Перайсці да першага непрачытанага паведамлення

John Spantidakis

не прачытана,
28 мая 2011 г., 12:48:3928.05.11
да ΠΕΕΓΕΠ

Μόνο έκπληξη και πικρία μπορεί να αισθανθεί κάποιος διαβάζοντας τις κατηγορίες για κάποιον συνάδελφο όπως ο Δ.Κοντοδήμας του οποίου το ήθος η κατάρτιση  και η συνεργασιμότητα είναι γνωστή σε όλους.

Λυπούμαι διότι όσα εγράφησαν προέρχονται από συνάδελφο που απευθύνεται σε συναδέλφους. Ας μην εκλαμβάνομε  την σεμνότητα του Δ.Κ.  να απαντήσει  σαν αδυναμία .

Προσυπογράφω το Υστερόγραφο στο μήνυμα της Χαράς διότι σε εκείνη την επίδειξη ήμουν παρών και έχω προσωπική γνώση του θέματος αλλά και του συναδέλφου.

Ηρεμία και λιγότερη μισαλλοδοξία δεν βλάπτει. Εδώ πρέπει να κλείσει το θέμα.

Γιάννης Σπαντιδάκης

From: pee...@googlegroups.com [mailto:pee...@googlegroups.com] On Behalf Of Hara Menti
Sent: Saturday, May 28, 2011 1:25 AM
To: ΠΕΕΓΕΠ ΠΕΕΓΕΠ
Subject: RE: {PEEGEP:9767} Παράκληση, προς κ. Χωνά & διαχειριστές του φόρουμ

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον προλαλήσαντα Γ.Κ

Είναι εξαιρετικά δυσάρεστο να χρησιμοποιείται το φόρουμ για να διασύρονται έτσι συνάδελφοι.

Διαφωνώ με την ελευθερία λόγου με οποιοδήποτε κόστος, εδώ μέσα. Μπορεί οι υπογράφοντες τα κείμενα να φέρουν την ευθύνη αλλά και οι διαχειριστές που παρέχουν το μέσο έχουν συμμετοχή στο καλό ή το κακό που γίνεται.

Προσωπικά λυπάμαι που υπήρξα αναγνώστης αυτών των κειμένων

Χ. Μεντή

Υ.Γ. Ειδικά για τον Δ. Κοντοδήμα έχω να καταθέσω ότι όταν προσβλήθηκαν οι φοίνικες στο Άλσος της Κηφισιάς, τον φωνάξαμε για βοήθεια. Ήρθε αμέσως (έτυχε να έχει και πυρετό τότε) έκανε δενδροχειρουργική στους 3, επίδειξη της τεχνικής στους παρευρισκόμενους (υπαλλήλους και μη) και ούτε ευχαριστήριο γράμμα δεν πήρε.

Date: Fri, 27 May 2011 15:23:34 +0100
From: cons...@yahoo.gr
Subject: {PEEGEP:9764} Παράκληση, προς κ. Χωνά & διαχειριστές του φόρουμ
To: pee...@googlegroups.com

Παρακαλώ τον αξιότιμο φίλο και συνάδελφο Αλέκο Χωνά να μη συνεχίσει.

Τυχαίνω να γνωρίζω τον κ. Κοντοδήμα και να έχω προσωπική άποψη. Δεν ήθελα να παρέμβω, διότι κανένας δε χρειάζεται δικηγόρο ή αν τον χρειάζεται δεν είμαι εγώ, γεωπονική σπούδασα. Ωστόσο,  το θέμα αυτό με θλίβει και με έχει κουράσει, πιθανώς και πολλούς άλλους αναγνώστες.

Δεν θα μπω στην ουσία του θέματος, για να μην ανατροφοδοτήσω. Θα προτιμούσα όμως τέτοιες καταγγελίες (με ή χωρίς εισαγωγικά) να μην τις εκθέτουν οι συνάδελφοι στο φόρουμ, εκτός και αν υπάρχουν αδιάσειστες αποδείξεις (και επιτρέψτε μου να πω αγαπητοί συνάδελφοι/διαχειριστές του φόρουμ, δεν θα έπρεπε να επιτρέπετε τη δημοσίευσή τους, θέλετε να αναλάβετε ρόλο ''δικαστή''?).

