Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Sverige: Muslimene skyter mot svenskene !

已查看 2 次
跳至第一个未读帖子

Georg Lavik

未读,
2007年10月13日 06:33:002007/10/13
收件人

Nyhedsbrev fra Den Danske Forening
12. oktober 2007

Et sted i Sverige
===========

Af The Infidel
---------------

Den Danske Forening har forudsagt det længe.
Nedenstående er en beretning fra et sted i Sverige, hvor muslimerne
har magten.
Det kan forudses, at der vil blive flere og flere af den slags
lokaliteter, og at disse gradvis vil flyde sammen i større områder,
som i sidste ende ...

... Imedens snakker politikerne og snakker og snakker og snakker og
snakker og ...

Muslimerne i den muslimske bydel Ronna i Södertälje sydvest for
Stockholm hader hende, den nu 19 årige pige som den 11. september 2005
på trods af tidligere advarsler og fysiske afstraffelser alligevel
bevægede sig ind i Ronna.
Hun blev mishandlet af de muslimer, der behersker området, og grædende
ringede hun efter sin far Tony. Da denne ankom, gik muslimerne også
til angreb på ham, hvorfor han ringede efter politiet. Stemningen blev
endnu mere faretruende, da politiet ankom, og det var umuligt at
optage en anmeldelse på stedet, hvorfor Tony og hans datter tog med
politiet til politigården for at fortsætte anmeldelsen. Nogle af de
ophidsede muslimer blev også anholdt og taget med til politigården.

Kl. blev 23.23 - et tidspunkt, der er værd at huske for fremtiden. Da
åbnede muslimerne nemlig ild mod politigården med bl.a. Kalasjnikov
automatvåben (AK 47).

Forinden havde der udviklet sig voldsomme uroligheder i Ronna.
Muslimerne var meget ophidsede over, at politiet blandede sig i
afstraffelsen af en vantro svensk "luder".

Det sker nu regelmæssigt i Sverige, at muslimerne åbner ild mod
politifolk i Södertälje. Det skete bl.a. den 21. september 2007 og
også nogle dage forinden.

Tony og hans datter blev efter urolighederne den 11. september 2005
truet på livet adskillige gange, og natten til den 1. oktober 2005
satte muslimerne ild til Tonys bil.

Tre svenske politifolk blev i øvrigt straffet med store bøder, fordi
de den 31. oktober 2005 ved anholdelsen af nogle af de muslimske
militser havde brugt lidt for meget vold. At de tre politifolk havde
det skidt, efter at de muslimske militser i området havde åbnet ild
med Kalasjnikov AK 47 mod deres kollegaer, tog retten ikke hensyn til.

Ejendomme i området, hvor der bor svenskere, bliver regelmæssigt udsat
for mordbrand, og der sættes op sedler med tekster som:

"Alla svenskar borde dödas"
-------------------------------
"Död åt alla svennar"
------------------------
"Död åt alla svennar, blondiner ska dö"
Denne form for muslimsk kærlighed oplevede bl.a. beboerne på
Silverstigen i Saltskog den 26. februar 2007.

Den 18. juli 2007 åbnede muslimerne også ild mod en kvinde, der stod i
sit køkken. Hun var så heldig at ikke blive ramt. Det er ikke specielt
smart af hende at ikke adlyde muslimernes ordre om at flytte væk fra
Ronna, når vantro svenskere ikke forstår en "venlig" henstilling. Så
er det givetvis nødvendigt at åbne ild ...

En anden dum, vantro svensker kørte ind i Ronna uden af have fået
indrejsetilladelse af de muslimske myndigheder. Muslimerne hev ham ud
af bilen og skød ham. Mandens kammerat fandt ham liggende i sit eget
blod på gaden, og det lykkedes at få ham til hospitalet. Han var
heldig, at han overlevede den "ulovlige" indrejse i en muslimsk
bystat.

Den 19. december 2005 skød muslimerne en 20-årig vantro svensker i
benet. Også han overlevede.

