Não é mais possível fazer postagens ou usar assinaturas novas da Usenet nos Grupos do Google. O conteúdo histórico continua disponível.

Rasimetest!

4 visualizações
Pular para a primeira mensagem não lida

HKH

não lida,
7 de set. de 2004, 11:06:1707/09/2004
para
Jeg legger nå ut en test der samtlige på NSPD kan teste seg for å finne ut
om de er rasister.. Kjente rasister på gruppa er blant annet Jarle Synnevåg,
Georg Lavik,
J.M.Skogan, Dag Ragnar Pettersen og Edvin Vik. og selvfølgelig Sigvald. De
trenger ikke å ta testen.

Slik fungere testen:
For en periode "killer" jeg alle rasister (kun så lenge testen pågår).
Samtlige som ikke er rasister vil få svar på innlegg på denne tråden. De som
ikke får svar kan slå fast at de er rasister. De som får svar, eller som
står på denne listen, er ikke rasister og kan regnes som gode mennesker med
humane verdier. Liste følger:

Brumle Måseegg
Erik J. Helgesen
Geir Hongrø
Greger Hoel
Hans Petter Nenseth
HKH (Hermann Hansen)
Hugo Sánchez Policarpo
Jan Vagle
Jørn-Are Haugli Johansen
Knut Schrøder
Magnus Bruvik Johannesen
niko
Per-Lars Larsen
Rom
thomas tellander
Vebjørn Lien
Wiggum
zenodotos

Om det forholder seg slik at du ikke får svar, men allikevel mener at du
ikke er rasist, kan du passere testen ved at en av disse går god for deg.

---------------------------------------------------------Lykke til med
testen.

Rom

não lida,
7 de set. de 2004, 12:01:1507/09/2004
para

"HKH" <sjub...@dua.no> skrev i melding

| Om det forholder seg slik at du ikke får svar, men allikevel mener at du
| ikke er rasist, kan du passere testen ved at en av disse går god for deg.

Du som vil ha en referanse på at man er "god nordmann"
(> 3. generasjons nordmann av ren rase) kan sende en hyggelig
email til G. Lavik:
Dovre...@walla.com

med "Kjære Georg Lavik" i subjektet. Hvis Lavik bare
returnerer emailen ulest så må det tolkes som avslag.
(Det er lov å gjøre så mange forsøk man vil)

Rom

Hans Petter Nenseth

não lida,
7 de set. de 2004, 12:16:5607/09/2004
para
Pompøst utbasunerte HKH følgende budskap:

> [...]
>står på denne listen, er ikke rasister og kan regnes som gode mennesker med

Kall meg rasist, kall meg hva som helst, bare la meg slippe å stå på
samme liste som disse. I allefall i denne sammenhengen.
--
Underveis er et fint klasserom.

Knut Schrųder

não lida,
7 de set. de 2004, 12:26:3207/09/2004
para
In news:5lnrj0lgsettun8ra...@4ax.com,
Hans Petter Nenseth <hpn...@scheen.no> typed:

> Kall meg rasist, kall meg hva som helst, bare la meg slippe å stå på
> samme liste som disse. I allefall i denne sammenhengen.

Jeg misforsto også en gang Roms måte å ironisere på.
Men nå har jeg lært. (Tror jeg).

--
Knut

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
7 de set. de 2004, 14:22:2607/09/2004
para

Jesus Kristus!, Gud være lovet. Jeg kom ikke med på listen og jeg jubler av
lykke over å slippe å bli satt i bas med disse hjernedøde pk-ene. Takk og
takk! Halleluja!

Men hvorfor pokker glemte dere Petter Nome, Erik Bye og Gunnar Stålset. Er
de rasister da?

Ja forresten i deres syke pk-øyne er vel ratt også Nelson Mandela rasist!
God bedring!
--
Vennlig hilsen

Øyvind, Oslo

HKH

não lida,
7 de set. de 2004, 18:33:1407/09/2004
para

"Rom" <nos...@please.com> skrev i melding

Ikke noe dumt forslag!

HKH

HKH

não lida,
7 de set. de 2004, 18:34:3607/09/2004
para

"Hans Petter Nenseth" <hpn...@scheen.no> skrev i melding

Lista er utarbeidet av Sigvald, og eventuelle klager rettes til han-:)

HKH

HKH

não lida,
7 de set. de 2004, 18:35:2907/09/2004
para

"Knut Schrøder" <knut...@start.no> skrev i melding
Rom er da aldri ironisk.

HKH

Hans Petter Nenseth

não lida,
7 de set. de 2004, 18:43:0607/09/2004
para
Pompøst utbasunerte HKH følgende budskap:

>Lista er utarbeidet av Sigvald, og eventuelle klager rettes til han-:)

Du postet den, det er ditt ansvar.

Petter Solbu

não lida,
7 de set. de 2004, 18:57:0807/09/2004
para
"HKH" skrev:

> [...]
> ikke får svar kan slå fast at de er rasister. De som får svar, eller som
> står på denne listen, er ikke rasister og kan regnes som gode mennesker

Så ikke-rasister er av natur gode mennesker med humane verdier? Tåkete
logisk linje med et desto mer tåkete premiss lagt til grunn. Håper jeg ikke
ble rasist nå. :-)

PS

HKH

não lida,
7 de set. de 2004, 19:23:0407/09/2004

> Pompøst utbasunerte HKH følgende budskap:

> Du postet den, det er ditt ansvar.
> --

Nei jeg fraskriver meg alt ansvar, men vil du stå på den andre lista sammen
med Edvin og de andre rasistsvina slik du insisterer så greit for meg-:)

HKH

Hans Petter Nenseth

não lida,
7 de set. de 2004, 19:29:4107/09/2004
para
Pompøst utbasunerte HKH følgende budskap:

>"Hans Petter Nenseth" <hpn...@scheen.no> skrev i melding

>Nei jeg fraskriver meg alt ansvar,

Som forventet

>men vil du stå på den andre lista sammen
>med Edvin og de andre rasistsvina slik du insisterer så greit for meg-:)

Jeg har ikke behov for å stå på noen av disse listene.

Jeg har forøvrig nå satt opp deg på lista over folk jeg ikke vil ta
bakfra om det skulle vise seg at jeg er homo.

zenodotos

não lida,
7 de set. de 2004, 19:30:4007/09/2004
para
In article <2q6skoF...@uni-berlin.de>,
"Petter Solbu" <mennesk...@hotmail.com> wrote:

> Så ikke-rasister er av natur gode mennesker med humane verdier?
> Tåkete logisk linje med et desto mer tåkete premiss lagt til grunn.
> Håper jeg ikke ble rasist nå. :-)

Nja, mener du at ikke alle som er imot rasisme er hyggelige folk så er
du kansje på tynn is ja.

