"Ce am facut EU?"

frumuselu

to ORIZONT_2012
Stimati camarazi,
Citesc cu atentie, ca dealtfel marea majoritate dintre dvs.,
materialele publicate pe site-ul SCMD si ale filialelor, comentariile
referitoare la acestea. Ma bucur si sunt mandru ca am purtat aceeasi
uniforma si am muncit o viata de om sub drapelul Romaniei alaturi de
personalitati precum col.(r) Petrache Costinel, ofiter care are taria
de caracter, veticalitatea, mandria, respectul de sine si fata de
institutia din care a facut parte sa ii scrie celui care vremelnic si
nemeritat ocupa functia de COMANDANT AL FORTELOR ARMATE, intr-o
problema atat de importanta cum este cea de numire a sefului SMG.
Sunt onorat, deasemenea sa impartasesc ideile si sa fac parte din
SCMD alaturi de actuala conducere centrala si mare parte din
conducerile filialelor, pe o parte din acestia cunoscandu-i, inainte
sau dupa infiintarea SCMD.
Ideea si actul de infiintare a SCMD in aceste vremuri de mare
cumpana pentru ARMATA ROMANIEI in intregul ei, pentru personalul activ
si in rezerva al acestei institutii, reprezinta un act de mare curaj
in fata unor actiuni conjugate ale actualei puteri politice, impotriva
uneia din cele mai credibile institutii ale statului roman; actiunile
de umilire ale ARMATEI ROMANIEI constituie cel mai pervers act de
subversiune indreptat impotriva statului roman - CEAUSESCU in 1989 nu
a cazut pentru ca asa a vrut TOKES, ci pentru ca in prostia lui(ca si
a actualilor guvernanti) a vrut sa faca economii prin neavansarea la
gradul urmator a cateva mii de cadre militare din M.Ap.N.,M.I.,
Securitate.
Pe langa noi, cei din SCMD, SUNT SI COZILE DE TOPOR ALE PUTERII'
care in comentariile lor fac eforturile caracteristice slugilor,
lacheilor, cainilor de paza care isi apara stapinul in speranta
obtinerii unui os de ros. Acestora le spun ca si-au gasit stapanul cel
mai pervers si ar fi bine sa paraseasca repede ntarla ca in curand vor
veni HINGHERII!
Dar eu doresc sa ma adresez camarazilor din SCMD, INDEOSEBI CELOR
CARE AU DARUL DE A FI MEREU NEMULTUMITI, mereu suspiciosi, mereu
cartitori, foarte critici si mereu porniti impotriva actualei
conduceri centrale a SCMD. As dori sa le aduc la cunostinta, cu toate
ca ei cunosc foarte bine acest aspect, ca inainte de 1989 in
M.Ap.N.,nimeni nu putea ocupa o functie de conducere de la cdt. Cp.,
Bt. in sus, nu putea merge la cursuri si studii daca nu era membru
PCR., iar cei cu functii pe linie de partid sa recunoastem ca mare
parte nu faceau parte din grupul incompetentilor. Dvs., cartitorilor
din interior as dori sa va dau un sfat- puneti-va intrebarea "Ce am
facut EU?" ca noi militarii activi si pensionari, sa nu ajungem
cersetorii natiunii romane?, ce am facut eu in afara de a fi memru
SCMD si a ma uita totdeauna critic la liderii centrali, de a le vedea
numai minusuri in pregatire si activitati, de a da cu pietre si a
scuipa catre niste oameni ca si noi dar care au avut si au taria de
caracter, pregatirea, mediul relational pentru a ne reprezenta cat mai
bine in cadrul miscarii sindicale nationale? Pe cati dintre
pensionarii militari am reusit eu sa conving ca SCMD este calea legala
de raspuns la abuzurile actualei puteri si i-am determinat sa vina
alaturi de noi? La cate intalniri cu parlamentarii puterii si
opozitiei din zona din care fac parte amparticipat si pe cati am
reusit sa determin sa voteze impotriva legii unice de pensii? Cate
articole am scris in presa in sprijinul cauzei si la cate emisiuni
televizate in problema am participat? Acestea si poate inca alte
cateva intrebari ar trebui sa ne punem toti membri SCMD, dar indeosebi
cei cartitori si daca bilantul este pozitiv putem sa candidam cu
succes la aceste functii mult ravnite "si bine platite" din structura
centrala. Dar cand dam cu pietre e bine sa ne gandim ca acesti
camarazi pe care ii hulim, de cele mai multe ori nemeritat si de uni
chiar din dragul de a se baga in seama, sunt totusi oameni si ar putea
sa-si ia jucariile sa plece acasa!
Felicitari domnule general MIRCEA CHELARU - PRESTATIA dvs. la
postul OTV din noaptea de02/03.08.2010 a starnit admiratie in randul
tuturor celor care au vizionat emisiunea! HONOR ET PATRIE!