The Output-signal from Earth

"Jesus-loves-you" skrev
7398 news:0CRBj.27$m_1...@news.get2net.dk

> [...]
>

> Keywords still ...
>

> CET 15:00
> - "Phone me!"
>
> Klar besked må man sige ... :-)
>
> Hmm ...
>
> Memory on:
>
> 7386 news:zeQzj.9$Z0...@news.get2net.dk

> [ ... ]
>
> and ...
>
> 6960 news:N2sHi.26$Mo2...@news.get2net.dk

> apropos ...
> 7395 news:5uNBj.13$gO...@news.get2net.dk
>

> And then I heard a voice said:
>
> "Mine bryster er tårne."
>
> NB! Ordene skal forstås i overført betydning...

Message to §77-Lawbreaker (and her friends):

Memory on from ...

7395 news:5uNBj.13$gO...@news.get2net.dk

> Subject: The last warning, Echelon -
[ ... ]
> Har du gjort dig uvenner med dem (ET), Fallon ?

File 7397 and 7398 was NOT on-line directly, og samtidig bliver computeren
tappet for oplysninger ... :-(

Det hedder spionage på dansk, og i en UFO-sammenhæng bør den nok komme under
kategorien "gribbe-mentalitet" (Matt. 24,28), men helt igennem fingre kan
der dog ikke ses!

ET-Break:
(2008-03-12, Wednesday, day no 72, CET 15:38, GMT 14:38)
- "Synes du ?"

Men *hvorfor* svarer du dem ikke (du, som råder over teknologien og derfor
har mulighederne) i stedet for al det her pjat ?

Bangebuks (chicken) ?

Last OUTPUT: 7398 news:0CRBj.27$m_1...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7399