:-%

--

Come on baby, eat the rich,
Bite down on the son of a bitch

HKH

não lida,
7 de set. de 2004, 19:30:2807/09/2004
para

"Petter Solbu" <mennesk...@hotmail.com> skrev i melding

Ganske presist observert. Du avslørte den Sigvaldske logikk. Du passerte
dermed testen med glans-:)

HKH

Geir Hongro

não lida,
7 de set. de 2004, 19:46:1407/09/2004
para

"Øyvind Michelsen, Oslo" <dataman...@hotmail.com> skrev i melding

> Men hvorfor pokker glemte dere Petter Nome, Erik Bye og Gunnar Stålset. Er
> de rasister da?

Hvor ofte har de postet på news?

(Ingen av de nevnte er rasister, men Erik Bye er homohater - i hvert fall om
man skal gå etter hans usmakelige forsøk på å trekke Prøysens seksuelle
legning i tvil)

Geir Hongrø

HKH

não lida,
7 de set. de 2004, 19:45:5507/09/2004
> [...]

> Jeg har forøvrig nå satt opp deg på lista over folk jeg ikke vil ta
> bakfra om det skulle vise seg at jeg er homo.

Akseptert!

HKH

zenodotos

não lida,
7 de set. de 2004, 20:00:3007/09/2004
para
In article <50hsj051alhobbakt...@4ax.com>,

Hans Petter Nenseth <hpn...@scheen.no> wrote:

> Jeg har forøvrig nå satt opp deg på lista over folk jeg ikke vil ta
> bakfra om det skulle vise seg at jeg er homo.

Har du satt opp ei sånn liste er det nok på tide å krabbe ut av skapet.

Hans Petter Nenseth

não lida,
7 de set. de 2004, 20:14:5007/09/2004
para
Pompøst utbasunerte zenodotos følgende budskap:

>Har du satt opp ei sånn liste er det nok på tide å krabbe ut av skapet.

Jeg har aldri vært i noe skap. Det jeg henviser til her er at jeg ikke
vet om jeg er homo da jeg ikke har prøvd det. Men på den andre siden,
tanken frister meg på ingen måte.
Du står forøvrig ikke på listen.

zenodotos

não lida,
7 de set. de 2004, 20:17:1207/09/2004
para
In article <ckjsj0pp1a9redvrs...@4ax.com>,

Hans Petter Nenseth <hpn...@scheen.no> wrote:

> Pompøst utbasunerte zenodotos følgende budskap:

> Jeg har aldri vært i noe skap. Det jeg henviser til her er at jeg
> ikke vet om jeg er homo da jeg ikke har prøvd det.

Da bør du teste, kansje det er tingen.

> Men på den andre siden, tanken frister meg på ingen måte.

Men alikevel veit du ikke om du er homse?

> Du står forøvrig ikke på listen.

Virkelig ;-)

Hans Petter Nenseth

não lida,
7 de set. de 2004, 20:23:3607/09/2004
para
Pompøst utbasunerte zenodotos følgende budskap:

>Da bør du teste, kansje det er tingen.

Nei, så viktig er det ikke.

>Men alikevel veit du ikke om du er homse?

Nei, jeg bare antar at jeg ikke er det. Men nå er dette ingen stor sak
for meg, det kunne gjerne vært mange fler homser for min del. Så blir
det færre gutter å dele jentene på.

>Virkelig ;-)

Nei.

Brumle Måseegg

não lida,
7 de set. de 2004, 21:19:2207/09/2004

> Ganske presist observert. Du avslørte den Sigvaldske logikk. Du passerte
> dermed testen med glans-:)

Har du observert noe som har hatt noe som helst med logikk å gjøre i de
Sigvanldske skriverier?

Sigvald

não lida,
7 de set. de 2004, 21:55:1307/09/2004
para
"Rom" <nos...@please.com> wrote in message news:
> [...]

> Du som vil ha en referanse på at man er "god nordmann"
> (> 3. generasjons nordmann av ren rase) kan sende en

Ikke nødvendig for min del, da jeg alt har en slektstavle som
dokumenterer at det ikke finnes noen utlendinger i min slekt de siste
8 generasjoner.

Sigvald

Brumle Måseegg

não lida,
8 de set. de 2004, 01:07:1508/09/2004
para

"Sigvald" <sigv...@yahoo.no> skrev i melding

Men som Jærbu har du vel en del av trælene til Erling Sjalgsson som
forfedre?

HKH

não lida,
8 de set. de 2004, 03:23:3508/09/2004
para

"Brumle Måseegg" <itt...@fugleberget.no> skrev i melding

Ikke logikk tradisjonell eller faglig betydning av ordet; men det fins noe
vi kanskje heller kan kalle regelmessighet. Jeg benevner det som "sigvaldsk
logikk", for anledning med "hermetegn".

HKH

Tore Voldbekk

não lida,
8 de set. de 2004, 03:57:1608/09/2004
para

Innavl er sjelden noe positivt......

Geir Hongro

não lida,
8 de set. de 2004, 07:49:5708/09/2004
para

"Brumle Måseegg" <itt...@fugleberget.no> skrev i melding

Ganske mye "Mor Nille er en sten"-logikk der, da....

Geir Hongrø

Rom

não lida,
8 de set. de 2004, 11:24:1908/09/2004
> [...]

| Ikke nødvendig for min del, da jeg alt har en slektstavle som
| dokumenterer at det ikke finnes noen utlendinger i min slekt de siste

I ditt tilfelle (hvor man lett kan oppfatter deg som en en litt kortvokst
romanier - formodentlig uten lovlig oppholdstillatelse siden Romania
ikke er med i EU) .. så tror jeg det hadde vært tryggest å skaffe deg en
attest (godt å ha hvis noen østkant-gjenger skulle få øye på deg
nattestid)).

Rom

Petter Solbu

não lida,
8 de set. de 2004, 12:45:3208/09/2004
para
"HKH" skrev:

> Ganske presist observert. Du avslørte den Sigvaldske logikk. Du passerte
> dermed testen med glans-:)

Takker og bukker. :-)

PS

Petter Solbu

não lida,
8 de set. de 2004, 12:47:4908/09/2004
para
"Brumle Måseegg" skrev:

> Har du observert noe som har hatt noe som helst med logikk å gjøre i de
> Sigvanldske skriverier?

Bare logisk ugyldighet.

PS

Knut Schrųder

não lida,
8 de set. de 2004, 14:03:1808/09/2004
para
In news:590b3d6f.04090...@posting.google.com,
Sigvald <sigv...@yahoo.no> typed:

:-D
Du skjønner nol ikke så mye av arvelighet, nei.
For å kunne si noe sånt, må du finne slekta til alle som giftet seg inn i
familien, slekta til dem som giftet seg inn i den familien helt ut i siste
ledd osv. Et formidabelt arbeid.
Det tror jeg ikke du har gjort.

