1 view

Radojičić Đurađ

to pa...@googlegroups.com
Juče smo se Uroš i ja našli u "Il Giardino" (Đardino) da bi održali
sastanak međutim samo nas dvojca smo i došli. Neki su javili da neće ni
doći dok drugi ljudi nisu došli stoga putem ovog maila mogu da vide
izveštaj.

Jučerašnjom raspravom smo Uroš i ja došli do sledećih odluka i rešenja:
- udruženje će ostati neformalnog tipa do daljnjeg;
- posao koordinatora ćemo obavljati Uroš, Filip i ja do daljnjeg;
- okupljanja će ubuduće biti neobaveznog tipa;
- prostor za okupljanje nećemo imati do daljnjeg stoga će se sva
okupljanja svoditi na slobonije šetnje ili pak sastanke u prirodi,
kafićima i sl. (u zavisnosti od naših individualnih mogućnosti).

Sve u svemu, vraćamo se na prvobitnu ideju gde je cilj da se okupe ljudi
istih/sličnih interesovanja ali bez ikakve galame i prevelikog
reklamiranja. Dakle, za sve ljude će ubuduće biti otvoreno udruženje a
sajt će ovih dana dobiti sve neophodne informacije radi informisanja ljudi
koji bi želeli da prisustvuju nekom od narednih okupljanja.

Hvala svima koji su se oglasili i koji su bili uz nas do sada.

Radojičić Đurađ (http://lab21.net)

tri....@gmail.com

to pa...@googlegroups.com
Hvala!
SMS to 00381611558877

djura-san

to pa...@googlegroups.com
Takođe ne zaboravite da možete da se informišete o sastancima i izveštajima i preko Identi.ca grupe:
http://identi.ca/group/palug