Bledny miesiac (blad w tlumaczeniu).

Jasko Bartnik

Witam.

Dopiero dzisiaj na to trafilem (bylo od dawna ... ale dopiero teraz
zauwazylem):
W kliencie poczty/newsow/rss gdy klikniemy na konkretny mail/post/rss
pojawia sie data odebrania. I widnieje tam 16 marzec 2007 ... powinno byc
16 marca 2007. To takie detal ale warto wyeliminowac. Mozna to gdzies
zlgosic?

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk

Możesz IMO próbować poprzez http://www.opera.com/support/bugs/

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk

medium

On 17 Mar, 01:20, "Jasko Bartnik" <a...@sygnaturka.nadole> wrote:
> [...]
> pojawia sie data odebrania. I widnieje tam 16 marzec 2007 ... powinno byc
> 16 marca 2007. To takie detal ale warto wyeliminowac. Mozna to gdzies

Przeszukaj plik z tłumaczeniem, brak tam tego słowa. Czy to nie od
systemu zależy?
Ja np. mam w Operze datę wyświetlaną wyłącznie za pomocą cyfr.

Ryszard

Fakt, w pliku http://www.opera.com/download/lng/910/ouw910_pl.lng są słowa
np.:
"Marzec", "Kwiecień" - a data wiadomości podawana jest małą literą
http://files.myopera.com/Ryszard/files/data.png

Czy nie jest tu (w nagłówku wiadomości) używane ustawienie daty z windows
(win98 - Ustawienia regionalne - Data - Data długa)?

--
Ryszard
http://www.testopery.terramail.pl

Jasko Bartnik

Dnia 17-03-2007 o 20:21:01 Ryszard <us...@z.podpisu> napisał(a):

> [...]
>
> Czy nie jest tu (w nagłówku wiadomości) używane ustawienie daty z
> windows (win98 - Ustawienia regionalne - Data - Data długa)?

Ale u mnie jest tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c5160230d9ab2173.html
Problem z dluga data odpada ...

Emil Smolenski

Jasko Bartnik <ad...@sygnaturka.nadole> rzecze:

> [...]
> pojawia sie data odebrania. I widnieje tam 16 marzec 2007 ... powinno byc
> 16 marca 2007. To takie detal ale warto wyeliminowac. Mozna to gdzies

W Operze na FreeBSD to zależy od ustawienia środowiska. Podejrzewam, że
na Windows też.

Przy okazji: w operowej obsłudze dat na FreeBSD chyba też jest błąd
(ktoś potwierdzi?). Mianowicie:

o Przy LC_TIME=pl_PL.ISO8859-2 źle wyświetlają się polskie znaki:
http://img134.imageshack.us/img134/5503/operalctimeplpliso88592kr9.png

o Przy LC_TIME=pl_PL.UTF-8 również, ale inaczej:
http://img134.imageshack.us/img134/6121/operalctimeplplutf8tk4.png

o Muszę używać więc LC_TIME=en_GB.ISO8859-1:
http://img134.imageshack.us/img134/7205/operalctimeengbiso88591wt6.png

Dziwi mnie, że na Windows Opera używa ,,długich'' dat w tym miejscu,
a na FreeBSD ,,krótkich''.

Jeśli żaden użytkownik tego niszowego systemu i tej niszowej
przeglądarki nie czyta tej niszowej grupy, to niech się wypowiedzą
przynajmniej użytkownicy Linuksa. Może to ogólny problem Oper dla
systemów Unix-like.

--
ameel

Ryszard

Dnia 17-03-2007 o 23:15:55 Jasko Bartnik <ad...@sygnaturka.nadole>
napisał(a):

> Ale u mnie jest tak:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c5160230d9ab2173.html
> Problem z dluga data odpada ...

Wystarczy Ci taki link:
http://my.opera.com/polski/forums/findpost.pl?id=1956580
czy skopiować całą treść odpowiedzi andola?
Ogólnie - jest błąd, ale nie w pliku językowym - "nie ma tam w ogóle
pisanych małymi literami nazw miesięcy w postaci mianownikowej".

Jasko Bartnik

Dnia 18-03-2007 o 11:41:04 Ryszard <us...@z.podpisu> napisał(a):

> [...]
> Ogólnie - jest błąd, ale nie w pliku językowym - "nie ma tam w ogóle
> pisanych małymi literami nazw miesięcy w postaci mianownikowej".

Link wystarczajacy :)
Dzieki. Nawet widze, ze moj screen sie na forum znalazl.