maskuj się

1 view

nicholson

Jaka jest różnica pomiędzy Przedstawiaj się jako... i Maskuj się jako... ?
Której opcji lepiej używać na stronach związanych z Google (Gmail itp.)
--
nicholson
jot...@SPAMpharmanet.com.pl

"Gdyby nie komputery, wiele rzeczy robilibyśmy o wiele szybciej"

Ryszard

Dnia 22-06-2006 o 09:44:54 nicholson <jot...@SPAMpharmanet.com.pl>
napisał:

> Jaka jest różnica pomiędzy Przedstawiaj się jako... i Maskuj się jako...
> ?

Zobacz ja "widać" Operę z "Przedstawiaj się jako..." na
http://gemal.dk/browserspy/basic.html
a jak z "Maskuj się jako..."

> Której opcji lepiej używać na stronach związanych z Google (Gmail itp.)

Żadnej - czyli "Przedstawiaj się jako Opera", właściwe ustawienia dla
gmail są i tak w pliku .....profile/override_downloaded.ini

--
Ryszard
http://www.testopery.terramail.pl

nicholson

Był dzień 22 czerwiec (czwartek), gdy Ryszard zdecydował(a) się napisać:

> [...]
> napisał:

> Zobacz ja "widać" Operę z "Przedstawiaj się jako..." na

Rozumiem, dzięki.

> Żadnej - czyli "Przedstawiaj się jako Opera", właściwe ustawienia dla
> gmail są i tak w pliku .....profile/override_downloaded.ini

Czyli jak ma być ustawione "prawidłowo", bo jednak funkcjonalność gmaila
jet większa, gdy zamaskuję się jako Mozilla.
I czy da się uruchomić Google Calendar pod Operą ?
Pozdrawiam

Ryszard

Dnia 22-06-2006 o 18:07:57 nicholson <jot...@SPAMpharmanet.com.pl>
napisał:

> Czyli jak ma być ustawione "prawidłowo", bo jednak funkcjonalność gmaila
> jet większa, gdy zamaskuję się jako Mozilla.

To "maskuj się" jako mozilla. Ja widzę tylko różnicę w czacie.

> I czy da się uruchomić Google Calendar pod Operą ?

Na okienku Javascript z:
Sorry, you are trying to use Google Calendar with a browser that isn't
currently supported.
Klikam w [anuluj] i działa.