hasło z wanda do mBanku

Jacek B.

Nie działa mi hasło do mBanku. Pole tekstowe na login i haslo mam otoczone
żółtą obwódką ale jak naciskam Ctrl+Enter to pojawia sie komunikat: pole
Identyfikator nie może być puste. Jak usunąłem wpis z managera haseł i
dodałem na nowo to nic sie nie zmieniło. Jedynym rozwiązaniem jest
przycisk odzyskiwania haseł (chodzi o ten szeroko tutaj opisywany spospob
odzyskiwania haseł z Opery). Ten przycisk dziala tak, ze pokazuje alerta z
haslem a potem sie loguje, na stronie mBanku alert sie wyświetla ale nie
ma w nim hasla a potem juz normalnie sie loguje. Dziwne co nie? Na innych
stronach dziala jak powinien i hasla dzialaja. Ktos zna rozwiązanie, co
moze byc nie tak?
Version 9.27
Build 8841
System Windows XP

Jacek

www.pigisoft.pl

Witam!

Jestem nowy w temacie usenet. Grupa opera.polish jest pierwszą
zasubskrybowaną grupą.
Niestety jak narazie ostatnią. Próbowałem dodać grupę pl.comp.lang.php z
google i nie wiem jak to zrobić
w operze. Adrs grupy opera.polish to news.opera.com. A jaki jest adres
grup dyskusyjnych na googlach?
Jak dodać grupę pl.comp.lang.php do opery?
Czy mógłby mi ktoś pomóc.

Version 9.27
System Windows XP

Andrzej

dzi...@ggmmaaiill.ccoomm

On Mon, 05 May 2008 07:34:49 +0100, Jacek B. <numer...@spamuinteria.pl>
wrote:

Możesz użyć sprytnego programiku do rozkodowywania wand.dat i wydobyć
wszystkie zakodowane weń hasła. Miałem swego czasu problem z mbankiem bo
zmienili adres strony czy formularz. Programik do rozkodowywania to:
opera.wand.dat.passwords.retrieve.utility - zagoogluj.

Jacek B.

On Tue, 13 May 2008 16:09:54 +0200, <dzi...@ggmmaaiill.ccoomm> wrote:

> [...]
> zmienili adres strony czy formularz. Programik do rozkodowywania to:
> opera.wand.dat.passwords.retrieve.utility - zagoogluj.

Hasło to ja znam. Działa Ci wand (manager hasel) na stronach mBanku?
Jacek

dzi...@ggmmaaiill.ccoomm

On Wed, 14 May 2008 19:03:11 +0100, Jacek B. <numer...@spamuinteria.pl>
wrote:

Działa ale tylko z kliknięcia w ikonkę różczki natomiast już ze skrótu
ctrl + enter wyskakuje ów błąd z polem indentyfikatora. Dopiero to
spostrzegłem. Podałem jednak sposób na wyciągnięcie haselł bo miałem
innego typu problem z mbankiem a nie pamiętawszy hasła nie mogłem odnowa
kazać różczce go zapamiętać - co taż właśnie może być rozwiązaniem w tym
przypadku (nie próbowałem jeszcze). Czyli wywalić stare hasło z wanda i
wpisać z palca i kazać operze zapamiętać. Może pomoże. Pozdrawiam.

zlotowinfo

Użytkownik "Jacek B." <numer...@spamuinteria.pl> napisał w wiadomości
potwierdzam w mbanku to tak już chodzi od kilku wersji
co ciekawe nie działa ctrl+enter, a gest myszki działa

snake001

zlotowinfo pisze:
Witam,
dolacze do dyskusji.

Kiedy otworzymy strone ctrl+enter nie dziala (dziala o dziwo przycisk
wand).

Za to kiedy po otworzeniu klikne myszka (chyba gdziekolwiek w obszar
okna), to ctrl+enter zaczyna dzialac.

Nie wiem z czego to wynika, w kodzie zrodlowym jest funkcja w JS
(function onEnterPressed(event)), ktora to jak sadze bedzie miala z tym
cos wspolnego. Najlepiej to widac po wcisnieciu F12 i wylaczeniu JS -
ctrl+enter zaskakuje od razu.

Tez to dla mnie dosc uciazliwe, aczkolwiek chyba nie jest to
bezposrednio wina opery.

Pozdrawiam,
s001