Re: Kunstig intelligens ? - Was: Engle

"Jesus-loves-you" skrev
5182 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Wednesday 2006-03-08, CET 18:17)

[ ... ]
> Jamen, så må den eneste grund vel jo være, at ankomsten holdes hemmelig,
> netop fordi 2304 slet-og-ret IKKE er ankommet endnu, og dersom ...
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-08, CET 14:46:57, delay -00h01m21s
> - "De kommer."

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-03-08, CET 18:30:5x-5, delay -00h01m21s)
- "Glæd jer (jordboere) ... it's a *good* day (The Wedding)."

Indeed ... :-)

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5183

"Jesus-loves-you" skrev
5182 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Wednesday 2006-03-08, CET 18:17)

[ ... Internal business. Do NOT read this ... ]

> [...]
> er
> jeg úmådelig meget tryg ved Jeres nærvær (apropos endelig nogle
> *fornuftige*
> og normale individer, i en mere-eller-mindre sindssyg verden). Det er
> snarrere The §77-Lawbreakers, der er dødtrættende ... :-(
>
> Og det går bare ikke i længden...
>
> Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
> (2006-03-08, CET 17:01:48-50, delay -00h01m21s)
> - "Jeg forstår."
>
> Men man kan jo heller ikke sådan bare uden videre åbne ild mod såkaldte
> "venner" (apropos friendly fire, see fx. file 4737), vel ?

Et Udsagn:

Mig er bange, for mig er en lille *kujon*.

Just too bad (for You)... :-(

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5185

"Jesus-loves-you" skrev
"Jesus-loves-you" skrev
5185 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Wednesday 2006-03-08, CET 20:36)

[ ... Internal business. Do NOT read this ... ]

> Et Udsagn:
>
> Mig er bange, for mig er en lille *kujon*.

Ja, det vil jeg skide på, Mr. §77 Lawbreaker! Andre har stået model til
dette i over 50 år, og så står du og jamrer som et lille pattebarn!!!

> Just too bad (for You)... :-(

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5186

"Jesus-loves-you" skrev
5180 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Wednesday 2006-03-08, CET 12:25)

Do NOT read this file

Internal message to the Non-democratic government of Iran and her friends

[ ... ]

> [...]
>
> Et nyt spørgsmål opstår i den forbindelse:
>
> Sæt nu den dersens robot er blevet psykotisk ?
> (apropos 2.King 19,35 Esajas (Isaiah) 37,36)

Som det så ofte hænder, når vi (som kristne) mangler konkrete informationer
angående "hjortespor" (code: Højs.1,8), må vi midlertidigt ty til
mikroskopiske "hentydninger".

Sådan en var der i går:

Jeg var på vej til byen, da 14:46:57-breaket kom. Jeg var derfor
agtpågivende overfor nye såkaldte impulser.

I Netto havde de - sjovt nok - "tilfældigvis" salg af en DVD-film
(Terminator 2 - Judgment Day, fra 1991). Det plejer de IKKE at have! Jeg fik
lyst til at købe den, da den var ret billig ... :-)

Jeg tænkte ikke nærmere over dette førend nu, hvor jeg ihukommer ...

0761 news:697ub.35615$jf4.1...@news000.worldonline.dk

> [...]
> 1999-07-02.tap The Escape from Hell, Part 3 YES
> 1999-07-06.tap The Escape from Hell, Part 4 YES
> 1999-07-09.tap The Escape from Hell, Part 5 YES
> 1999-07-14.tap The Escape from Hell, Part 6 YES
> 1999-07-16.tap The Escape from Hell, Part 7 YES
> 1999-07-19.tap The Escape from Hell, Part 8 YES
>

> Does the TERMINATOR now take over, DAD ?
>
> DADDY-Break (2003-11-17, CET 17:46):
> - "Det må de selv bestemme - it depent on ... you know!"
>
> 2304:
> 17:47
> - "Så kan de selv få lov at bestemme (deres skæbne)!"

Umiddelbart efter DVD-indkøbet mødte jeg 2 kvinder fra den lokale menighed.
Dem møder jeg ikke så ofte i byen (højst 2-3 gange om året). Ej heller dette
møde tænkte jeg dybere over, førend nu.

De talte om et møde med 24, apropos ...
4777 news:vTS9f.72999$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
4779 news:SxU9f.73003$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(De symboliserede således os (Menneskeheden) og vores "Store-søster"
(Liv-2).)

