Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit

Bob34

Alle snakker om smeltedigelen. De sier at alle folk vil bli blandet og
til slutt bli like. For å virkeliggjøre smeltedigelen må ALLE hvite
land og KUN hvite land ta inn millioner av ikke-hvite innvandrere og
"assimileres" med dem.

Ingen sier at smeltedigelen er en god ting for Asia, Afrika eller
ikke-hvite land andre steder. Dersom folk protesterer mot
smeltedigelen, blir de fortalt at hvite land har lave fødselstall.

Japan og Iran har også lave fødselstall, men ingen sier at
smeltedigelen er nødvendig for Japan eller Iran.

Hva om jeg sier at smeltedigelen er en god ting for ALLE svarte land og
KUN svarte land?

Hvor lang tid ville det ta hvem som helst å innse at jeg ikke snakker
om smeltedigelen. Jeg snakker om den endlige løsningen for svarte
mennesker?

Og hvor lenge ville det ta en fornuftig svart mann å legge merke til
dette, og hvilken svart mann ville ikke protestert mot dette?

Men hvis jeg sier denne åpenbare sannheten om folkemord mot mitt folk,
hvite mennesker, er alle enige om at jeg er en
nazistsomvildrepeseksmillionerjøder.

De sier de er anti-rasistiske. Det de er, er anti-hvite.

Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit.