Flaggskjending i OL

Sigvald

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=198201
Ruth Kasirye (26) måtte tenke seg om en natt før hun sa ja til å bære
Norges flagg i åpningsseremonien.
---------------------

PKene fornekter seg ikke i sin kamp mot alt som er norsk. Etniske
nordmenn regnes tydligvis ikke lenger for å være verdige til å bære
det norske flagget i OL! Hedersmenn som Bjørnstjerne Bjørnson,
Christian Michelsen, Haakon 7 og Olav 5 ville rotert i sine graver/
sarkofager hadde de visst at det norske flagget nå skal bæres av en
landsmann av Idi Amin!

Alle som mener at flaggbæring av det norske flagg bør overlates til
etniske nordmenn bør vise sin forakt for Ruth Kasiryes flaggskjending
ved å stemme FrP ved neste valg - slik at vi igjen kan håpe å få se en
NORSK flaggbærer ved vinter-OL i Vancouver i 2010!

Alle ekte nordmenn som er til stede i Peking bør vise sin respekt for
det norske flagg ved å pipe ut Ruth Kasirye og resten av den norske
troppen under innmarsjen. Istedet bør de juble for danskene og
svenskene.

Alle andre oppfordres herved til å boikotte TV-sendingene fra OLs
åpningsseremoni.

Sigvald
Som definitivt ikke skal se OLs åpningsseremoni denne gang!

C Lund

In article
<fcdd06e5-75b0-44e7...@d77g2000hsb.googlegroups.com>,

Sigvald <sigv...@yahoo.no> wrote:
> [...]
> Christian Michelsen, Haakon 7 og Olav 5 ville rotert i sine graver/
> sarkofager hadde de visst at det norske flagget nå skal bæres av en

Nei, det hadde de ikke. Du har mer til felles med Idi Amin enn den
dama der har, ettersom dere er begge rasistsøppel (nå er riktignok
amin død). Jeg har ikke noen grunn til å tro at denne Ruth er det.

> [...]
> ved å stemme FrP ved neste valg - slik at vi igjen kan håpe å få se en
> NORSK flaggbærer ved vinter-OL i Vancouver i 2010!

Jeg tror jeg heller vil vise min forakt for menneskesøppel som sigvald
ved å stemme på noe annet enn FrP (og KrF) ved neste valg.

> [...]
> det norske flagg ved å pipe ut Ruth Kasirye og resten av den norske
> troppen under innmarsjen. Istedet bør de juble for danskene og

Du når stadig nye dybder. Er du virkelig er så avskyelig menneske som
du gir inntrykk av gjennom meldingene dine på Usenet, sigvald?

> Alle andre oppfordres herved til å boikotte TV-sendingene fra OLs
> åpningsseremoni.

> Sigvald
> Som definitivt ikke skal se OLs åpningsseremoni denne gang!

For min del forstår jeg ikke at noen som helst gidder å se på idrett,
med mindre folk de kjenner personlig er med.

--
C Lund, folk.uio.no/clund/

©

Sigvald wrote:
> [...]
> Christian Michelsen, Haakon 7 og Olav 5 ville rotert i sine graver/
> sarkofager hadde de visst at det norske flagget nå skal bæres av en

Rasist.

> [...]

> det norske flagg ved å pipe ut Ruth Kasirye og resten av den norske
> troppen under innmarsjen. Istedet bør de juble for danskene og

Rasist.

> Alle andre oppfordres herved til å boikotte TV-sendingene fra OLs
> åpningsseremoni.

Rasist.

Sigvald

On Aug 4, 9:33 am, C Lund <cl...@notam02SPAMBLOCK.no> wrote:

> Jeg tror jeg heller vil vise min forakt for menneskesøppel som sigvald
> ved å stemme på noe annet enn FrP (og KrF) ved neste valg.

For ordens skyld. Denne C.Lund som her, i velkjent stil bryter med
alle normer for normal netikette, er psykopat-erklært av Edvin Vik,
Skrulling-forklart av Chrisjoy og stemplet som klovn av Trond
Svendsen.

Sigvald

John Stensbye

"Sigvald" <sigv...@yahoo.no> skrev i melding

For det første, hva har dette på no.sport.fotball å gjøre..??

Dernest, jeg reagerte litt selv, men så tenkte jeg, ok, hun er norsk
statsborger,
hun konkurrerer for Norge, og prater norsk.
Hadde det vært ok om damen hadde vært fra et vestlig land, f.eks Sverige?
Eller Danmark? Eller USA?

Hvis ja, så faller din argumentasjon om etnisitet helt bort,
da er det kun _fargen_ du reagerer på, og det har et ord: rasist.