... og dernæst 13.

Hvorledes kan dette kombineres med *terminator*-syntaxet ?

(beslutningen herom er muligvis allerede blevet truffet i enstemmighed)

Repræsenterer tallet 13 ulykke (for overtroiske folk) ?

You better smell good, now!

I need an OUTPUT-order, Sir.

"USS Nimitz - verschollen ist":
(2006-03-09, CET 04:42)
- "Det må du gerne (OUTPUT this message)."

Thank You, Sir ... :-)

RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

-

Coming up:
Perhaps found the fragment of depart-time (and place) - Was: Kunstig
intelligens ?

Link'ed to ...
[...]

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5188

"Jesus-loves-you" skrev
5188 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Thursday 2006-03-09, CET 04:47)

> [...]
[ ... ]

[ ... ]

> (beslutningen herom er muligvis allerede blevet truffet i enstemmighed)

DADDY-Break:
(2006-03-09, CET 04:59)
- " ... (classified) ... "

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-03-09, CET 09:56)
- "Det skal du (OUTPUT internal message)."

Yes, Sir:

Her til formiddag satte jeg DVD-filmen i afspilleren. Følgende budskab
gentages igen og igen:

"Come with me, if you wanna live."

Perhaps Exodus_23,20-22_program on ?

The Terminator-*original*-version:

Then I heard God shout:
"Come here, you men who are going to punish the city.
Bring your weapons with you."

(Ezekiel 9, see also Exodus (2.Mos.) 12,23)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5189

> [...]

> Do NOT read this file
>
> Internal message to the Non-democratic government of Iran and her friends

[ ... The Terminator-program ... ]

News from TV2 Nyhederne today Thursday 2006-03-09, CET 22:00

Arak
Natanz
Isfahan
Bushehr

Hmm ... 4 ???

Memory on:
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> I mine drømme fik jeg et syn:
>
> Jeg tog min gamle Bibelen og åbnede den, men den indeholdt IKKE
> alle mine notater. Den var blank.
>
> Men så så jeg et stort, klart og tydeligt 4-tal og derefter
> (4-tallet var nu forsvundet) et stort, klart og tydeligt
> T-bogstav.
>
> Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30
>
> Profetien - hvis man kan kalde den det - drejer sig højst sandsynligvis om
> Iran (givetvis om 4 dage).

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:

(2006-03-09, CET 22:11:25-29, delay 0)
- "Login."

Login-memory:
5194 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Thursday 2006-03-09, CET 13:48)

-

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5197

> [...]

> Hmm ... hvis jeg skulle rejse i Rummet over store afstande, da ville jeg
> nok sende nogle "spejdere" ud (i forvejen) for at udforske

[ ... ]

> [...]

> (apropos 2.King 19,35 Esajas (Isaiah) 37,36)
>

> Denne mulighed må også (til stadighed) *efterkontrolleres*.

Da man begyndte på at lade computere tale til mennesker (en art primitiv
form for kunstig intelligent), opdagede man, at der var et-eller-andet galt,
men hvad ?

Den var trættende at høre på. Den talte i et væk, som en skrue uden ende!

Man havde glemt (i computerprogrammet), at lade den "trække vejret".

Herefter (da fejlen var blevet rettet) gik det meget bedre ... :-)

Jeg kan huske, at en-eller-anden fra Forsvaret (her i DK) engang sagde (vist
nok i slutningen af 1990'erne), at de udenjordiske væsener stressede deres
tilhørerskarer her på Jorden.

(Underforstået at de rent-ud-sagt *mangler* evner mht. empati (dét, at kunne
sætte sig ind i et andet individs tanker og følelser), hvilket kunne
indikere noget vedr. fænomenet Rainman: no-one-at-home-today)

Men sådanne udsagn skal tages med et gran salt, apropos ...
4520 news:S0h_e.69091$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[...]

Nå ... tilbage til emnet:

En psykotisk tilstand kunne også være noget i retning af apati:

I forbindelse med udenjordisk kunstig intelligens kunne man således sige, at
de absolut INTET foretog sig i forbindelse med Holocaust.

