k: VCD kopi av EVilISo Phantom menace kjøpes snarest!

Thomas

Har du vært heldig med downloadingen din ?? Jeg er lei, og vil heller kjøpe
en CDr kopi....
Helst i Oslo.

Mail meg på T...@industrifinans.no

Tommy

Det er en versjon nå fra Eviliso. Den er filmet med et kamera som står i
kino salen..
kvaliteten er god, men jeg hadde heller ventet på screener versjonen, den
kommer snart og har dolby surround.

Tommy

Thomas <Ths@_spam_industrifinans.no> wrote in message

Roy Kvarme

synes evilisoen er fin jeg! fullstendig sebar!

Tommy

Se bar , ja.
Men er det verdt å ødlegge en sånn film med en dårlig VHS kvalitet?

Tommy
Roy Kvarme <roy.k...@c2i.net> wrote in message

oddis

Det har bare kommet ut telesynh versjonen ennå og den er ræva

Tommy <cra...@online.no> wrote in message