Opera 9 Technology Preview, podgląd wydruku i 100% zużycia procesora

Przemysław Ryk

Witam

Prosiłbym grupowiczów, którzy już siedzą na Operze 9 Technology Preview
o sprawdzenie, czy przy włączeniu podglądu wydruku strony
http://www.pc-tweak.pl/sys_uslugixp.html również mają 100% obciążenia
procesora przez Operę. Na razie coś takiego zdarzyło mi się tylko na
wymienionej stronie - na innych Opera z podglądem wydruku zachowuje się
zupełnie poprawnie.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :: przemek_ryk -at- post.pl :: ICQ 17634926 ]

ToMasz Płókarz

Dnia Fri, 28 Oct 2005 10:40:29 +0200, Przemysław Ryk
<przemek_ryk@post-kropka-.pl> napisał:

> [...]
>
> Prosiłbym grupowiczów, którzy już siedzą na Operze 9 Technology Preview
> o sprawdzenie, czy przy włączeniu podglądu wydruku strony

To samo. WinXP Pro PL (up-to-date), "drukarka" Qprinter (taka do PDFów).

--
Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie. I coraz głupszej treści.
http://tolep.blogsome.com

Przemysław Ryk

ToMasz Płókarz napisał(a) dnia 2005-10-28 11:22:

> To samo. WinXP Pro PL (up-to-date), "drukarka" Qprinter (taka do PDFów).

Co za cholera... Tak się zastanawiam czym to może być spowodowane, że
akurat na tej konkretnej stronie takie cyrki się trafiają. :(

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :: przemek_ryk -at- post.pl :: ICQ 17634926 ]

[ O własnych stój siłach - nie zaś podtrzymywany. (Marek Aureliusz) ]

Marek Macioschek

*ToMasz Płókarz* pisze 28/10/2005 11:22:

> Dnia Fri, 28 Oct 2005 10:40:29 +0200, Przemysław Ryk

> To samo. WinXP Pro PL (up-to-date), "drukarka" Qprinter (taka do PDFów).

To samo pod Linuksem.
--
So Long, and Thanks for All the Fish,
*Marek*

When in Trouble or in Doubt, Run in Circles, Scream & Shout!

Marsjanin

Rok 2005 - październik. Dokładnie to piątek, 28-go. Nieco po 10-ej.
Nagle zza rogu Przemysław Ryk wrzuca na opera.polish:

> Prosiłbym grupowiczów, którzy już siedzą na Operze 9 Technology
> Preview o sprawdzenie, czy przy włączeniu podglądu wydruku strony
> [...]

Drukarki nie mam, mam program "PDF Creator" jako domyślna drukarkę.
Nie wiem, ile % procesora zużyło, ale pokazało podgląd po krótkiej
chwili.

--
Pozdrawiam, Marsjanin. Yahoo! : marsjanin_tk
Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę. :-|

ToMasz Płókarz

Dnia Fri, 28 Oct 2005 19:29:46 +0200, Marsjanin
<10.2005...@marsjanin.tk> napisał:

> Nie wiem, ile % procesora zużyło, ale pokazało podgląd po krótkiej
> chwili.

U mnie też pokazało, ale... czyżbyś nie używał Process Explorera z
www.sysinternals.com ? Szok! ;)

Marsjanin

Rok 2005 - październik. Dokładnie to sobota, 29-go. Nieco po 4-ej.
Nagle zza rogu ToMasz Płókarz wrzuca na opera.polish:

> U mnie też pokazało, ale... czyżbyś nie używał Process Explorera z
> www.sysinternals.com ? Szok! ;)

A po kiego mi on, skoro nic mi kompa nie zapycha? :-> A już na pewno
nie Opera. :-]

--
Pozdrawiam, Marsjanin. E-mail : Po prostu odpowiedz..
Na nadmorskich plażach panuje syf! Najgorsze jest deptanie po niedopałkach.

Przemysław Ryk

Marsjanin napisał(a) w poście z dnia 2005-10-28 19:29:

> (ciach...)

>Drukarki nie mam, mam program "PDF Creator" jako domyślna drukarkę.
>Nie wiem, ile % procesora zużyło, ale pokazało podgląd po krótkiej
>chwili.

Tu nie chodzi o to, że nie ma podglądu, tylko podczas wyświetlania owego
Operka zżera mi w całości procesor... :(

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :: przemek_ryk -at- post.pl :: ICQ 17634926 ]

[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich. ]
[ (A.M. Fredro) ]

Marsjanin

Rok 2005 - listopad. Dokładnie to wtorek, 1-go. Nieco po 18-ej.

Nagle zza rogu Przemysław Ryk wrzuca na opera.polish:

> Tu nie chodzi o to, że nie ma podglądu, tylko podczas wyświetlania
> owego Operka zżera mi w całości procesor... :(

Paniał, paniał, ale nie zaobserwował u siebie nic blokującego
działania na kompie, czyli chyba procesor tkwił dalej na swoim miejscu
niezjedzony i prace zlecone wykonywał na bieżąco...?