--
Knut

Sigvald

não lida,
8 de set. de 2004, 18:10:2708/09/2004
para
"Brumle Måseegg" <itt...@fugleberget.no> wrote in message news:
<7sw%c.1633$8c.1...@juliett.dax.net>...

> Men som Jærbu har du vel en del av trælene til
> Erling Sjalgsson som forfedre?

Jeg er ikke jærbu, jeg er siddis. Min slekt kommer forøvrig fra hele
fylket, min morside kommer fra Ryfylke og Hardanger, min farfars side
fra Dalane og min farmors side fra Jæren. Erling Sjalgsson er sikkert
blant mine forfedre bare man kommer langt nok bak.

Sigvald

Sigvald

não lida,
9 de set. de 2004, 15:40:5209/09/2004
para
"Knut Schrøder" <knut...@start.no> wrote in message news:
<yPH%c.8466$g%5.8...@news2.e.nsc.no>...

> Du skjønner nol ikke så mye av arvelighet, nei.

Tufs!

> [...]
> alle som giftet seg inn i familien, slekta til
> dem som giftet seg inn i den familien helt ut i
> siste ledd osv. Et formidabelt arbeid. Det tror

Det jeg refererte til er min anetavle som jeg altså har ført komplett
tilbake til samtlige av mine tipp-tipp-tipp-tipp-oldeforeldre. Blant
mine forfedre på denne anetavlen finnes det IKKE utlendinger.

Sigvald

Knut Schrųder

não lida,
9 de set. de 2004, 16:03:2509/09/2004
para
Jeg kan ikke nok matematikk til å regne ut hvor mange personer dette vil
gjelde.
Kanskje noen annen her kan?
Men jeg kan prøve å forklare deg kompleksiteten:
Du har en mor og en far.(2) Disse må da
vise at det ikke er utlendinger i 7 generasjoner. De må også vise at ingen i
disse 6 generasjonenene har utlendinger i sin slekt, som igjen må vise at
det ikke er utlendinger der osv. Dette blir tilslutt et enormt antall
mennesker.

Nei. Dette ble visst dårlig forklart.
Men prøv å tenk deg det: Hver eneste en må vise at han\hun har bare norske
aner. Hver av de anene må også vise det, og anene til de anene igjen.
Phu!
Kan noen hjelpe meg å forklare Sigvald dette, så han skjønner hvor tøvete
det er å si at en ikke har utlendinger i slekta si i 8 ledd?

--
Knut

Knut Schrųder

não lida,
9 de set. de 2004, 16:19:3009/09/2004
para
Her er et enklere spørsmål enn det forrige jeg nettopp sendte.
Regner med at de fleste her vil kunne regne ut det:
Vi regner en generasjon for 25 år.
For 25 år siden hadde Sigvald 2 foreldre=2 i 1 potens.
For 50 år siden hadde han 2x2 =2 i 2. potens =4 besteforeldre.
For 75 år siden hadde han 2x2x2= 2 i 3. potens oldreforeldre osv.

Spørsmålet er da:
Hvor mange tipp-tipp-tipp.....tippoldeforeldre av Sigvald var det da Jesus
ble født? :-)

--
Knut

A mensagem foi excluída
A mensagem foi excluída

HKH

não lida,
9 de set. de 2004, 17:49:3109/09/2004
para

"Sigvald" <sigv...@yahoo.no> skrev i melding

Hvorfor er du lavvokst og mørk. Er du tater, sigøyner eller same? Alle er
folk som har vært her i flere hundre år. Eller kanskje semitt?

HKH

HKH

Brumle Måseegg

não lida,
9 de set. de 2004, 17:54:3509/09/2004
para

"Knut Schrøder" <knut...@start.no> skrev i melding

2 exp 80 eller 1208925819614629174706176. Så man kan trygt si at det må ha
skjedd noe inngifte.

Men en annen side av saken er at når han har en så imponerende stamtavle, så
burde vi vel sørge for å få sendt ham på utstilling.

Knut Schrųder

não lida,
9 de set. de 2004, 18:02:0009/09/2004
para
In news:vi40d.1782$8c.1...@juliett.dax.net,
Brumle Måseegg <itt...@fugleberget.no> typed:

> "Knut Schrøder" <knut...@start.no> skrev i melding
>
> 2 exp 80 eller 1208925819614629174706176. Så man kan trygt si at det
> må ha skjedd noe inngifte.

Helt riktig! Veldig bra!

> Men en annen side av saken er at når han har en så imponerende
> stamtavle, så burde vi vel sørge for å få sendt ham på utstilling.

Enig i at stamtavlen er imponerende :-)

Men, tror du alle disse var fra Ryfylke, eller kan det ha sneket seg noen
Nordlendinger, Trøndere, Bergensere eller annet pakk inn?

--
Knut

HKH

não lida,
9 de set. de 2004, 19:06:0409/09/2004
para

"HKH" <sjub...@dua.no> skrev i melding

Fra et av Sigvalds høydepunkter:
http://duckman.pettho.com/personal/vg150902.html

Som dere kan se; han ser lite germansk ut-:)

HKH

Wiggum

não lida,
10 de set. de 2004, 02:43:0610/09/2004
para

Mye innavl altså.

Thomas Tsigaridas

não lida,
10 de set. de 2004, 04:03:2010/09/2004
para
sigv...@yahoo.no (Sigvald) wrote in message news:<590b3d6f.04090...@posting.google.com>...

Innavl?

Thomas (som har betraktelig med "utlendinger" i *sin* slekt, om det
skulle være noe tvil)

Vebjørn Lien

não lida,
10 de set. de 2004, 05:26:2910/09/2004
para
HKH wrote:

> Fra et av Sigvalds høydepunkter:
> http://duckman.pettho.com/personal/vg150902.html
>
> Som dere kan se; han ser lite germansk ut-:)

Etter dette blir det umulig å være slem mot Sigvald!
Nå er jeg kanskje mer enn normalt lett-rørt, men herregud!
Må man ikke bare elske denne koseklumpen her?
http://duckman.pettho.com/personal/sa060502.html
A donaldist enjoys life!

Sigvald!
Jeg får lyst til å gi deg en klem!

Vebjørn Lien

não lida,
10 de set. de 2004, 10:10:4410/09/2004
para
Vebjørn Lien wrote:

> Etter dette blir det umulig å være slem mot Sigvald!

Feil, feil, feil!
Min første reaksjon var helt feil!
Tvert i mot, det er blitt mye lettere å være slem mot Sigvald etter dette!

Knut Schrųder

não lida,
10 de set. de 2004, 15:12:5710/09/2004
para
In news:6G20d.8695$g%5.9...@news2.e.nsc.no,
Knut Schrøder <knut...@start.no> typed:

> Kan noen hjelpe meg å forklare Sigvald dette, så han skjønner hvor
> tøvete det er å si at en ikke har utlendinger i slekta si i 8 ledd?

