Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

Resette Strong 8700/Triax DS 354

2 vistas
Ir al primer mensaje no leído

Cato A. Guldberg

no leída,
4 nov 2006, 8:08:24 p.m.4/11/2006
para
Hei!

Lurer på om noen kan hjelpe meg med dette:

Jeg har en Triax DS 354 paraboltuner (identisk med Strong 8700). Den er det
reneste mareritt fordi den stadig "mister" Viasat-kortet, slik at jeg hele
tiden må trekke ut Viasat-kortet og sette det inn igjen fordi tuneren påstår
at jeg ikke har et godkjent Viasat-kort (noe jeg selvsagt har). Vel, når jeg
setter inn kortet på ny virker det for en stund, selv om kanlaskifter osv.
går veldig tregt.

Jeg har tidligere fått et tips at en kan "re-sette" tuneren ved å trekke ut
strømkabelen (AC), vente litt, og så trykke på 3 taster på tunerens front,
mens man setter i strømkabelen. Dette gjorde underverker sist (den fungerte
iallefall bra i noen måneder). Tuneren skal da "tømme minnet" helt (den blir
jo samtidig resatt til fabrikksinstillinger). Når man slår den på igjen, må
man installere alle kanaler på nytt, men hva gjør man ikke for å få den f...
driten til å fungere litt. Problemet er at jeg har glemt ut hva denne
tastekombinasjonen var.

Spørsmålet er: Er det noen av denne nyhetsgruppens lesere som husker hvilke
tre kanpper man skal trykke på (nei, det står ikke i tunerens
bruksanvisning)?? Tips/svar vil bli satt stor pris på.

Mvh

Cato A. Guldberg

HJK

no leída,
5 nov 2006, 3:55:43 a.m.5/11/2006
para

"Cato A. Guldberg" <cato.g...@broadpark.no> skrev i melding

Trykk inn Meny + Pil ned + OK før du setter inn strømkabelen.
Sett inn strømkabelen og slipp knappene når display viser "clear".

Cato A. Guldberg

no leída,
5 nov 2006, 4:29:11 a.m.5/11/2006
para

> Trykk inn Meny + Pil ned + OK før du setter inn strømkabelen.
> Sett inn strømkabelen og slipp knappene når display viser "clear".

Hei!

Mange takk skal du ha! "You made my day"!

Mvh

Cato A. Guldberg

0 mensajes nuevos