--
Pozdrawiam, Marsjanin. WWW : marsjanin.tk

Przemysław Ryk

Marsjanin napisał(a) w poście z dnia 2005-11-01 21:18:

>Paniał, paniał, ale nie zaobserwował u siebie nic blokującego
>działania na kompie, czyli chyba procesor tkwił dalej na swoim miejscu
>niezjedzony i prace zlecone wykonywał na bieżąco...?

No to na razie jesteś jedyną osobą, u której podgląd wydruku tej strony
nie powoduje natychmiastowej konsumpcji procka przez Operę. :)

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :: przemek_ryk -at- post.pl :: ICQ 17634926 ]

[ Nie budujmy przytułków dla nędzy umysłowej. (S.J. Lec) ]

Marsjanin

Rok 2005 - listopad. Dokładnie to wtorek, 1-go. Nieco po 22-ej.

> [...]

> No to na razie jesteś jedyną osobą, u której podgląd wydruku tej
> strony nie powoduje natychmiastowej konsumpcji procka przez Operę.

Opera otwarta znów na stronie z topicu, [shift]+[p] wciśnięte, a
Foobar dalej swoje gra, i to z ZIPa, ja sobie spokojnie pisze to
reply, Hamster czeka, aż go wypuszczę by zachomikować, eMule jak ssał,
tak ssie, Miranda hula na 5 protokołach, Skype czuwa, pomniejszych nie
pomnę. A wszystko na Windowsie ME i 64 MB RAMu, przy 620 MHz procka i
124 MHz RAMu. Może to dlatego, że nie mam fizycznej drukarki, a może
dlatego, że mam w Operce zdefiniowane względne ścieżki?

--
Pozdrawiam, Marsjanin. MSN : marsja...@hotmail.com
Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.

Przemysław Ryk

Marsjanin napisał(a) w poście z dnia 2005-11-02 21:09:

> [...]

>124 MHz RAMu. Może to dlatego, że nie mam fizycznej drukarki, a może
>dlatego, że mam w Operce zdefiniowane względne ścieżki?

Marsjanin - u mnie też Winamp gra, Hamster zasysa itp. Ale Menedżer
Zadań pokazuje maksymalne obciążenia proca przez Operę.

Hmm... A z tym definiowaniem względnych ścieżek - gdzie masz je
zdefiniowane, do czego i czemu miałoby to pomóc? Uprzedzając - fizycznej
drukarki też nie mam, tylko wirtualny sterownik do robienia PDFów.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :: przemek_ryk -at- post.pl :: ICQ 17634926 ]

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem, ]
[ to dwa tygodnie. (Garfield) ]

Message has been deleted

Przemysław Ryk

Kaja napisał(a) dnia 2005-11-03 01:15:

>Po co Ci ten Menager Zadań? Wywal to, bo toto Ci zżera i obciąża procesor.

Jassne... I wypisuje, że to Opera obciąża procesor w 100%... ;D

>Jak nie będziesz obserwował, to nie będziesz myślał o tych głupotach.

Nie no - bo nie czuję, że komp się mulić zaczyna...

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :: przemek_ryk -at- post.pl :: ICQ 17634926 ]

[ Tylko głupcy się nie zmieniają. (G. Zapolska) ]

Message has been deleted

Marsjanin

Rok 2005 - listopad. Dokładnie to środa, 2-go. Nieco po 22-ej.

Nagle zza rogu Przemysław Ryk wrzuca na opera.polish:

> Marsjanin - u mnie też Winamp gra, Hamster zasysa itp. Ale Menedżer
> Zadań pokazuje maksymalne obciążenia proca przez Operę.

Ale co negatywnego się dzieje? Może jakiś bug w tym monitorze procka?
Po mojemu, jeśli jakiś program wykorzystuje 100% zasobów procka, to
inne dostają 0%, czyli raczej *nie* hulają... Ale skoro jest inaczej,
to gdzieś tu się coś nie zgadza.

> Hmm... A z tym definiowaniem względnych ścieżek - gdzie masz je
> zdefiniowane, do czego i czemu miałoby to pomóc?

news:1ix2xuuu...@marsjanin.tk i dalsze, Ale już zrezygnowałem na
rzecz subst i Opery na "dysku" O: uruchamianej batchem z poleceniem
SUBST właśnie. Na ścieżkach półwzględnych (typu \Opera\Opera.exe )
czasem robiła psikusa i przy odczycie / zapisie na jakiś inny dysk
nagle na D: czy C: pojawiało mi się Opera\ i jakieś podkatalogi. Chyba
dlatego, że domyślny folder zapisu (np. wszystkie plejlisty klikane i
od razu otwierane) miałem na \Opera\Temp\ - teraz na O:\Opera\Temp\ i
chyba tego nie naruszy.

> Uprzedzając - fizycznej drukarki też nie mam, tylko wirtualny
> sterownik do robienia PDFów.

jako i ja, PDF Creator konkretnie (BTW inaczej jak przez "drukuj do
pliku" nie chce to z Operą działać, już kiedyś o tym pisałem).

--
Pozdrawiam, Marsjanin. Gadu-Gadu : 4548104
ATI Rage IIC 4 MB RAM AGP - niby lepiej, ale gdzie wąskie gardło DivX?