Beklager Sigvald!
Satte meg ned i dag for å regne ut hvor mange det var i slektstavla di i 8
ledd bakover, og fant da uo at det måtte bli 2 exp 1 + 2 exp 2 +..........2
exp 8, som ikke er flere enn 510 personer, noe som vel ikke er
uoverkommelig.
Ved å anta at ingen av de 255 kvinnene var utro ved unnfangelsen, så er det
slik at du er helnorsk i 8 ledd bakover, om det er slik at du har undersøkt
alle disse 510.

Beklagelse nr. 2:
Jeg synes ikke det er noe å gratulere deg for.

--
Knut

Sigvald

não lida,
10 de set. de 2004, 15:35:2110/09/2004
<6G20d.8695$g%5.9...@news2.e.nsc.no>...

> [...]

Det er faktisk et pent trekk av deg å innrømme dine begrensninger. Jeg
skal derfor være snill å hjelpe deg litt. Vi har 2 foreldre, 4
besteforeldere, etc. Den aktuelle anetavlen innholder altså 7
generasjoner med forfedre = 2 opphøyd i 7ende = 128
tipp-tipp-tipp-tipp-oldeforeldre. Sammen med 64
tipp-tipp-tipp-oldeforeldre, etc. inneholder denne ane-tavelen i alt
254 forfedre. Mitt poeng er at samtlige av disse 254 personene i min
anetavle er norske. Noe annet enn dette har jeg aldri sagt, eller
prøvd å si.

Sigvald

Sigvald

não lida,
10 de set. de 2004, 15:39:5110/09/2004
<ip40d.8722$g%5.9...@news2.e.nsc.no>...

> Men, tror du alle disse var fra Ryfylke, eller kan det ha
> sneket seg noen Nordlendinger, Trøndere, Bergensere eller
> annet pakk inn?

En av mine oldemødre kom fra Ulvik i Hardanger - Lars Sponheim kan
visstnok etter sigende gjøre krav på å være i slekt med meg. Dessuten
kom en av mine tipp-tipp-tipp-oldefedre kom fra Nord-Trøndelag.

Sigvald

Sigvald

não lida,
10 de set. de 2004, 15:44:5410/09/2004
para
"HKH" <sjub...@dua.no> wrote in message news:
<wl50d.1788$8c.1...@juliett.dax.net>...

> [...]
>

> Fra et av Sigvalds høydepunkter:
> http://duckman.pettho.com/personal/vg150902.html
>
> Som dere kan se; han ser lite germansk ut-:)

For ordens skyld. Herman Hansen er for lengst avslørt av, Edvin Vik,
som en håpløs psykopat - vennligst ikke ta ham seriøst når han, som
her, er på sitt mest psykotiske.

Sigvald

Knut Schrųder

não lida,
10 de set. de 2004, 16:44:4310/09/2004
para
In news:590b3d6f.04091...@posting.google.com,
Sigvald <sigv...@yahoo.no> typed:

> "Knut Schrøder" <knut...@start.no> wrote in message news:
> <ip40d.8722$g%5.9...@news2.e.nsc.no>...

> Lars Sponheim kan
> visstnok etter sigende gjøre krav på å være i slekt med meg.

Det antar jeg at han kommer til å gjøre, i den kommende valgkampen, ja :-)
Da stiller vel du opp og bekrefter det?

--
Knut

HKH

não lida,
10 de set. de 2004, 17:07:2410/09/2004
para

"Sigvald" <sigv...@yahoo.no> skrev i melding

Sigvald har problemer med å forklare hvorfor han er en mørk liten
bøtteknott. Kan det være tateren eller snåsasamen eller rørossamen som
titter frem under dyna. Kan det være derfor han hevder seg med å forfekte
rasistiske synspunkter? Å hevde seg selv ved å rakke ned på andre er vel
ikke så uvanlig; er det vel?-:)

HKH

HKH

Sigvald

não lida,
11 de set. de 2004, 10:18:5711/09/2004
<gIo0d.1854$8c.1...@juliett.dax.net>...

> Sigvald har problemer med å forklare hvorfor han er
> en mørk liten bøtteknott. Kan det være tateren eller
> snåsasamen eller rørossamen som titter frem under dyna.

Hermann Hansen forsøker åpenbart etter beste evne å rakke ned på
andre, ved hjelp av totalt ubegrunnede og feilaktige påstander, trolig
fordi han selv lider under en eller annen form for
mindreverdighetskompleks.

Sigvald

Espen Vestre

não lida,
13 de set. de 2004, 04:38:0013/09/2004
para
"HKH" <sjub...@dua.no> writes:

> Sigvald har problemer med å forklare hvorfor han er en mørk liten
> bøtteknott.

Sukk. Dette blir jo bare mer og mer smakløst :-(

Forøvrig:
Det er da en kjent sak at det er mange mørke folk på vest/sørvest-
landet, for en 20-30 år siden var det til og med en Dagblad-forside
om en "fullblods" Haugesund-mann som fikk høre at han var "pakkis"
i Oslo.

Det er bare nazister som tror at alle nordmenn er neste-albinoer
med Vigeland-kropp.
--
(espen)

Paul Engeset

não lida,
13 de set. de 2004, 06:24:4413/09/2004
para
Espen Vestre <espen@*do-not-spam-me*.vestre.net> wrote:

> [...]
> landet, for en 20-30 år siden var det til og med en Dagblad-forside
> om en "fullblods" Haugesund-mann som fikk høre at han var "pakkis"

Jeg ble en gang spurt av en pakistansk drosjesjåfør om jeg var tyrker
eller nord-afrikaner :) Andre har tatt meg for å være jugoslav. Jeg er
mørk, men slett ikke uvanlig mørk til nordmann å være. Noen av
søskenbarna mine (fra Nordvestlandet, som meg) er imidlertid så mørke at
de slett ikke ser norske ut. Da en kusine av meg skulle begynne på
skolen, ble foreldrene spurt om hun trengte morsmålsundervisning. Hun så
til forveksling ut som en pakistaner.

Et annet eksempel var en helnorsk, men veldig mørk, drosjesjåfør jeg
kjente som opplevde at noen nektet å sette seg inn i bilen fordi de
trodde han var "sotrør". En annen gang ble han stoppet av politiet og
fratatt førerkortet på stedet med kommentaren "her i Norge stopper vi
for fotgjengere". Hverken sjåføren eller passasjeren hans hadde sett
noen fotgjenger.

Uansett, når mange langs kysten er svært mørke, sies det å komme av
sør-europeiske sjømenn som kom i land og plantet genene sine der. Det
kan også være forklaringen på Sigvalds mørkhet, og dermed er kanskje
ikke alle forfedrene hans så norske som han vil ha det til.
--
Paul

Espen Vestre

não lida,
13 de set. de 2004, 06:32:4413/09/2004
para
pa...@engeset.com (Paul Engeset) writes:

> [...]
> kan også være forklaringen på Sigvalds mørkhet, og dermed er kanskje
> ikke alle forfedrene hans så norske som han vil ha det til.