Πιο πρόσφορη είναι μια καταγγελία στους αρμόδιους φορείς, ακόμα και στα δικαστήρια και με τη σχετική τεκμηρίωση, όποιος θεωρεί πως έχει δίκαιο θα το αποδείξει και θα δικαιωθεί και θα έχει τα συγχαρητήρια μου για την αποκάλυψη.

Αλλιώς, παρόλες τις αξιέπαινες παρεμβάσεις (πολύ λίγων) συναδέλφων, μένει το ρητό του Γκέμπελς: «πες, πες, στο τέλος κάτι θα μείνει». Και, δυστυχώς, όποιος περισσότερο κινείται και φαίνεται, τόσο πιο εκτεθειμένος είναι σε κάθε είδους κριτική, καλοπροαίρετη ή όχι.

Αν και ασχολούμαι περισσότερο με αγροτικά θέματα και όχι με αστικό πράσινο, ωστόσο χαίρομαι που είμαι μέλος του φόρουμ και σας αξίζουν συγχαρητήρια, με την πλούσια ενημέρωση, τη ''συντροφιά'' και το μοίρασμα των γνώσεων που απλόχερα μας προσφέρουν εξαιρετικοί συνάδελφοι.

Ευχαριστώ

Γ.Κ.

--
Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα Πράσινο & Περιβάλλον- Πανελλήνια Ενωση Επαγγελματιών Γεωτεχνικών & Επιχειρήσεων Πρασίνου των Ομάδων Google.
Για να αναρτήσετε κάτι σε αυτήν την ομάδα, αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση pee...@googlegroups.com.

Αλέκος Χωνάς

не прачытана,
1 чэр 2011 г., 19:08:011.06.11
да pee...@googlegroups.com

ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ  ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΜΑ ΓΚΕΜΠΕΛΣ.
ΜΗΠΩς ΚΥΡΙΕ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ;;
πΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ ΤΟ ΜΥΝΗΜΜΑ ΣΑΣ <ΑΝΟΗΤΟ> ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΑΘΕΛΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Γκεμπελιστικο γαιτανακι
ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΔΩΣ.

Αγαπητε κ.Σπαντιδακη  και λοιποι  συναδελφοι ας σοβαρευτουμε, δεν γινεται εδω καμμια  επιστημονικη κριση συναδελφου,
 οταν ο συναδελφος ειναι να κριθει απο ερευνητης Γ , σε ερευνητης Β,  να πατε να τον υποστηριξετε ,
 σε ενα φορουμ τι νοημα εχει.
Εχετε καταλαβει το θεμα;;;
ΠΟΣΟ μυαλο θελει για να καταλαβουμε οτι συνεχως αναπαράγεται το θεμα που ζητάτε να κλεισει.
Ξερετε κατηγορησα το Μπενακειο οτι ενεπλακη σε διαδικασιες μη νομιμες ή μη θεσμοθετημενες , οπως το να δινει συμφωνητικα συνεργασιας σε εργολαβους που θα συμμετειχαν σε διαγωνισμο,
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ;;;;
ΝΑ ΜΑς ΠΕΙΣΕΤΕ οτι ο Κοντοδημας εμλεκετε ή δεν εμπλεκετε στο διαγωνισμο;;;
Δεν μας ενδιαφερει , και ξερετε γιατι;;;;;
Γιατι δεν ειμαστε δικαστηριο , ουτε Εδε , ουτε κουτσομποληδες.
Μας ενδιαφερει να  προσπαθησουμε να φοβισουμε τους εμπλεκομενους να μην ξαναΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ απο την αντίδραση κατι αισθανθήκανε

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ
και συγνωμη για το υφος , αλλα το θεμα εκλεισε με την καταγγελια που εκανα  και αντιλογο δεν ειχα πλην του Κωστα που συμμετειχε στο διαγωνισμο
 και καποιοι <φιλοι>  αναπαραγουν  το θεμα σε κατα φαντασια προσωπικη συγκρουση ,
 τελικα ολοι εσεις που γνωριζετε το συναδελφο  που εργαζετε στο Μπενακειο , δεν μαθατε πως ο δημος ενεπλεξε το Μπενακειο με τα συμφωνητικα;;;;; ετσι για το ...κουτσομπολιό

α.χωνας

Stam Sekliziotis

не прачытана,
2 чэр 2011 г., 03:55:492.06.11
да pee...@googlegroups.com
Αλέκο

τελικά δεν ξέρω τι πας να βγάλεις από τόσο μπούρου μπούρου... ειλικρινά δείχνει ότι δεν έχει νόημα

κάνε τουλάχιστον τις κινήσεις που επιβάλλεται να βγάλει κανένα μεροκάματο και κανένας δικηγόρος.... (εφ' όσον έχεις τις αποδείξεις και ΕΦ' ΟΣΟΝ ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ κανένα ίδρυμα ερευνητικό, πανεπιστήμιο ή μοναχικός ερευνητής δεν έχουν ποτέ εμπλακεί σε διαγωνισμούς του δημοσίου ή και σε κατ' ευθείαν αναθέσεις........)

