1200 evakueret efter jordskælv ved grænsen til Burma - Was: ... (Bellarus) ...

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Saturday, August 16, 2008, CET 22:50, GMT 20:50
7839 news:48a73d82$0$90275$1472...@news.sunsite.dk

> Mistert Lukasjenko-psykopatus:
>
> Do You have einem terminator running around inside Your area ? - For
> instance a "wild-cat" leaving kadaver (corpses) inside Your "Pentagon" ?
>
> CET 22:17
> - "Tell me."
>
> Hmm ...
>

> And Burma ?
>
> 22:35
> - "Tag dig i agt."

News:

=== citat start ===

TV2 Text (p127, Norway) Ons 20.aug (2008, CET) 13:19:52

1200 evakuert etter jordskjelv

Rundt 1200 mennesker er evakuert etter
at et jordskjelv rammet det
sørvestlige Kina og grensen mot Burma
onsdag, melder Reuters og AFP.
Jordskjelvet ble målt til 5 på
Richters skala og forårsaket store
ødeleggelser i flere landsbyer i
Yunnan-provinsen, sør for
Sichuan-provinsen som ble kraftig
rammet 12. mai. Det er ikke meldt om
omkomne etter jordskjelvet.

=== citat slut ====

And then I heard a voice from heaven said to angels:
(2008-08-20, Wednesday, day no 233, CET 13:21:17, delay 0, GMT 11:21:17)
- "Follow me."

Interrupt-memory from ...

Sent: Saturday, July 26, 2008, CET 13:05, GMT 11:05
Subject: Ang. ET-indicierne m.m. -
Was: Iransk kristen med muslimsk baggrund arresteret og tortureret ...
Starwars ?
7716 news:g6f0eb$kum$1...@newsbin.cybercity.dk

> Personlig mener jeg, at vi har at gøre med *begge* fænomener på én og
> samme tid. Den ene mulighed udelukker ikke nødvendigvis den anden ... :-)
>
> Videnskabelig set kan vi dog ikke tillade os en forklaringsmodel, som
> inkluderer noget overnaturligt, sålænge alle andre muligheder ikke er
> udtømte!
>
> Håber du forstår og accepterer denne fremgangs-procedure.

Øh ...

Perhaps einem communication between the Mothership and Heaven ... :-)

Last OUTPUT: 7863 news:g8gtjf$1eu8$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7864

"Jesus-loves-you" skrev
7864 news:g8gvsa$1fob$1...@newsbin.cybercity.dk

Øh ...

Muligvis kom der også et jordskælv igen i samme område i går på 5,9 R,
ifølge TV2 News Fredag den 22. august 2008 omkring kl CET 10 (vist nok).

And what next, Sir ?

Interrupt from Luke 9,54 ... " ild fare ned fra himlen og fortære " ...

Skal junglebyen jævnes med jorden (Juntaen er jo skyldige i massemord, og
der bor vist nok ikke nogen civile) ?

And what about Kremlin ?...

ET-Break:
(2008-08-22, Friday, day no 235, CET 11:20, GMT 09:20)
- "Burn in hell."

Einem Luke 9,54?

CET 11:21
- "Yep."

Øhm ... Krimlin inkluderer begreber Putin (vist nok).

Memory-interrupt from ...

Sent: Sunday, December 07, 2003, CET 20:35, GMT 19:35
Subject: Re: Putin - You are an asshole !!!
0967 news:qNLAb.55106$jf4.3...@news000.worldonline.dk

> Jeg er ikke fuldkommen, L.Kristi.
> (du vil kunne finde masser af fejl hos mig)
>
> "Kunden" forstår bedre alvoren i ordene, når der tales på denne måde.
> (det er ved at være sidste udkald inden afgrunden)
>
> Døm nu selv. Hvad er bedst:
>
> At jeg "undtagelsesvis" bander, men synderen redder måske livet
>
> eller ...
>
> synderen fortsætter sin synd og dør.
>
> -
>
> I begge tilfælde ved jeg, at Gud nok skal tilgive mig for denne min
> "forbrydelse"

Psykopater (assholes) fortryder først (hvis de overhovedet gør det), når vi
alle ligger nede i atom-Afgrunden, men da er det jo - som bekendt - for
sent !!!

CET 11:31
- "Ready to fire!"

Yea. Why don't You fire now!

(Bedre de onde dør, fremfor at vi alle d(ør)...

CET 11:32
- "Amen."

CET 11:32
- "Fire."

(Og hvor lang tid skal vi så vente på svaret, the responce, i denne skøre
"time-machine"?)

Last OUTPUT: 7873 news:g8lvpi$a1c$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7874