Det er en gammel historie om arabere i Haugesund også, men er det
ikke kanskje rett og slett slik at folk har vært sånn i denne delen
av verden /lenge/? Den typiske kombinasjonen av mørkt hår og blå/grønne
øyne er også vanlig i Skottland.
--
(espen (som også er mørkhåret og har slekt på vestlandet))

Paul Engeset

não lida,
13 de set. de 2004, 09:59:1613/09/2004
> [...]

> ikke kanskje rett og slett slik at folk har vært sånn i denne delen
> av verden /lenge/? Den typiske kombinasjonen av mørkt hår og blå/grønne

Kan godt hende. Jeg har hørt teorien om utenlandske sjømenn fra ulike
kilder, men vet ikke hvor mye hold det er i den.
--
Paul

Greger Hoel

não lida,
14 de set. de 2004, 10:45:2014/09/2004
para
On Tue, 7 Sep 2004 20:22:26 +0200, "Øyvind Michelsen, Oslo"
<dataman...@hotmail.com> wrote:

>Jesus Kristus!, Gud være lovet. Jeg kom ikke med på listen og jeg jubler av
>lykke over å slippe å bli satt i bas med disse hjernedøde pk-ene. Takk og
>takk! Halleluja!

"hjernedød pk-er"? Hvor har du det fra? Gjør Usenet en tjeneste og
kapp av deg fingrene, din helvetes drittsekk.

Always cross a vampire, never moon a werewolf

To reach me, swap spammers get bent with softhome

Sigvald

não lida,
14 de set. de 2004, 16:39:2214/09/2004
para
Greger Hoel <gre...@spammersgetbent.net> wrote in message news:
<0p0ek052u8tv9o0sl...@4ax.com>...

> "hjernedød pk-er"? Hvor har du det fra? Gjør Usenet
> en tjeneste og kapp av deg fingrene, din helvetes
> drittsekk.

Bravo, Greger - nå får Edvin Vik endelig se hvor råtten du kan være -
du ønskes hjertelig til lykke i ditt forsøk på opptak i Edvin Viks
eksklusive psykopatgalleri.

Sigvald

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
14 de set. de 2004, 17:52:3814/09/2004
para
Greger Hoel wrote:

> "hjernedød pk-er"? Hvor har du det fra? Gjør Usenet en tjeneste og
> kapp av deg fingrene, din helvetes drittsekk.
He, he he. En anelse irritasjon å spore her. Noen ømme tær det ble trådt
på???

--
Vennlig hilsen

Øyvind Michelsen, Oslo

Erik Naggum

não lida,
14 de set. de 2004, 23:14:2314/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-14 21:52 -> Greger Hoel

> He, he he. En anelse irritasjon å spore her. Noen ømme tær det ble
> trådt på???

Verden ville blitt et meget bedre sted om sånne som deg kunne slutte å
gjøre dere innbilninger om andre mennesker ut fra egen livserfaring.
Andre mennesker er ikke produkter av deres fantasi, men helt separate
individer som ikke føler, ikke erfarer, og ikke har opplevet det samme
som deg. Forestillingen om at «jeg er akkurat som alle andre» er viktig
for veldig enkle mennesker som ikke klarer å stå alene, men /fabikrerer/
en flokk som de kan føle seg hjemme i når de faktisk /er/ alene foran
dataskjermen sin og ikke klarer å utstå ensomheten.
Flokkdyr er ille nok, men /innbilte/ flokkdyr er mye verre.

--
Erik Naggum, Oslo, Norway @2004-259

Act from reason, and failure makes you rethink and study harder.
Act from faith, and failure makes you blame someone and push harder.

Trond S. Veisjå

não lida,
15 de set. de 2004, 03:41:4115/09/2004
para
Du derimot, Sigvald Grøsfjeld, er for lengst tatt opp i det ikke så veldig
eksklusie idiotgalleriet.

Noen som har en god beskrivelse? Vi kan jo prøve.

Sigøyneridioten er en stakkarslig liten figur som lever utenfor
sivilisasjonen. På grunn av sin sosiale fobi og problemer med å omgås
vanlige mennesker, søker han inn i en verden som er en salig blanding av
Donald Duck og hallusinasjoner. Sigøyneridioten er kjent for å skrive
rasistisk motiverte innlegg på innlegg med logiske kortslutninger,
personangrep, trakassering, spekulasjon, ønsker om død over
meningsmotstandere, m.m. Hvis noen gir han tilbake med samme mynt reagerer
han med å beskyte vedkommende med anklagelser og bebreidelser. Han syter
over at vedkommende gjør mot han selv som han stadig gjør mot andre. Det er
nok på grunn av sin manglende sosiale intelligens at sigøyneridioten ikke
klarer å innse dobbeltmoralismen i det han skriver. Sigøyneridioten lever
sannsynligvis på trygd, da han ikke har noe særlig egen inntekt å snakke om,
til tross for at han er nesten 40 år gammel. Det er likevel en ting som er
nesten rørende ved sigøyneridioten, og det er hvordan formuleringene hans
ofte får han til å bli ufrivillig morsom. I arkivene kan man finne utallige
sitater fra sigøyneridioten som man kan le seg skakk av. Det er ikke bare
det at han er selvmotsigende og usammenhengende, men han presterer også å
lire av seg utrolige utsagn, blant annet om hvordan enkelte forbrytere er
"hederlige kjeltringer". Sigøyneridioten elsker å trykke ut nye innlegg der
han med store ord prøver å pakke inn skitten sin i pompøse vendinger.
Dessverre er innholdet så banalt, så idiotisk, så hjernedødt, at det bare
blir latterlig.

"Sigvald" <sigv...@yahoo.no> wrote in message

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
15 de set. de 2004, 12:15:1915/09/2004
para
Erik Naggum wrote:
> [...]
> /er/ alene foran dataskjermen sin og ikke klarer å utstå ensomheten.
> Flokkdyr er ille nok, men /innbilte/ flokkdyr er mye verre.

Og dette våset innbiller du deg at du skal få et svar på fra meg. Sorry, men
jeg har interessante ting å foreta meg, så vås gidder jeg ikke å svare på!

Trond S. Veisjå

não lida,
15 de set. de 2004, 12:23:3115/09/2004
para
"Øyvind Michelsen, Oslo" <dataman...@hotmail.com> wrote in message

> Og dette våset innbiller du deg at du skal få et svar på fra meg. Sorry,
men
> jeg har interessante ting å foreta meg, så vås gidder jeg ikke å svare på!

...utbryter komplettidioten pompøst.

