Trubárka - chýbajúca prírodná rezervácia

Lubos Januska

Ak má niekto k dispozícii dáta od štátnej ochrany, z ktorých sa nahrávali hranice rezervácií a podobných chránených záležitostí, bol by ochotný skontrolovať a eventuálne nahrať hranice PR Trubárka?

Prípadne ak existuje súhlas (kde?) od šopsr, resp. od prevádzkovateľa enviroportálu, môžem skúsiť nejako zhruba rektifikovať a vyklikať hranicu podľa tých grafických príloh...

Vďaka za info.

Alexander Zatko

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/675aba1c-c0e0-4166-bf9b-8db056f3c398n%40googlegroups.com.

Tomas Vanco

Ahoj Luboš. Snažím sa získať povolenie na import dát od ŠOP SR. Zatiaľ ho ale nemám.
Ak ho ale získam, verím že naimportujem a aktualizujem všetky typy chránených území.

Ahoj Alexander. Ja som na jar žiadal o dáta ale dostal som ich s licenciou ktorá nedovoluje akékoľvek šírenie či vytváranie kópií. opätovne som sa pokúšal teraz na jeseň v mene OZ ale tiež som nedostal odpoveď. Spomínal som to ale aj pri komunikácií s ministerstvom ŽP. Ak by sa ti ozvali, daj vedieť :)

Alexander Zatko

OK. Akcie tohoto typu (komunikacia s vlastnikmi dat) by bolo dobre publikovat do githubu, aby sme nahodou neoslovovali tu istu instituciu viaceri (uz sa nam to stalo). No a samozrejme pred zaciatkom komunikacie s takou instituciou treba navstivit zmieneny github projekt a pozriet ci uz niekto na veci nepracuje.

Sano

Tomas Vanco

Môže byť.
Vieš založiť taký projekt na Freemap Slovakia?

Alexander Zatko

adresu som dal v mojom prvom prispevku do tohoto vlakna

Miro Mirecnet

Mna taketo veci na SOPSR doslova vytacaju. Tam je vsetko tajne. Aj to, co by mali mat vyvesene na prvej stranke.
Mozno sa boja, ze po zverejneni by sa ukazalo, ako sa u nas tazi v chranenych uzemiach

po 8. 2. 2021 o 7:49 Alexander Zatko <orde...@gmail.com> napísal(a):