Hvem synes du skal være flaggbærer for USA?
Hvis du er så opptatt av etnisitet, så burde det være en indianer
som var flaggbærer for USA.

Forøvrig, alle de tre personer du nevner er vel ved sine fulle fem,
og fullstendig habile i så måte...

JS

C Lund

In article

Sigvald <sigv...@yahoo.no> wrote:
> For ordens skyld. Denne C.Lund som her, i velkjent stil bryter med
> alle normer for normal netikette,

Det burde ikke du snakke så høyt om.

> er psykopat-erklært av Edvin Vik,
> Skrulling-forklart av Chrisjoy og stemplet som klovn av Trond
> Svendsen.

Hva klovnekompaniet ditt synes om meg er det ingen som tar alvorlig.

--
C Lund, folk.uio.no/clund/

Isachsen

Er det ikke litt underlig, at den ene siden i saker som denne blir
provosert av nesten alt, mens den andre siden ikke har lov til å ytre
mishag under noen omstendigheter?

Isachsen

Zenodot

> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=198201
> Ruth Kasirye (26) måtte tenke seg om en natt før hun sa ja til å bære
> Norges flagg i åpningsseremonien.

"Stryk kristenkorset av ditt flagg og heis det rent og rødt!"

> PKene

Hva er PKene for noe???

> [...]
> Christian Michelsen, Haakon 7 og Olav 5 ville rotert i sine graver/
> sarkofager hadde de visst at det norske flagget nå skal bæres av en

Hvilken mann???

> Alle som mener at flaggbæring av det norske flagg bør overlates til
> etniske nordmenn bør vise sin forakt for Ruth Kasiryes flaggskjending

Ruth Kasirye gjør ære på Norge og har bidratt mer til Norge enn du kan
håpe på i din livstid, og jenta er bare 26 år. Du når ikke opp til
leggen engang på hu østfold-dama der :-D

> ved å stemme FrP ved neste valg - slik at vi igjen kan håpe å få se en
> NORSK flaggbærer ved vinter-OL i Vancouver i 2010!

"Norsk" i hvor mange generasjoner? Sant nok har det vært mye inneavl i
landet vårt i enkelte områder til visse tider, men folk har parra seg på
tvers av etniske skiller i utallige generasjoner, og godt er det,
inneavl er ikke sundt.

> Alle ekte nordmenn

Hva er en 'ekte nordmann'?

> som er til stede i Peking bør vise sin respekt for
> det norske flagg ved å pipe ut Ruth Kasirye og resten av den norske
> troppen under innmarsjen. Istedet bør de juble for danskene og
> svenskene.

Hahaha, ja, vis din respekt sånn du :-D

> Alle andre oppfordres herved til å boikotte TV-sendingene fra OLs
> åpningsseremoni.

Har aldri sett en åpningsseremoni og har ikke tenkt å se i år heller.
Gjeeeesp . . .

> Sigvald
> Som definitivt ikke skal se OLs åpningsseremoni denne gang!

Fint. Les en bok :-)

--
When you have to shoot, shoot, don't talk.

Sigvald

On Aug 5, 8:47 am, "John Stensbye" <stens...@online.no> wrote:

> For det første, hva har dette på no.sport.fotball å gjøre..??

Fotballen er sterkt preget av afro-rasisme - ideeen om at negre som
supermennesker.

> Hadde det vært ok om damen hadde vært fra et vestlig land, f.eks Sverige?
> Eller Danmark? Eller USA?

I utgangspunktet kun dersom hun i tillegg kunne vist til norske aner.
Et mulig eksempel kunne være Katja Nyberg - hvis både utseende (mørkt
hår) og navn virker mer norsk enn finsk. Hun ville nok i
utgangspunktet vært akseptabel, men neppe ideell. Derimot ville jeg
vært skeptisk til f.eks. Allan Gaarde (dersom han hadde skiftet
statsborgerskap) som norsk flaggbærer - han er for dansk.

> Hvem synes du skal være flaggbærer for USA?
> Hvis du er så opptatt av etnisitet, så burde det være en indianer
> som var flaggbærer for USA.

Her blander du kortene. USA er ingen nasjonalstat av samme type som
Norge.

> Forøvrig, alle de tre personer du nevner er vel ved sine fulle fem,
> og fullstendig habile i så måte...

Alle disse synes å nyte stor anseelse blant NSPDs seriøse debattanter.

Sigvald

Bjorn Borud

[Sigvald <sigv...@yahoo.no>]

> [...]
| alle normer for normal netikette, er psykopat-erklært av Edvin Vik,
| Skrulling-forklart av Chrisjoy og stemplet som klovn av Trond

det endrer ikke det faktum at du er en rasist.