Komplettidioten er lett gjenkjennelig ved at han stadig legger ut nye tråder
med selvforherligende, pompøst tullprat. Som landssvikidioten, deltar ikke
komplettidioten så mye i debattene. Han foretrekker å teppebombe news med
laaange innlegg, der budskapet kunne vært formulert med en setning, men han
utbroderer det gjerne til et par hundre linjer med intetsigende pjatt. Han
gjør alltid et stort poeng ut av at han er med i FrP, noe som ikke kommer
overraskende på de som leser innleggene hans og ser hvor han legger lista.
Komplettidioten er svært stolt av både sine datakunnskaper og
engelskkunnskaper, til tross for at han til stadighet gjør seg til latter
ved å demonsterere hvor lite han egentlig kan om data, og hvor elendig
engelsken hans er. Som sedvanen er for idiotgjengen, legger komplettidioten
fra seg all kritisk tenkning når det gjelder USA og presidenten, Dubya
Shrub, og han faller på kne minst fem ganger om dagen og ber mot det hvite
hus. I det hele tatt må komplettidioten kunne sies å være amerikanofil.
Sannsynligvis masturberer han seg til orgasme hver gang noen nevner USA.

Trond S. Veisjå

não lida,
15 de set. de 2004, 12:25:5415/09/2004
para
USA, USA, USA, USA!

Kom ikke her og si at jeg ikke er en grei kar. Fem orgasmer på rad kan da
ikke være så ille vel?

"Trond S. Veisjå" <trond@veisjåa.not> wrote in message

Greger Hoel

não lida,
15 de set. de 2004, 19:02:3915/09/2004
para

Begge postene dine i denne tråden er bare hjerneskadd tullprat, som
Naggum gidder å gi deg et seriøst svar på, bare for å få det avfeid
som vås.

Jeg tror Fremskrittspartiet kommer til å slite lenge med å komme til
regjeringsmakt så lenge det er så mange høylytte idioter som deg som
profilerer seg som FRP'ere. I ditt tilelle er det enda mer graverende
siden du faktisk representerer velgere.

Erik Naggum

não lida,
16 de set. de 2004, 02:27:0816/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-15 16:15

> Og dette våset innbiller du deg at du skal få et svar på fra meg.

Jeg innbiller meg ingen slike ting, men registrerer at du har svart. Jeg
registerer også at du ikke faktisk /forstår/ at du må slutte å innbille
deg ting om andre mennesker, men fortsetter å snakke om hva de innbiller
seg. Dette er jo bare ustyrtelig komisk, men også svært tragisk, for det
betyr at du ikke /evner/ å forstå at forskjellige mennesker har helt
ulike erfaringsgrunnlag og har trukket vidt forskjellige, men likevel
fullt /gyldige/ konklusjoner fra det. Trangsyntheten som dette viser,
kan man ikke se bort fra at har en sammenheng med ditt politisk parti.
Antagelig er det bare en talemåte for deg, også, siden du har vist oss
at du er fullstendig /bevisstløs/ i forhold til hvordan du ser verden
rundt deg, så du forstår ikke hva du faktisk sier, heller, men tror jeg
kverulerer om noe du ikke skjønne noe av. Det ville gå deg noen hakk
bedre om du bare /sluttet/ å dikte og fable om andre mennesker, uansett
hvor meget dette har blitt en inngrodd vane for deg, for når du holder
på med slikt, /vil/ de som du dikter og fabler om, bli irritert på deg
for at du ikke engang forstår at de er separate individer som vil ha
rett til å stå for sine egne handlinger, valg, og prioriteringer. Man
kan ikke se bort at dette har sammenheng med ditt politiske parti, også.

> Sorry, men jeg har interessante ting å foreta meg, så vås gidder jeg
> ikke å svare på!

Så ikke /gjør/ det, da.

--
Erik Naggum, Oslo, Norway @2004-260

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
16 de set. de 2004, 10:30:1616/09/2004
para

Erik bør roe gemyttet sitt litt og skru av pc-en sin, gjerne for meget lang
tid fremover!

Trond S. Veisjå

não lida,
16 de set. de 2004, 10:55:5016/09/2004

> [...]

laaange innlegg, der budskapet kunne vært formulert med en setning, men han

utbroderer det gjerne til et par hundre linjer med intetsigende pjatt. Hvis
man først er så 'heldig' å få svar fra komplettidioten, så er det som regel
dårlige forsøk på å våre 'voksen' og 'moralsk', selv om det for oppegående
mennesker er helt tydelig at man har med en ganske forstyrret person med
oppblåst ego å gjøre. Komplettidioten gjør alltid et stort poeng ut av at

[...]

orgasme hver gang noen nevner USA. USA, USA, USA, USA! (Fem orgasmer på en
gang!)

Erik Naggum

não lida,
16 de set. de 2004, 11:45:3216/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-16 14:30

> Erik bør roe gemyttet sitt litt og skru av pc-en sin, gjerne for
> meget lang tid fremover!

Og denne stakkarslige tomsingen bare /fortsetter/ å innbille seg rare
ting om andre mennesker, for han klarer virkelig ikke å skille fantasi
og virkelighet, akkurat som de andre ødelagte vrakene her på gruppen som
går helt av skaftet med innbilningene sine om andre mennesker de er for
ressurssvake til å klare å forstå.
Det er jomen godt FrP har slike som ham, gitt.

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
16 de set. de 2004, 14:47:0016/09/2004
para

Jeg mener å ha sett denne tiraden før i flere andre tråder. Dermed kan vi
utlegge av dette at Trond har lært seg klippe og lime teknikken på data, og
det er ikke verst!

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
16 de set. de 2004, 14:48:3316/09/2004
para
Erik Naggum wrote:
> [...]
> er for ressurssvake til å klare å forstå.
> Det er jomen godt FrP har slike som ham, gitt.

Hva med mitt velmenende råd om at du bør skru av pc-en din for meget lang
tid fremover!! Du er faktisk ikke til skade for andre enn deg selv!

Erik Naggum

não lida,
16 de set. de 2004, 15:47:2116/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-16 18:48

> Hva med mitt velmenende råd om at du bør skru av pc-en din for meget
> lang tid fremover!! Du er faktisk ikke til skade for andre enn deg
> selv!

Hvis dette var sant, ville du ikke ha oppført deg slik du gjør. Den som
virkelig vil tjene på at jeg skrur av maskinen her er deg, og det er noe
alle som leser det forstemmende åndssvake innlegget ditt er klar over.
Det er derfor en glede å se at du, som er så åndssvak at du gir slike
av å være her.
Oslo FrP må ha hatt rekrutteringsproblemer fra helvete for at du skulle
klare å representere dem. Så dumt som du oppfører deg her, /må/ partiet
ta skade av.

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
16 de set. de 2004, 16:30:4716/09/2004
para
Erik Naggum wrote:
> [...]
> Oslo FrP må ha hatt rekrutteringsproblemer fra helvete for at du
> skulle klare å representere dem. Så dumt som du oppfører deg her,

Nei du tar nok skammelig feil. Partiet tar ikke skade av noe som helst for
med den hodeløse innvandringspolitikk vi har i Norge og med sentrumspartier
som KrF og Venstre som kanskje ikke kommer inn på Stortinget i det hele tatt
så ser situasjonen lys ut for FrP så vi havner nok høyt opp på tjuetallet i
prosentandel neste høst!

