Jonas Brømsø Nielsen

unread,
Nov 26, 2012, 7:29:46 AM11/26/12
to Søren Lund, copen...@perl.org
Hep Alle (og god bedring til Søren),

Skal vi udsætte til den 18. December, så kan vi fejre Perl's fødselsdag med maner istedet.

jonasbn

Kaare Rasmussen

unread,
Nov 26, 2012, 7:38:02 AM11/26/12
to copen...@perl.org
Hej Jonas

Lyder som en god ide.

+1

Erik Johansen

unread,
Nov 26, 2012, 10:06:39 AM11/26/12
to Kaare Rasmussen, copen...@perl.org
+1 for at udsætte
/Erik

Martin Kjeldsen

unread,
Nov 26, 2012, 8:44:13 AM11/26/12
to copen...@perl.org
+1 og Perl fylder vel 25 år, så det skal fejres!
0 new messages