wygląd klienta poczty - problem

Shooz

Witam
Stała się dziwna rzecz, pisząc maila wcisnąłem omyłkowo jakąś konfigurację
klawiszy która spowodowała, że ekran pocztowy zamiast być podzielony na
dwie części - na górze tematy i nadawcy, a na dole podgląd maila, teraz -
jest jednoczęściowy (tylko lista maili). Nie ma możliwości podglądu
inaczej jak na nowej karcie. Jak to odwrócić? W helpie nic nie znajduję na
ten temat. Meny widok w zasadzie odnosi się głównie o stron www.

Z góry dzięki ogromne

pozdrawiam serdecznie

lukas

"widok" tam gdzie masz liste maili, a nastepnie "wyswietlanie"

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.pl;tlen:lukasew
zajrzyj: http://www.dhost.info/lukas polecam:http://www.folding-pl.prv.pl/

Shooz

Dnia 08-08-2006 o 00:26:01 lukas <lukasm...@wp.pl> napisał(a):

> "widok" tam gdzie masz liste maili, a nastepnie "wyswietlanie"

Wielkie dzieki. Ja chyba slepy jestem. Sorry za zasmiecanie grupy.
pozdrowienia

Ryszard

Dnia 08-08-2006 o 00:18:26 Shooz <sh...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> podzielony na dwie części - na górze tematy i nadawcy, a na dole podgląd
> maila, teraz - jest jednoczęściowy (tylko lista maili).

Ta tajemnicza kombinacja klawiszy to klawisz I

http://help.opera.com/Windows/9.01/pl/keyboard.html
==
Przeglądanie
Przełączaj pomiędzy różnymi układami listy i treści wiadomości I
==

--
Ryszard
http://www.testopery.terramail.pl

Shooz

Dnia 15-08-2006 o 10:51:06 Ryszard <us...@z.podpisu> napisał(a):

> Ta tajemnicza kombinacja klawiszy to klawisz I

Dzięki!! :)

Teraz tylko zastanawiam się jak to mogło zadziałać kiedy pisałem maila...
Chyba musiałem wcześniej wcisnąć coś w stylu ctrl+tab. Jakoś dość złożone
to mi się wydaje jak na przypadek. Ale nie o tym chciałem.

Mam problem z polskim kodowaniem na grupach dyskusyjnych. Czy w menu widok
ustawię wybór automatyczny, czy obowiązujący ISO-8859-2 czy też
ostatecznie Unicode, to nic nie zmienia i wciąż są krzaki w niektórych
postach. We właściwościach poczty jest kodowanie tylko dla wysyłanych
wiadomości, ale tam też próbowałem zmieniać i nic nie dało.

Mam wrażenie że we wcześniejszych wersjach opery nie miałem tego
problemu...

z góry dzięki ogromne za pomoc.

pzdrwm