Men du kan gjerne håpe på noe annet selv om det ikke hjelper.

Så lenge vi har demokrati i Norge vil FrP skåre høyt!

Erik Naggum

não lida,
16 de set. de 2004, 19:03:1216/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-16 20:30

> [...]
> Stortinget i det hele tatt så ser situasjonen lys ut for FrP så vi
> havner nok høyt opp på tjuetallet i prosentandel neste høst!

Dette er jo bare dypt fascinerende.

Trond S. Veisjå

não lida,
17 de set. de 2004, 04:38:4717/09/2004
para
Komplettidioten fornekter seg ikke. 'Denne tiraden' er faktisk en av flere
beskrivelser som er forskjellige etter hvem som beskrives.

Men for en komplett idiot er det nok ikke så enkelt å skjønne dette. Særlig
ikke når han er kunnskapsløs innenfor data.

"Øyvind Michelsen, Oslo" <dataman...@hotmail.com> wrote in message

Trond S. Veisjå

não lida,
17 de set. de 2004, 04:39:3917/09/2004
para
Komplettidiotens 'velmenende råd' er som vanlig dårlig fordekt møkkaspaing.

"Øyvind Michelsen, Oslo" <dataman...@hotmail.com> wrote in message

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
17 de set. de 2004, 10:52:0817/09/2004
para

Trond har lært av Erik Naggum mfl. å skjelle ut folk han ikke liker
meningene til. Dette er en slags hersketeknikk i debatter som ikke har til
hensikt å føre en dialog og meningsutvaksling, men er en veldig smålig måte
å prøve å desavuere folk man ikke liker meningene til, ved å kalle dem
idioter.

Da skal jeg svare Trond med å med å si at jeg tror at han slettes ikke er
verken idiot eller dum, bare at han har en dårlig og uforskammet
debatt-teknikk på barne-nivå. Dermed blir Trond til tross for at han sikkert
har adskillige intelektuelle evner, en persom som ikke får gehør på grunn av
sin manglende oppførsel i dialog med andre mennesker.

Skal man i offentlig debatt få gehør behøver man, ikke slik mange tror ha
all verdens kunnskaper, men faktisk er det nok med et minimum av god
oppførsel og evne til å følge ressonementer uten å ty til utskjelling, og
det kan ikke Trond dessverre!

--
Vennlig hilsen

Øyvind Michelsen, Oslo
Lokalpolitiker og Bydelsutvalgsrepresentant for Fremskrittspartiet
Bydel Gamle Oslo

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
17 de set. de 2004, 10:54:1517/09/2004
para

Trond bør slutte med utskjelling å begynne å diskutere sak, det klarer ikke
Trond dessverre og det er ikke til skade for noen andre enn Trond selv!

Erik Naggum

não lida,
17 de set. de 2004, 11:01:2817/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-17 14:52

> Trond har lært av Erik Naggum mfl. å skjelle ut folk han ikke liker
> meningene til.

Og de idiotiske påstandene om andre mennesker bare /fortsetter/... Vi
har å gjøre med et personlighetstrekk her, folkens, ikke feil som noen
begår av skjødesløshet eller uforsiktighet. Dette er et systematisk
trekk ved mannen, akkurat som det er blitt dokumentert hos enkelte andre
tilkortkomne moralister her på gruppen: Ved å dikte opp noe stygt om
andre, tror de virkelig tilbakestående hyklerne at de har skadet den de
har diktet om, mens alle vettuge, skikkelige mennesker undersøker om det
som sies for det første /kan vites/, og hvis det ikke /kan vites/, må
det være oppspinn fra et menneske som mangler skille mellom fantasi og
virkelighet; for det andre om det er /sant/, og hvis det er usant og det
gjentaes selv om andre som vet bedre protesterer, må avsenderen ha
forestillet seg ting som ikke finnes i den virkelige verden og altså er
lettere psykotisk; for det tredje om det er /viktig/, og hvis det er
sant, men helt uvesentlig, er det bare irriterende støy fra en tulling
som ikke har klart å finne noe /viktigere/ å gripe fatt i. Bare dersom
det kan vites, er sant, /og/ viktig, vil en den oppvakte leser kunne ta
stilling til informasjonen. En forstyrret stakkars innbilning om andre
mennesker faller naturligvis gjennom på alle tre punkter, enda det er
nok med det første.

> [...]
> føre en dialog og meningsutvaksling, men er en veldig smålig måte å
> prøve å desavuere folk man ikke liker meningene til, ved å kalle dem

Dette avsnittet er et glimrende eksempel på seg selv.

> [...]
> for at han sikkert har adskillige intelektuelle evner, en persom som
> ikke får gehør på grunn av sin manglende oppførsel i dialog med andre

Hersketeknikk i praksis. Stå på! Øvelse gjør mester, Øyvind Michelsen!

> [...]
> av god oppførsel og evne til å følge ressonementer uten å ty til
> utskjelling, og det kan ikke Trond dessverre!

Takk for at du har forseglet din egen skjebne så ettertrykkelig! Du har
hverken et minimum av god oppførsel eller evne til å følge resonnementer
uten å ty til utskjelling, så da har du dømt deg selv nord og ned.
Slik går det med moralister: De dømmer egentlig bare seg selv.

--
Erik Naggum, Oslo, Norway @2004-261

Erik Naggum

não lida,
17 de set. de 2004, 11:04:2317/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-17 14:54

> Trond bør slutte med utskjelling å begynne å diskutere sak, det klarer ikke
> Trond dessverre og det er ikke til skade for noen andre enn Trond selv!

Moralisten Øyvind Michelsen skjeller her bare ut person og klarer ikke å
diskutere sak, men det er ikke til skade for noen andre enn moralisten
Øyvind Michelsen selv! Moralist, oppdra deg selv!

--
Erik Naggum, Oslo, Norway @2004-261

Trond S. Veisjå

não lida,
17 de set. de 2004, 12:02:4417/09/2004

> Trond har lært av Erik Naggum mfl. å skjelle ut folk han ikke liker
> meningene til.

Trond har ikke lært av noen som helst. Trond bare følger opp debattnivået
til idiotklubben.

> [...]
måte
> å prøve å desavuere folk man ikke liker meningene til, ved å kalle dem

Og noen idioter kaller folk de ikke liker meningene til 'psykopater'.

> [...]
av
> sin manglende oppførsel i dialog med andre mennesker.

Hva var det du sa om hersketeknikk igjen, komplettidioten?

