Find GEVALIA-kaffen frem, dit fæhoved - Was: SKIDE GODT GÅET, UKRAINE ... Håb for psykopater ? - Dumt spørgsmål til gruppen

"Jesus-loves-you" skrev
7769 news:g7mf0l$la3$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> ... UKRAINE ... :-)
>
> Forbyd de imperialistiske svin adgang til Jeres flådebase-territorium!

Interrupt return from ...

Subject: Re: Russian warcrimes. Put their leaders on trial at the
International Court of Justice, the Hague
7783 news:g7qakg$23nh$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Den russiske psykopat tænker (omtrent):

Enten er du vores vasal-stat, eller også er du vores fjende.

Men det ku' faktisk også være, at de blot er Jeres nabo'er!

Måske var det på høje tid at finde *Gevalia*-kaffen frem (i ordets
dobbeltbetydning).

Internal help-code = 1.18.1-count

(Æv. Der fik dette firma gratis kaffe-reklame.)

Last OUTPUT: 7783
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7784

"Jesus-loves-you" skrev
7754 news:489bc6a5$0$90264$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]
> (Enkeltstående tilfælde, or ... )
>
> Kan psykopater kurreres (eller ér de håbløst fortabte) ?

Interrupt RETURN from ...
7830 news:g8274o$1vsm$1...@newsbin.cybercity.dk

> Når altså først det humane er borte (fra personligheden), som tilfældet nu
> *reelt* er, da forstår psykopatus kun ét sprog:, det primitive sprog på
> savannen: Jungleloven.

Er der håb for psykopatus ?...

ET-Break:
(2008-08-15, Friday, day no 228, CET 07:15, GMT 05:15)
- "Nej."

Skulle du ikke hellere se at få smidt den sten ned i vandet udfor
Murmansk...

CET 07:19
- "Svar mig ?"

Hvad ?

CET 07:21
- "Er du gået fuldstændig fra forstanden ?"

Nej. Overhovedet ikke, ET. Tværtimod.

Psykopatus forstår som sagt kun ét sprog og det er rå magtanvendelse. Og
hvis du ellers overhovedet har nogen-som-helst interesse i os jordboere, da
bør du også komme os til undsætning (under henvisning til dk straffelovens
§253)!

Vi har AKUT brug for assistance.

Please understand, (stupid) computer !!!

Men BEVARES,

Du må da godt ødelægge hele Putin-hæren for min skyld, men husk nu på,
at ...

Input memory from ...

Sent: Friday, February 09, 2007, CET 13:27, GMT 12:27
Subject: Sunni-oprørere tilbyder våbenhvile -
Was: Jesus elsker Osama Bin Laden, eller hva' ?
6045 news:FMZyh.28$IE...@news.get2net.dk

> [...]
> garnisonen bl.a. i Tyskland. For en del år siden blev hun kristen (Russisk
> Ortodoks), og hendes mor kom også til tro, muligvis pga. de mirakuløse
> helbredelser, hun blev vidne til. Faderen accepterer deres tro, men det
> bliver vist nok ved det (indtil videre).
> Hun er en meget smuk, attraktiv kvinde, og minder mig - billedlig
> talt - ikke så lidt om *bruden*, apropos the Big-Wedding ... :-)
>
> Mine tanker gik videre: Sæt nu der havde været Verdenskrig (fx. pga.
> Cuba-krisen 1962), så var hun måske aldrig blevet født, denne *enestående*
> skabning! Og det skar mig i hjertet, ...

CET 07:25
- "Mother Russia ?"

CET 07:26
- "I'm calling you."

CET 07:26
- "All."

CET 07:26
- "Do you want this ?"

CET 07:26
- "Program ?"

Last OUTPUT: 7831 news:g832ol$29d0$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7832

"Jesus-loves-you" skrev
7832 news:g834go$29uc$1...@newsbin.cybercity.dk

(Meteor)-1908-(Siberian, Tunguska)...