Hvis jeg fx. havde været en jøde under 2. Verdenskrig i Auschwitz, da ville
jeg muligvis have sagt til dem:

Jamen, FATTER I intet ? - Jeg (og mit folk) er ved at blive udryddet. Why
don't You help ? - Hvorfor er det så _andens vigtigt (for Jer) at holde
*ankomsten* så hemmelig, at I er villige til at ofre os ? - Var det måske
ikke Jer, som i gamle dage udfriede vores forfædre fra slaveriet i tyrannen
Farao's regime i Egypten...

17:58
- "Jo!"

[...]

Aha (så ér der altså noget om snakken mht. 2304's "forsinkede" ankomst,
apropos Matt.25,5) !!!

... og dersom dette blev afsløret *før* 2304's ankomst, da ville
Menneskeheden opdage, at *spejderne* blot er robotter...

14:59:34, delay -00h01m21s
- "Vi kan godt selv bestemme."

I'm so glad to hear that, Sir ... :-)

So - What's next ?

18:04.42, delay -00h01m21s
- "Det får du at vide senere."

18:04:59, delay -00h01m21s

- "... min ven."

Yes, Sir!

OUTPUT this message ?

18:06
- "Det må du gerne ... for mig."

Thank You, my friend ... :-)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5182

> [...]

> Som det så ofte hænder, når vi (som kristne) mangler konkrete
> informationer angående "hjortespor" (code: Højs.1,8), må vi midlertidigt

[ ... ]

> Hvorledes kan dette kombineres med *terminator*-syntaxet ?

Øh ... jeg skulle til at holde min andagt, men da jeg læser ordet fra UCB,
opdager jeg, at der muligvis heri ligger en "besked" (en art død-post, hvis
der var tale om en spejder-rekognoscering, apropos He.4,12). "Gad vide om
UCB skal citeres ?", tænker jeg. I det samme bliver jeg afbrudt af ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-03-09, CET 11:12:48, delay - 00h01m26s)
- "Det hele skal med (UCB copy)."

Yes, Sir!

Input andagtstekst fra www.ucb.dk :

(tekst indtastet før marts måned 2006)

(side 9)

=== citat start ===

TORSDAG 9. MARTS - SØG DET SALIGE HÅB

"Men Herrens dag vil komme som en tyv... " 2. Peter 3:10

Præsidenten for Moody Bible Institute fortæller, at han har set en bil med
to kofanger-etiketter. På den ene stod Jesus kommer! På den anden kunne
man læse Flygt til Wisconsin! Alvorlig talt, så har vi brug for hele tiden
at blive mindet om Kristi genkomst.

Kritikere har nægtet, rationaliseret og skabt tvivl ved at sige: "Hvad
blev der af løftet om hans komme? Siden vore fædre døde, er alting jo
blevet ved at være, som det var fra skabelsens begyndelse." (2. Pet. 3:4)
Det ny Testamente hentyder til Kristi genkomst over 300 gange! Peter siger:
"Herren er ikke sen til at opfylde sit løfte ... Herrens dag vil komme som
en tyv ... Derfor, min kære, når I ser frem til dette, så vær ivrige efter
at stå uplettede og lydefrie for ham i fred, og forstå, at Herrens
langmodighed er til frelse." (2. Pet. 3:9-15a) Paulus tilføjer: "For Herren
selv vil, når befalingen lyder, når ærkeenglen kalder og Guds basun gjalder,
stige ned fra himlen, og de, der er døde i Kristus, skal opstå først. Så
skal vi, der lever og endnu er her, rykkes bort i skyerne sammen med dem for
at møde Herren i luften, og så skal vi for altid være sammen med Herren."
(1. Thess. 5:16-17) Så "mens vi venter på, at vort salige håb skal opfyldes
og vor store Gud og frelser, Jesus Kristus, komme til syne i herlighed."

Lever du så, som om det snart sker, ved at være grundfæstet i Ordet? Er
du omhyggelig med både hjemme og på dit arbejde at gribe enhver lejlighed
til at strø salt og sprede lys? (Matt. 5:13-14) Det bør du være!

En kristen leder udsteder denne advarsel: "Hvis du endnu ikke er parat
til at flyve, så se at få fat i en billet, mens det er muligt, den er
gratis. Men udsæt det ikke. Det hele kan ske, mens du er i gang med at
bestemme dig, så du efterlades, mens du ser dig tilbage i stedet for at se
op. Hvilken fornøjelse har man af en billet, når begivenheden har fundet
sted?"