> [...]
> all verdens kunnskaper, men faktisk er det nok med et minimum av god
> oppførsel og evne til å følge ressonementer uten å ty til utskjelling, og

Trond trenger ikke å gjøre det. Trond har som selverklært oppgave å utpeke
medlemmer av idiotklubben.

Komplettidioten demonstrerer igjen hvorfor han kalles komplettidioten. Ikke
bare klarer han å kritisere meg for å bruke samme metoder som idiotklubbens
medlemmer selv gjør, men han klarer også å syte og klage over
hersketeknikker i mine innlegg samtidig som det vrimler av dem i hans egne.

Komplettidioten er i sannhet en komplett idiot, og hvert nye innlegg fra han
bare understreker dette.

Og ikke kan han en dritt om data heller.

Trond S. Veisjå

não lida,
17 de set. de 2004, 12:03:2617/09/2004
para
Komplettidioten kompletterer igjen idiotbildet.

"Øyvind Michelsen, Oslo" <dataman...@hotmail.com> wrote in message

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
17 de set. de 2004, 12:06:4417/09/2004
para
Erik Naggum wrote:
> [...]
> ikke å diskutere sak, men det er ikke til skade for noen andre enn
> moralisten Øyvind Michelsen selv! Moralist, oppdra deg selv!

Denne teknikken her er en teknikk som går ut på å ikke høre på resonnementer
når man føler seg truffet av kritikk, men bare gjenta kritikken og sende den
i retur, selv om man vet at det var en selv som skulle hatt kritikken. Det
er tilsynelatende effektivt, men dekker dessverre ikke de faktiske forhold.
Dermed føler en at man slapp unna, mens de som er skarpe lesere og klarer å
føle en argumentrekke ser at Naggum kastet en ball videre som hann burde
tatt i mot, fordi den var ment på han og var et innspill som han faktisk
burde ha tatt inn over seg.

Sånn kan det gå når man ikke ønsker å lære noe, men bare er sykelig opptatt
av å få rett sevl om man slettes ikke har rett.

Dermed avsluttes denne meningsløse tråden for mitt vedkommende her. Jeg har
faktisk tusen andre ting som er millioner ganger viktigere enn samtale mer
med Erik Naggum.

Pr. i dag er det faktisk ingen ting i livet mitt som har så lav verdi som
det å si noe mer til Erik Naggum!
Dette fordi at de menneskene jeg ønsker å føre en dialog med bør ha andre
egenskaper og kvaliteter enn bare det å kunne skjelle ut meddebattanter!

Killfilter on!

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
17 de set. de 2004, 12:09:1817/09/2004
para
Trond S. Veisjå wrote:
> Komplettidioten kompletterer igjen idiotbildet.
>

> "Øyvind Michelsen, Oslo" <dataman...@hotmail.com> wrote in message

Jeg glemte å spørre om alderen til Trond. Det kan virke som om han er 14-15
år og da er jo postingene hans forståelige. Derimot dersom han er meget
eldre enn det, er det faktisk bare synd på Trond!

vh
Øyvind!

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
17 de set. de 2004, 12:49:1017/09/2004
para

Nå skjønner jeg bildet. Du har det jævli kjedelig og du er ikke her for å
diskutere, nei du er rett og slett her for å lage kvalm. Det er for såvidt
allright det, men det er også allright for oss å oppdage det forda kan vi jo
bare avslutte alle tråder hvor Trond er involvert

Killfilter on!

Erik Naggum

não lida,
17 de set. de 2004, 16:02:4217/09/2004
para
* Ųyvind Michelsen, Oslo @2004-09-17 16:49
> Killfilter on!

Kan du oppgradere sitatfilteret ditt mens du er igang?

--
Erik Naggum, Oslo, Norway @2004-261

Erik Naggum

não lida,
17 de set. de 2004, 16:11:1417/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-17 16:06

> [...]
> resonnementer når man føler seg truffet av kritikk, men bare gjenta
> kritikken og sende den i retur, selv om man vet at det var en selv

Du har ikke fått noen kritikk i retur, din forbannede tomsing.

> [...]
> som hann burde tatt i mot, fordi den var ment på han og var et
> innspill som han faktisk burde ha tatt inn over seg.

Sinnslidelsen din kommer iveien for kommunikasjonsevnen din.

> Sånn kan det gå når man ikke ønsker å lære noe, men bare er sykelig
> opptatt av å få rett sevl om man slettes ikke har rett.

Fremdeles snakker du bare om deg selv.

> Dermed avsluttes denne meningsløse tråden for mitt vedkommende her.

Bare det å poste et slikt idiotisk svar betyr at du lyver.

> Jeg har faktisk tusen andre ting som er millioner ganger viktigere
> enn samtale mer med Erik Naggum.

Nei, det har du ikke. Du lyver om din egen viktighet, også.

> Pr. i dag er det faktisk ingen ting i livet mitt som har så lav verdi
> som det å si noe mer til Erik Naggum!

Dersom dette var sant, ville du ikke ha svart på innlegget. Altså lyver
du så det renner av deg, og beviset er selve det innleget du har sendt.

> Dette fordi at de menneskene jeg ønsker å føre en dialog med bør ha
> andre egenskaper og kvaliteter enn bare det å kunne skjelle ut
> meddebattanter!

Du har jo ikke slike egenskaper selv, så hvordan skulle noen av de du
ønsker å jukke på leggen til ha lyst til å ha en sånn som deg til å
jukke på leggen deres? Ikke bare er du sykelig innbilsk og lyver så det
renner av deg, du er nettopp den typen moralist som ikke klarer å ta deg
sammen, men bare anklager andre for dine helt personlige problemer.
La meg slippe å se mer av din motbydelige moralisme som svar på mine
kvalitetsinnlegg, så har du holdt løftet ditt, noe jeg mistenker at en
sånn ekkel moralist som deg ikke vil få til /utelukkende/ fordi jeg
setter veldig stor pris på at du ikke svarer mer med det åndssvake våset
ditt, mens jeg fremdeles har full frihet til å plukke våset ditt fra
hverandre i sine enkelte, usammenhengende bestanddeler. Dét er gøy det!

Ųyvind Michelsen, Oslo

não lida,
17 de set. de 2004, 17:26:2517/09/2004
para

Noen mennesker har svært lave terskeler for hva som er gøy. Dette gjelder i
særlig grad barn og fulle folk, men også dessverre en del såkallte edru
voksne!

Erik Naggum

não lida,
18 de set. de 2004, 14:47:0618/09/2004
para
* Øyvind Michelsen, Oslo @2004-09-17 21:26

> Noen mennesker har svært lave terskeler for hva som er gøy. Dette
> gjelder i særlig grad barn og fulle folk, men også dessverre en del
> såkallte edru voksne!

Igjen snakker du bare om deg selv, men later som om det som gjelder deg
skal gjelde noen andre. Det gjør ikke dét, skjønner du, moralistfaen.

--
Erik Naggum, Oslo, Norway @2004-262

0 nova mensagem