Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit

Bob34

Alle snakker om smeltedigelen. De sier at alle folk vil bli blandet og
til slutt bli like. For å virkeliggjøre smeltedigelen må ALLE hvite
land og KUN hvite land ta inn millioner av ikke-hvite innvandrere og
"assimileres" med dem.

Ingen sier at smeltedigelen er en god ting for Asia, Afrika eller
ikke-hvite land andre steder. Dersom folk protesterer mot
smeltedigelen, blir de fortalt at hvite land har lave fødselstall.

Japan og Iran har også lave fødselstall, men ingen sier at
smeltedigelen er nødvendig for Japan eller Iran.

Hva om jeg sier at smeltedigelen er en god ting for ALLE svarte land og
KUN svarte land?

Hvor lang tid ville det ta hvem som helst å innse at jeg ikke snakker
om smeltedigelen. Jeg snakker om den endlige løsningen for svarte
mennesker?

Og hvor lenge ville det ta en fornuftig svart mann å legge merke til
dette, og hvilken svart mann ville ikke protestert mot dette?

Men hvis jeg sier denne åpenbare sannheten om folkemord mot mitt folk,
hvite mennesker, er alle enige om at jeg er en
nazistsomvildrepeseksmillionerjøder.

De sier de er anti-rasistiske. Det de er, er anti-hvite.

Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit.

Onar Ĺm

"Bob34" <adel...@hotmail.com> wrote in message

>Men hvis jeg sier denne åpenbare sannheten om folkemord mot mitt folk,
>hvite mennesker, er alle enige om at jeg er en
>nazistsomvildrepeseksmillionerjøder.

Det finnes en relativt åpenbar tankefeil i resonnementet ditt: hvordan kan
frivillige relasjoner mellom frie mennesker være et "folkemord"? En rase er ikke
noe individ og kan følgelig heller ikke myrdes.

Forøvrig er jeg enig i at begrepet "anti-rasisme" i vesentlig grad er blitt en
politisk agenda mot hvite, men dette må sees i lys av at begrepet er utviklet og
eid av venstresiden. Venstresiden er på den svake parts side, uansett om den
består av de mest kriminelle og umoralske individer en kan forestille seg.
Tilsvarende har den sterke alltid feil, og siden hvite/vestlige for øyeblikket
utgjør de sterke rammer begrepet "anti-rasisme" kun dem. I det øyeblikket,
derimot, denne politikken fører til at hvite er den svake part vil venstresiden
skifte side.

Onar.

C Lund

In article <1162767889.4...@h48g2000cwc.googlegroups.com>,
> [...]

> til slutt bli like. For å virkeliggjøre smeltedigelen må ALLE hvite
> land og KUN hvite land ta inn millioner av ikke-hvite innvandrere og

Hvorfor det?

Forøvrig - du er klar over at "ikke-hvit" er en kategori som består av
svært mange etniske grupper, ikke sant?

> [...]

> smeltedigelen er nødvendig for Japan eller Iran.

> Hva om jeg sier at smeltedigelen er en god ting for ALLE svarte land og

Da vil jeg likt å se deg begrunne dette.

> Hvor lang tid ville det ta hvem som helst å innse at jeg ikke snakker
> om smeltedigelen. Jeg snakker om den endlige løsningen for svarte
> mennesker?

Hæ?

> [...]

> Men hvis jeg sier denne åpenbare sannheten om folkemord mot mitt folk,
> hvite mennesker, er alle enige om at jeg er en

Du, det er ikke folkemord når folk med forskjellig hudfarge får barn.

> De sier de er anti-rasistiske. Det de er, er anti-hvite.

> Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit.

Tull.

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Arne Midtbø

On Mon, 6 Nov 2006 03:51:11 +0100, "Onar Åm" <on...@netpower.no> wrote:

> [...]
>derimot, denne politikken fører til at hvite er den svake part vil venstresiden

Jeg tror du har helt rett i din analyse. Hvor denne nesten instinktive
trangen kommer fra har jeg ofte lurt på, altså trangen til alltid å
stå på den svakes side, uansett hvor umoralske og råtten denne siden
eventuelt måtte være.

Jeg husker SVs Hallgeir Langeland en gang uttalte i forbindelse med et
lite kraftanlegg i Sogn som skulle utvides og som også ville sikre
bebyggelsen i dalføre mot flom, at SV gikk i mot for SV vil alltid stå
på naturens side.
Naturen, uten mennesket, er definert som den svake part og skal
beskyttes for enhver pris. Selv menneskers liv og eiendom er underlagt
denne svakhetsideologiens tyranni.

--
Arne Midtbø
http://www.midtboe.net Blogg: http://www.arnemidtbo.blogs.no

No animals were harmed in the writing and/or production of this document.
-Except those that were eaten.

Isachsen

Bob34 wrote:

> [...]
> nazistsomvildrepeseksmillionerjøder.
>
> De sier de er anti-rasistiske. Det de er, er anti-hvite.
>
> Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit.

Her stakk du nok nesen inn i et vepsebol.

Isachsen

Bob34

Det finnes en relativt åpenbar tankefeil i resonnementet ditt: hvordan
kan
frivillige relasjoner mellom frie mennesker være et "folkemord"?

Det er folkemord fordi dagens utvikling vil føre til at hvite slutter
å eksistere. Det er folkemord uansett hvilken måte man får bort en
rase eller etnisk gruppe.

Onar Ĺm

"Det er folkemord fordi dagens utvikling vil føre til at hvite slutter
å eksistere. Det er folkemord uansett hvilken måte man får bort en
rase eller etnisk gruppe."

Mord er definert som en voldshandling med døden til følge. Åpenbart er ikke
frivillig forhold mellom mennesker av forskjellig rase et mord.

Onar.