=== citat slut ====

Teksten kan umiddelbart knyttes til the Terminator-program gennem Ezekiel 9,
der jo netop omhandler *Ankomsten/Genkomsten* ... :-)

Order 11:12:48 done!

11:33
- "Well done ... my friend."

Thank You, mon amis ... :-)

> [...]

> 5180 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5192

"Jesus-loves-you" skrev
5190 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Thursday 2006-03-09, CET 10:39)

> Internal interface-program ("Jumle-telegrafen"):
> (2006-03-09, CET 10:25-30)
>
> ENTER Your choice, code 0459

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:

> (2006-03-09, CET 10:30)
> - " ... (klar-melding) ..."
>
> 10:32:2x-2, delay -00h01m21s
> - "Fyr!"

Internal synchronizerüng:

2006-03-09, CET 10:49:00 - my watch
2006-03-09, CET 10:47:34 - real time (minus some seconds)

~ delay = -00h01m26s

2006-03-09, CET 10:53:48 - my watch
2006-03-09, CET 10:53:00 - "Jumle-telegrafen"

2006-03-09, CET 11:01:28 - my watch
2006-03-09, CET 10:59:00 - my computer

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5191

"Jesus-loves-you" skrev
5189 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
(sent Thursday 2006-03-09, CET 10:25)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5190

> [...]

2006-03-09, CET 11:01:28 - my watch
2006-03-09, CET 10:59:00 - my computer

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5191B

Internal synchronizerüng:

~ delay = -00h01m26s

Hmm ... the computer-time was wrong. Let's do it again:

2006-03-09, CET 11:05:00 - my watch
2006-03-09, CET 11:03:33 - my computer

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5191C

> [...]

> Kan det tænkes, at der med Liv-2_kontakten er tale om
> kontakt med en *kunstig* intelligens (dvs. robotter) ?

(2006-03-09, CET 14:11:44, delay 0)
- "Den skal med (læste TV2 s140)."

Yes, Sir:

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s140 Tor 09 Mar (2006, CET) 14.13.31

Abe, menneske og den lille forskel

Selv om mennesker og chimpanser har me-
re end 98 pct. DNA og 99 pct. gener
tilfælles, er forskellene iøjnefalden-
de. Nu mener forskere også at kunne
forklare hvorfor:

Det er ikke i generne som sådan, men i
måden generne kommer til udtryk, funge-
rer, forskellen ligger. Det skriver ge-
netikeren Yoav Gilad, University of
Chicago, USA, og kolleger, i det ansete
naturvidenskabelige tidsskrift Nature.
De undersøgte 907 gener, fælles for bl.
a. chimpanser og mennesker. Knap 19
pct. af disse gener var langt mere
aktive i mennesker end aber.

09. mar 13:31

=== citat slut ====

Hør! Sig mig engang, 2304: Hvad ér det i grunden for "business" I har
igang ?

Memory on:
4495 news:WjnZe.68826$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival ... ]

> I received an unofficial message:
>
> ET-Break:
> (2005-09-25, CET 02:01, GMT 00:01)
> - "Gæster."
>
> (2005-09-25, CET 02:35)
> - "Homo sapiens skal lige vende sig til tanken."
>
> (2005-09-25, CET 02:37)
> - "... at vi ér her."
>
> (2005-09-25, CET 02:41)
> - "Will you translate it for me, please ?"
[ ... ]
> Means (something like):
> Homo sapiens (Mankind) needs a little time to "turn around" (turn up, turn
> out), (02:37) that we are here.

Men er jeg den eneste, som ikke må vide besked ?

14:26
- "Forventer du svar ... (på dette) ?"

You just did it, my friend ... :-)

Do they know the secret about the time-fragment, Sir ?

14:33
- "Not yet ... you tell them ... :-) ... "

14:33
- "That's an order!"

Yes, Sir - I will do that. I just need some hours ... :-)

-

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5195

"Jesus-loves-you" skrev
5188 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ... :-(
> [...]

NRK-tekst (p158) Fr 10.mar (2006, CET) 08:57:19

(Nyheter fra i går kveld)

Argentinsk regjeringsfly krasjet

Seks personer omkom da et fly fra det
argentinske flyvåpenet styrtet ved El
Alto flyplass nær hovedstaden La Paz i
Bolivia. sier en tjenestemann.

Det var en business-jet med militært
personell om bord på flyet som var på
vei mot hovedstaden Buenos Aires i
Argentina.