CET 09:04:02, delay -00:00:07
- "Dem kan der jo hurtig komme flere af!"

Last OUTPUT: 7834 news:g83atk$2c4s$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7835

"Jesus-loves-you" skrev
7835 news:g83eqp$2ddh$1...@newsbin.cybercity.dk

Psykopatus-planen er, ET, at køre rundt dybere og dybere ind i Georgien og
ødelægge militærinstallationer og dræbe enhver modstand. Når så til sidst
georgierne har fået nok og går til modangreb, da vi man påstå, at de
(georgierne) har brugt "våbenhvilen", hvorfor russerne så har "ret" til at
jævne hele landet med jorden !!!...

CET 11:10:16, delay -7s
- "Du får din vilje."

Thank You, Sir ... :-)

11:10:5x, delay -7s
- "Nice to ...

11:15
- "Over and out."

Last OUTPUT: 7835 news:g83eqp$2ddh$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7836

"Jesus-loves-you" skrev
7860 news:g8gnse$1cq8$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> usundt, noget *patologisk* i menneskesindet !!!
>
> Man kan banke en befolkningsgruppe til tavshed ved at myrde dem, som
> tilfældet nu er med hensyn til Tjetjenien ...
>
> Og tror du så, at dette bliver det sidste ord i denne sag ?
>
> I så fald er du en blåøjet tåbe !!!
>
> Jeg *sværger* ved den LEVENDE:
>
> Frugten af Imperialisme bliver,
> at denne verden bliver lagt i ruiner.
>

> Men jeg har talt for døve øre (i 13 år), for det *sygelige*
> mindreværdskompleks var så enormt, at .... (über alles) ... Først i
> atomafgrunden fortryder du (har jeg indset) ... :-(

Du var allerede dengang (9. jan. 1995) *fjendtlig* indstillet - uden grund!

Og ved du hvorfor (du var det) ?

(Det kan jeg nemt svare dig på:)

Mange russere har svært ved at skelne mellem Sovjetunionen og Rusland.

Akkurat som Tysklands ydmygelse efter Første Verdenskrig ...

Behøver jeg at sige mere ?...

CET 11:37
- "Nej."

CET 11:37
- "Min ven."

Og det mest idiotiske er, at de ikke kan fatte dig, ET, som en abe uden
forstand, der lige er kommet ned fra træerne !!!

Vi ku' ha' undgået atomafgrunden, skønner jeg, men aben var for dum, or
what ?

> Interrupt from ...
> 7856 news:g8f2t0$ptq$1...@newsbin.cybercity.dk
>
> I *need* more power, Sir !
>
> Don't You have "WAPP"-speed ? ... :-)

Please *understand*, Sir!

Last OUTPUT: 7860 news:g8gnse$1cq8$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7861

"Jesus-loves-you" skrev
7861 news:g8govi$1d6v$1...@newsbin.cybercity.dk

Interrupt from ...

7865 news:g8h83s$1ivi$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
>
> Russland bryter med Nato
>
> Russland bryter det militære
> samarbeidet med Nato-landene, melder
> Aftenposten.no. Avisen skal ha fått
> bekreftet informasjonen fra kilder i
> Russland. Utenriksdepartementet i
> Norge skal om kort tid motta en note
> sammen med de øvrige Nato-landene. Der
> vil det stå at Russland i ly av
> konflikten i Kaukasus inntil ...
>
> === citat slut ====
>

> (NB! Teksten blev resat CET 15:46:22)
>

> Som sagt:
>
> 7862 news:g8gs62$1e92$1...@newsbin.cybercity.dk

> Har du - for øvrigt - bemærket, psykopatus:

Begå selvmord, psykopatus! Du behøver ikke absolut hive alle os andre ned i
din afgrund°. Hitler kunne finde ud af det, så hvorfor kan du ikke, Loser
?...

ET-Break:
(2008-08-20, Wednesday, day no 233, CET 18:19, GMT 16:19)
- "Asshole."

Did You came from Burma, ET ?...

CET 18:20
- "Yep."