Re: Danske UFO observationer

"Rado" skrev
news:i76m34l5mbo3rd04q...@4ax.com

> [...]
> egne erfaringer og det ret omfattende materiale, som jeg samlede
> sammen i den periode, hvor jeg var så stærkt optaget af disse
> forvirrende "tingester", så føler jeg, at man med en vis rimelighed
> kan tillade sig at drage følgende konklusion: Vor tilværelse har langt
> dybere perspektiver, end vi i vort begrænsede snæversyn og vort
> ubeskrivelige hovmod mente af vide ... og jeg tror, at jeg tør sige:
> "Vi er ikke overladt til os selv -- Gud være lovet!"
>
> - Er det fantasteri - en "usikker søgen efter mirakler" som Dr. Teller

Interessant indlæg, Rado ... :-)

OBJEKTET I OFFICERSMESSEN ...

Compare with ...

7504 news:483b024d$0$90262$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]
> ..., at en sten BEVIDST blev
> kastet i havet, hvis altså meteoret havde været en sten (for herigennem at
> gøre en observatør opmærksom på sin eksistens).

... kan være fup, men behøver ikke nødvendigvis at være det.

Interrupt from ...

7503 news:483af5d4$0$90274$1472...@news.sunsite.dk

> Russisk fragtfly styrtet - ni døde
[ ... ]
> Personalet meddelte før styrtet, at det
> havde opdaget en brand på flyet.

Muligvis kan de forårsage ildebrand.

Og hvis historien fra England om, at Reaktoren-er-standset, er sand, så ...
kiss-me-again (Højs. 1,1)...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps it was ET):
(2008-05-26, Monday, day no 147, CET 23:14, GMT 21:14)
- "Brudevals."

Wife ... :-)

Last OUTPUT: 7504 news:483b024d$0$90262$1472...@news.sunsite.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7505

"Jesus-loves-you" skrev
7505 news:483b2995$0$56773$edfa...@dtext02.news.tele.dk

> [...]
>
> And then I heard a voice from Heaven said (perhaps it was ET):
> (2008-05-26, Monday, day no 147, CET 23:14, GMT 21:14)

(Det hænder nogen-gange, at tankerne løber "løbsk")

Cocoons ... bibel-syntax-code 144.000 ... ?

ET:
(2008-05-27, Tuesday, day no 148, CET 08:18-22, GMT 06:18-22)
- "Så mange som ... "

(kom desværre til at afbryde ET med et spørgsmål:)

.. har lyst ?

Last OUTPUT: 7506 news:483bafc4$0$90270$1472...@news.sunsite.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7507