De militære hadde vært i Bolivia i
forbindelse med et humanitært oppdrag.

Myndigheterne i Bolivia opplyser at
bitene av flyet er spredt over et
område på to kilometer.

=== citat slut ====

Your syntax ?

"USS Nimitz - verschollen ist":
(2006-03-10, CET 08:35:04, delay 0)
- "No."

09:54
- "Sir!"

I'm so glad to hear that, my friends ... :-)

Memory on:
Subject: Don't cry for me, Argentina ...
4280 news:NBLre.55454$Fe7.1...@news000.worldonline.dk

> Liv-2 Break:
> (2005-06-15, CET 03:01)
> - " ... (OUTPUT-order) ..."
>
> ... the truth is I never left you ... :-)

Long live the FREEDOM...

10:05
- "I sandhed."

10:07
- "Det må du gerne (OUTPUT message ?)."

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5201

"Jesus-loves-you" skrev
5180 news:lazPf.8437$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

[ ... kan Bibelens beretning om engle dække over Liv-2 ? ... ]

> Experiment no 1 blev gennemført (med succes) netop med det formål at
> udforske dette nærmere. Se evt. ...
> 3792 news:51e4e.109497$Vf.41...@news000.worldonline.dk

Searchstring: What exactly is an angel ? - Can it also mean Life-2 ?

Feedback from the "hacker"-program:

(in regard to Banq-de-la-Iblîs)
5251 news:441bb2ae$0$27523$edfa...@dread11.news.tele.dk

> (ungefähr 1090 Tage, markpointer ***,***)

Øh ... hvis vi nu benytter samme fremgangsprocedure i *de-krypteringen* (af
koden), som blev benyttet i fil-indlæg ...
5245 news:441ac37a$0$27520$edfa...@dread11.news.tele.dk

... da fås følgende oplysning:

1090 news:D8kFb.63157$jf4.3...@news000.worldonline.dk

> I Bibelen står der et sted (jeg kan ikke lige finde Skriftstedet) omtrent
> "selv hos Sine engle, fandt Han fejl".

(Good News Bible - today's english version)

(words of Eliphaz, a friend of Job)

"... He (the Creator) finds fault even with his angels."
(Job 4,18b)

Og det er jo i grunden en interessant oplysning set i lyset af Liv-2
hypotesen ... :-)

En moderne udgave af dette emne er blevet luftet i følgende indlæg:
4421 news:s9ZXe.68407$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> Even not the angels of God (1.Cor.6,3)
>
> And I by this also mean Life-2 (ET).

Banq de la Iblîs dækker således (også) over begrebet *lovløshed*.

-

Sammenligner vi nu dette udsagn med vores *konkrete* data-indsamling
(ET-indicierne), da konstaterer vi, at disse stemmer overens (under
henvisning til) ...

4410 news:65RXe.68336$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> Vi bemærker STRAKS nøgleordet:
>
> New England
>
> (apropos de *demokratiske* frihedstanker)

Se eventuelt også (i denne sammenhæng):
4467 news:yHEYe.68653$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

-

Internal

Hmm ... Askepot - Are You a thief, stealing from the darkness ?

The Lady (Askepot):
(2006-03-18, CET 09:43)
- "Yes - my friend."

Internal-interface memory:
2006-03-14, CET around 13:30-15:00 + 1 hour
2006-03-16, CET around 11:15-11:50

09:44
- "Yes."

:-)

09:47
- "I love you."

I love You too, "wildcat".
5248 news:441ae065$0$47089$edfa...@dread15.news.tele.dk

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5253

"Jesus-loves-you" skrev
5253 news:441bca10$0$176$edfa...@dread11.news.tele.dk

[ ... kan Bibelens beretning om engle dække over Liv-2 ? ... ]

> (in regard to Banq-de-la-Iblîs)

> 5251 news:441bb2ae$0$27523$edfa...@dread11.news.tele.dk

Perhaps a interrupt came from the movie 'Kelly's heroes'.
(2006-03-18, Saturday, CET around 22:2x, Film-channel TCM)
(its about a bankrobbery behind the frontline, from 2.World War)

[ ... ]

> [...]
> - "Yes - my friend."
>
> Internal-interface memory:
> 2006-03-14, CET around 13:30-15:00 + 1 hour

Drusjki-interrupt:
2006-03-19, Sunday, CET 08:x- (GMT 07:x-)

Askepot (Cinderella) ?