-Bjørn

Bjorn Borud

[Sigvald <sigv...@yahoo.no>]

| For ordens skyld. Denne C.Lund som her, i velkjent stil bryter med
| alle normer for normal netikette

ingen tar deg alvorlig, Sigvald.

-Bjørn

John Stensbye

> Fotballen er sterkt preget av afro-rasisme - ideeen om at negre som
> supermennesker.

Heh?

> I utgangspunktet kun dersom hun i tillegg kunne vist til norske aner.

Jaha. Så hvis vedkommende person som nå er valgt til flaggbærer,
hadde vært født og oppvokst her i Norge, hadde det vært ok?

Eller hva hvis hun var 3. generasjons innvandrer?

> [...]
> statsborgerskap) som norsk flaggbærer - han er for dansk.

> Her blander du kortene. USA er ingen nasjonalstat av samme type som

Nehei. Ta Frankrike da, som har flust av afrikanere bl.a i fotballen.
Eller Sør-Afrika, skulle en neger (man har vel fortsatt lov til å si det,
eller.?)
eller en hvit mann være flaggbærer for Sør-Afrika?

> Alle disse synes å nyte stor anseelse blant NSPDs seriøse debattanter.

Det sier vel mer om NSPD's debattanter enn de nevnte personer..

JS

C Lund

In article

Sigvald <sigv...@yahoo.no> wrote:
> Fotballen er sterkt preget av afro-rasisme - ideeen om at negre som
> supermennesker.

Hva har det å gjøre med den dama du sutrer over?

Åja; hudfarge. For det er jo det eneste som betyr noe for deg, sigvald.

> [...]
> Et mulig eksempel kunne være Katja Nyberg - hvis både utseende (mørkt
> hår) og navn virker mer norsk enn finsk. Hun ville nok i

For hvem? Søppel som deg?

> Her blander du kortene. USA er ingen nasjonalstat av samme type som
> Norge.

Ikke? Kan du forklare forskjellen?

> Alle disse synes å nyte stor anseelse blant NSPDs seriøse debattanter.

Nei, det gjør de ikke. Klovnekompaniet ditt nyter stor anseelse kun
hos hverandre.

C Lund

In article <kpCdnf-1P44...@telenor.com>,

"John Stensbye" <sten...@online.no> wrote:
> Det sier vel mer om NSPD's debattanter enn de nevnte personer..

Legg merke til at sigvald sa "seriøse debattanter". De aller fleste i
NSPD spytter på sigvald og de såkalte "ekspertene" hans. De eneste
"seriøse debattantene" her inne er de få som er enige med sigvald.

--
C Lund, folk.uio.no/clund/

Sigvald

On Aug 6, 2:04 am, Bjorn Borud <borud-n...@borud.no> wrote:
> [Sigvald <sigva...@yahoo.no>]

For ordens skyld. Bjørn Borud er omtalt av Chrisjoy som "...en
mentalt
tilbakestående skrulling og psykopat..." og kan således selvsagt ikke
tas alvorlig.

Sigvald

Trygve Lillefosse

On Mon, 4 Aug 2008 10:45:43 -0700 (PDT), Sigvald <sigv...@yahoo.no>
wrote:

Har han flere hederstitler?

--
SEE YA !!!
Trygve Lillefosse

Sigvald

On 6 Aug, 17:14, Trygve Lillefosse <n...@lillefosse.NOSPAM.org> wrote:

> Har han flere hederstitler?

Ikke vær så sinnsvakt dum - det er ingen heder i å bli avslørt av
NSPDs ubestridte intelligentsia.

http://www.vg.no/sport/ol/2008/artikkel.php?artid=198606
Her kan dere forøvrig lese om ekte norske jenter (fotballjentene) som
vi i dag kan være stolte av!

Sigvald

vilegentli...@hotmail.com

Har du også liten pikk? Er det derfor du er rasist?

C Lund

In article
<f2c0c588-5e41-499d...@d77g2000hsb.googlegroups.com>,

Sigvald <sigv...@yahoo.no> wrote:
> Ikke vær så sinnsvakt dum - det er ingen heder i å bli avslørt av
> NSPDs ubestridte intelligentsia.

Du og klovneklubben din tilhører ikke på noen måte noen som helst
"intelligentsia".

> http://www.vg.no/sport/ol/2008/artikkel.php?artid=198606
> Her kan dere forøvrig lese om ekte norske jenter (fotballjentene) som
> vi i dag kan være stolte av!

Hvorfor det?

fjellvald...@gmail.com

On 6 Aug, 18:31, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:

> Ikke vær så sinnsvakt dum - det er ingen heder i å bli avslørt av
> NSPDs ubestridte intelligentsia.

Går du forsatt rundt og tror at noen bryr seg det minste om hva
tullingene Chrisjoy og E. Vik måtte mene?