Colesberg: 'n kookpot

Sanderis Maartens

to onsstem-va...@googlegroups.com
From: Jaap Kelder [mailto:ja...@zanli.co.za]
Sent: 30 Julie 2008 05:05 nm
Subject: FW: Colesberg: 'n kookpot

Beste Johan,

Ek weet julle staan sterk en die boodskap moet duidelik na die
munsipaliteit en die regering deurkom dat die betalende inwoners nou net
mooi moeg is vir die swak diens.

Geagte vriende,

Hieronder 'n verslag van Colesberg wat vir sigself spreek.

Die wonderlike hiervan is nou dat die blankes hulle geld net
terughou, let wel nie betalings boikotte implementer nie, nou is die
SANCO baie ongelukkig. Sou 'n mens dit hulle aan die verstand kon bring
dat die blankes al net so keelvol is vir dertig jaar se boikotte deur
die swartes !

Wat verder interessant is dat dit nou ook die eerste dorp is in meer as
drie jaar van belasting weerhouding dat daar oproer in die swart
woongebiede plaasvind.

Groete

Jaap Kelder