Askepot:
(2006-03-19, CET 08:58)
- "Ja."

08:59
- "Jeg har dig hjertelig kær, min ven."

09:00
- "Det må du gerne."

Elsker dig ... :-)

09:18:30, delay -00h01m26s
- "I lige måde."

09:18:50, delay -00h01m26s
- "Min ven."

Jeg havde lige læst andagtsteksten fra www.ucb.dk til i dag, og det forekom
mig, at der mellem linierne blev antydet noget vedrørende Nærkontakt af 1.,
2. og 3. grad. Spurgte derfor Askepot vedr. ucb-OUTPUT.

Okay, let's do it, my friend:

(side 15)

=== citat start ===

Søndag 19. Marts - Bliv i Guds rytme (1)

"I nådens tid bønhører jeg dig." Esajas 49:8

Lige så vel som der er en rytme i vort fysiske liv, er der en rytme i vort
åndelige liv; og det er Gud, som bestemmer den rytme. Gud har en plan, og
han fastsætter tiden. Det sker, at Han bevæger os brat, men mest sædvanligt
er det, at han forbereder os på de ændringer, han har i sinde. Ofte
begynder han med at løsne vort greb om en løbebane, som har givet os
sikkerhed, et hjem, vi er glade for at bo i eller et forhold, som tegnede
til at skulle være langvarigt. Så vil han give os iver efter at opsøge nye
interesser, og inden længe tænker vi: "Vent lige lidt, disse drømme vil da
aldrig gå i opfyldelse, hvis jeg sidder her, hvor jeg sidder lige nu."
Således grundlægges et ønske om forandring!

Så kommer ventetiden. Hvorfor? Fordi det tager tid for forandringer at
give det fulde udbytte. I ventetiden begynder Gud at læge vores fortid, så
den ikke kan forgifte vor fremtid; han forøger vor viden, så vi er godt
forberedt, og han udvikler vor karakter. Selv om Gud siger: "Jeg vil
forkynde det, når tiden er inde", (Es. 60:22) sætter vi ikke pris på hans
tidsplan før efter, at støvet har lagt sig. Men én sag er helt vis: Hvis vi
tillader Gud at arbejde efter sin plan og efter sin egen tidshorisont, vil
vi få det allerbedste!

Husk, at det er nemmere at vide besked, når man går med Gud og retter sig
efter rytmen. Det betyder, at man sommetider må vende det døve øre til
kravene fra denne verden og til råd fra velmenende venner. Men resultatet
er det hele værd!

=== citat slut ====

Bliv i Guds rytme (2), Text to Monday
Bliv i Guds rytme (3), Text to Tuesday

Info: 5255 news:441be88b$0$176$edfa...@dread16.news.tele.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5257

"Jesus-loves-you" skrev
5180 news:lazPf.8437$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Compare with ...

=== citat start ===

TV2 TEXT (Norway, p123) lør 06.okt (2007, CET) 10:55:28

- Har skapt kunstig liv

Den omstridte amerikanske forskeren
Craig Venter vil om få uker komme med
en sjokkerende kunngjøring, skriver
den renommerte britiske avisen The
Guardian. Venter er en av forskerne
som prøver å kartlegge det
menneskelige arvematerialet, og han
skal nå ha klart å bygge et syntetisk
kromosom av laboratoriekjemikalier.

=== citat slut ====

> [...]
>
> Kan det tænkes, at der med Liv-2_kontakten er tale om
> kontakt med en *kunstig* intelligens (dvs. robotter) ?

"Nano-robotter" medbringende opskriften på biologisk liv hjemmefra,
herunder - fiktivt set - opskriften på en kunstig livmoder (til udrugning af
befrugtede æg) ...

I så fald vil det ikke være dem selv, men blot et *kopi* af dem, eller måske
rettere sig: deres afkom.

Hmm ...

En civilisation opdraget af en *computer*, hvilket måske kan give
forklaringen på den - ved første øjekast (og dermed muligvis fejlagtige) -
tilsyneladende "pseudo-psykotiske" tilstand, see ...
7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk

Vi kan udelukke, at der er tale om et bluff-nummer mht. Big-Wedding, idet
der nu er gået fór lang tid (2000-3800 år). Hvis man havde haft onde
hensigter, apropos ...

