Re: har du set en UFO

"Thomas Hejl Pilgaard" skrev
news:005425be$0$19839$c3e...@news.astraweb.com

> Kim2000 <kim...@surfer.dk> declared in:
> 48900723$0$56795$edfa...@dtext02.news.tele.dk :

> Lad os vende den om:
>
> Når en mand som Edgar B. Mitchell ikke kan producere beviser,
> så skal man nok ikke regne med at nogen kan.

> Og hvis det ikke var en luftballon, så MÅ det være et rumskib?
> Jeg synes beskrivelserne af det mystiske lette og bøjelige metal
> fundet ved nedstyrtsstedet passer meget godt med Aluminium.
> Mon ikke det blot var et militært forsøgs-fartøj, deraf den
> umiddelbare misforståelse (lignede ikke noget kendt fartøj),
> og efterfølgende hemmelighedsklassificiering.

Jo. Det var - højst sandsynligvis - et hemmeligt militær forsøg.

Men selve spørgsmålet, David Konrad stiller, er dog så interessant, at man ikke
bør - på forhånd - forkaste ideen, apropos de efterhånden mange indicier, jeg
(og andre) har indsamlet ...

7732 news:g6pa1h$1cpd$1...@newsbin.cybercity.dk

> Jump evt. nyopretten oversigt ...
> 7728 news:g6ovjo$18ro$1...@newsbin.cybercity.dk
> http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/browse_thread/thread/8432f1b424c173c2#
> ... som kan være nyttig i forståelsesøjemed.

Og - såfremt vi har ret - da kan det blive SÆRDELES politisk, apropos
Karadzic und so( weiter)...

ET-Break:
(2008-07-30, Wednesday, day no 212, CET 11:08, GMT 09:08)
- "Vi ses."

CET 11:08
- "Venner."

CET 11:08
- "Fucks." (*1)

*1:
NB! Der er tale om lydskrift, hvorfor stavemåden kan være forkert!

Last OUTPUT: 7732
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7733