Så heldig var desværre ikke en vantro 20-25 årig svensk mand den 27.
september 2007, da tre muslimer åbnede ild mod ham omkring kl. 20 på
åben gade i bydelen Geneta i Södertälje.

Jan Karlsen, der er formand for politiforbundet i Sverige, kræver, at
politikerne tager afstand fra muslimernes angreb på den svenske
retsstat den 11. september 2005. Han måtte imidlertid - meget skuffet
- konstatere at politikerne ikke tør sige noget.

I Danmark kan vi stadig demonstrere mod muslimerne uden at blive
skudt. At demonstrere mod islamiseringen af Sverige i den muslimske
bystat Ronna er lig med selvmord.

Ronna er ikke en by i Mellemøsten - det er en bydel i Sverige!

Svensk politi er i krig i eget land.

Hvor længe vil det kunne klare sig uden militær hjælp?

En dag vil den svenske borgerkrig sprede sig til Danmark.

Lad os nyde freden så længe den varer. Den dag dansk politi må iføre
sig hjelme og maskinpistoler som på billedet herunder, er det for
sent.

Kommentar:
--------------
DDF kan i tilknytning til ovenstående, der stammer fra lokale kilder,
oplyse, at der i år ventes ca. 40.000 asylansøgninger i Sverige.
For hver én der får opholdstilladelse, kommer der erfaringsmæssigt
mindst én pårørende til.
Se: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=701139

Så nå kan jo alle landssvikerne glede seg over hva fremtiden med
usvikelig sikkerhet også vil medføre for etniske nordmenns
vedkommende!

Ved Georg Lavik.

www.dendanskeforening.dk

ma...@dendanskeforening.dk

12.10.2007 18:02

Sigvald

未读,
2007年10月14日 17:39:392007/10/14
收件人

Georg, det er flott at du dokumenterer hvor primitive, intolerante,
rasistiske, hatefulle, ondskapsfulle, barbariske og direkte jævlige
svært mange muslimer er. Den dokumentasjonen du her presenter er
(forutsatt at alt er sant) dokumentasjon mer enn god nok på at mange
av de arabiske/pakistanske/muslimske innvandrerne i Europa er minst
like ille, for ikke å si langt verre, enn de værste nazistene som
herjet på våre kanter under WW2.

Sigvald

Isachsen

未读,
2007年10月15日 05:50:272007/10/15
收件人

"Georg Lavik" <1.ham...@gmail.com> skrev i melding
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Mon tro om svenskene får lov til å forsvare seg.

Isachsen

Georg Lavik

未读,
2007年10月15日 09:26:252007/10/15
收件人
On Mon, 15 Oct 2007 11:50:27 +0200, "Isachsen" <tavekkorigi@setoinett>
wrote:

>"Georg Lavik" <1.ham...@gmail.com> skrev i melding

>/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
>Mon tro om svenskene får lov til å forsvare seg.
>
>Isachsen

Hittil har de ikke fåt det, tvertimot er de som har forsvart seg blitt
anmeldt og anklaget.

G. Lavik.

Claus E. Petersen

未读,
2007年11月14日 12:13:202007/11/14
收件人

> [...]
> bystat Ronna er lig med selvmord.
>
> Ronna er ikke en by i Mellemøsten - det er en bydel i Sverige!

Så længe den går, så går den.
Jeg er mere bekymret for hvad der sker når Svenskerne endelig får nok af
deres eget "mångfalds" eksperiment og lukker kassen i.
Men det bliver nok Norge der kommer til at tage imod den frustrerede
multikultur til den tid.

- cep

Claus E. Petersen

未读,
2007年11月14日 12:16:482007/11/14
> [...]
> av de arabiske/pakistanske/muslimske innvandrerne i Europa er minst
> like ille, for ikke å si langt verre, enn de værste nazistene som

Så er det jo dælme en god ting at nazisterne har været væk i over 60 år...
Jeg mener i øvrigt at der er et usenet udtryk for debat indlæg der
ganske uprovokeret bringer sammenligninger med nazister på banen.

- cep

0 个新帖子