Όσο για τον Δ. Κοντοδήμα, εγώ τουλάχιστον τον ανέφερα γιατί όταν μπήκα στη συζήτηση είδα να εμπλέκεται το όνομά του ήδη και έκρινα ότι ήταν άδικο.............

Τώρα όσο για σένα, θέλω να σε πληροφορήσω ότι κι' εγώ να ήμουν, θα  επεδίωκα να έχω στον φάκελο του διαγωνισμού και μια στήριξη ενός Ιδρύματος με το κύρος του Μπενακείου, κι' αν ποτέ μου τύχει θα το κάνω ασυζητητί χωρίς να υποχρεούμαι να ρωτήσω πρώτα κανέναν Χωνά.... Η "υποστηρικτική" συμμετοχή ενός Ιδρύματος σε διαγωνισμό δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά και οικονομική συναλλαγή... άλλωστε και οικονομικό ενδιαφέρον να υπάρχει από το ίδρυμα ποιός το απαγορεύει όταν όλα γίνονται πάνω στο τραπέζι ?  Έχει περάσει η εποχή των "μαϊμούδων" τιμολογίων αγαπητέ.... ανεπιστρεπτί...  Το μεμπτό είναι όταν κατεβαίνουν τα ιδρύματα ΝΠΔΔ σε διαγωνισμό μόνα τους ή να μεθοδεύουν να πάρουν τη δουλειά μόνα τους.... και να πάμε εμείς να τα ανταγωνιστούμε "μόνοι μας"... εκεί τότε παίζουμε με την ίδια φανέλα...

Ο διαγωνισμός αυτός σε πείραξε "αγανακτισμένε" μας, ή κάποιο πρόσωπο του οποίου όλοι μας και με "ασέβεια" περιφέρουμε το όνομά του ?

Τόσες και τόσες αναθέσεις και μάλιστα στο κατ' ευθείαν σε ερευνητικά ιδρύματα που βαφτίζουν χωρίς παπά τη μελέτη σε έρευνα, οι μελέτες του ΥΠΕΚΑ για τις πεζοδρομήσεις των 350 εκατομ. € της Πανεπιστημίου που τις συντάσσουν οι ίδιοι "εντός" την ώρα που τα μελετητικά γραφεία ζουν τη δική τους Σπιναλόγκα, τα 9 εκατομμύρια ευρώπουλα που δόθηκαν για συντριβανάκια, λιμνούλες και κυκλάμινα του Πεδίου του Άρεως που έπηξε στο χόρτο και τα ξερόκλαδα...., τα 7,5 και πλεον εκατομμύρια προγραμματική σύμβαση στο ΕΜΠ για τον "Εθνικό Κήπο"  και πολλά ακόμη που θα μπορούσαν να εμποδιστούν απο το οριστικά πεθαμένο "ΓΕΩΤΕΕ", να υλοποιηθούν απο Γεωτεχνικούς στο 1/5 της τιμής, αλλά και να ταΐσουν πέντ' έξη γειτονιές πεινασμένων, ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ??

Αλέκο, μην σταματάς τη μαχητική σου συμπεριφορά αλλά τουλάχιστον μη μας εξοργίζεις..... Αφού ξέρεις και ξέρουμε ότι μπορείς καλύτερα, προσεκτικότερα και "ηπιότερα".... Δεν έχουμε περιθώρια για πρόσθετες μαλακίες (τη βρίσκω τη λέξη ως την καταλληλότερη, λόγω των συνθηκών....)

Αντε γεια τώρα και τον Γκέμπελς όταν βρω χρόνο θα σου πω που μπορείς να τον βρεις, γιατί αυτό το "βρωμο-κοπρόσκυλο" υπάρχει ακόμα και σήμερα εδώ κοντά και αν σου φτάνει η μαγκιά, έβγα να τον λιθοβολήσεις κι' εμείς μαζί σου, όλοι οι "ανόητοι"...

σταμ