Map party i Tranbjerg, Århus

Erik Klausen

to OSM-DK
Hej OSM-ere.

Til september laver vi et map party i Tranbjerg ved Århus. Hvis du vil
være med, så gå ind på

http://www.doodle.com/tnnybv9mqb9t2f7y

og vær med til at bestemme hvornår det skal være.

Den foreløbige plan er at mødes ved 10-tiden,måle op nogle timer,
spise frokost og tegne ind, og så måle op igen til vi er trætte. Vi
regner med at folk har vandresko, cykler og biler med i en fornuftig
blanding, men det ser vi på når dagen oprinder. Foreløbig skal vi have
fundet datoen.

Flere oplysninger står på/kommer på Wikiproject_Denmark-siden.

mvh.

E_Klausen

Esben Damgaard

to OSM-DK
Vil bare lige sige at jeg har været inde og stemme, og jeg synes
stadig vi skal gennemføre det selv hvis det kun bliver 3, men mon ikke
folk nok skal tage sig sammen på et tidspunkt? :)

Erik Klausen

to OSM-DK
Fint; velkommen i flokken.

Og der skal nok komme flere. Vi finder nok en måde at vække dem lige
inden deadline.

Og det gode ved et map party er at det kan gennemføres, uanset hvor
mange vi bliver. Så det bliver helt sikkert til noget.
Hvis altså min HTC telefon snart kommer tilbage fra reparation!!! :-)

mvh. Erik Klausen