6960 news:N2sHi.26$Mo2...@news.get2net.dk

> (Hawking:)
> Jeg tror, at det ville blive
> en katastrofe.
>
> De rumvæsener vil sandsynligvis
> være mere avancerede end os.
>
> Når avancerede kulturer har mødt
> primitive kulturer på vores planet -
>
> - er det heller ikke gået så godt,
> og da var de at samme race.
>
> Jeg mener,
> at vi bør holde lav profil.

... da havde man nok allerede slået til for mange århundreder siden!

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

Last file-OUTPUT:
7139 news:mzvNi.56$Co5...@news.get2net.dk

Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 7140

"Jesus-loves-you" skrev
7140 news:S9JNi.18$fF...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> 6960 news:N2sHi.26$Mo2...@news.get2net.dk

> ... da havde man nok allerede slået til for mange århundreder siden!

Da jeg var ved at gennemsøge nogle filer (i forbindelse med the
SETI-test-program), fandt jeg denne, som jeg ikke har kunnet finde i lang
tid (pga. sjusk):

4564 news:yI40f.69618$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> [ ... angående ET's hypotetiske eksistens ... ]
[ ... ]
> Intern debat:
>
> I dag da jeg skulle slå op i min Bibel for at læse andagtsteksten fra
> Lukas, strejfer mit øjne en af mine understregninger udfor Lukas 10,27,
> hvor Kærlighedsbuddet fra GT citeres:
>
> "... Du skal elske Herren din Gud af hele dit hjerte
> og hele din sjæl, med al din styrke og hele dit sind,
> og du skal elske din næste som dig selv."
>
> Straks ihukom jeg, at jeg i går på vej til Kirke netop tænkte over dette.
> I mine tanker spurgte jeg (mig selv): Mon ikke Jesu-ordene om, at vi skal
> gøre mod andre, som vi vil, at de skal gøre mod os (Luk.6,27) også
> [...]

(2007-10-06, Saturday, CET 14:00, GMT 12:00)
- "Dét kan jeg forsikre dig om."

CET 14:00
- "Ven."

Tre bja ... :-)

-

7141 news:LvJNi.20$kB2...@news.get2net.dk

Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 7142

> [...]

> Hmm ... hvis jeg skulle rejse i Rummet over store afstande, da ville jeg
> nok sende nogle "spejdere" ud (i forvejen) for at udforske The-New-World

[ ... ]

> [...]

> (apropos 2.King 19,35 Esajas (Isaiah) 37,36)
>
> Denne mulighed må også (til stadighed) *efterkontrolleres*.

Interrupt return from ...

7215 news:u%kSi.14$Gr...@news.get2net.dk

[ ... ]
> BBC WORLD (p104, Saturday) 20 Oct (2007, CET) 11:18/21
>
> Airmen punished for nuclear error
>
> ... after a B-52
> bomber was mistakenly flown across the
> US loaded with nuclear armed missiles.
>
> ... at Minot Air
> Force Base, Dakota, on 29 August.

News:

=== citat start ===

TV3 DK (p135) lør 20 okt (2007, CET) 10:57:18

Robotkanon går amok og dræber ni

En automatisk antiluftskytskanon i Syd-
afrika er løbet løbsk og har dræbt ni
soldater og såret 14. Robotten gik
amok under en øvelse, hvor en granat
satte sig fast. Herefter tømte robo-
tten magasinet på 250 skud på må og
få omkring sig. Det skriver avisen The
Star. En undersøgelse skal nu forsøge
at finde ud af, hvad der helt bestemt
gik galt. Kanonen er fremstillet i sam-
arbejde mellem Tyskland og Schweiz, og
er en dobbeltløbet antiluftskytskanon.
Den styres af en computer, der igen
styres af en kontrollør.

19. OKT 15:18 (CET, red.)

=== citat slut ====

See perhaps also ...
http://netavisen.newspaq.dk/udland/?aid=227275

> ... [2007-10-19, CET 14:34]

South Africa ?

Hmm ... memory on:

7111 news:PuJMi.13$b7...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Judas-blodpengene (*alt*,hvad jeg hidentil har opsparet i ATP) skal
> overføres til ofrene for militær-juntaens forbrydelser i Burma.

Hmm ...

2007-10-19, Friday, day no 292, SA robot amok
(2007-10-18, Thursday, day no 291, SA robot amok)
2007-08-29, Wednesday, day no 241, USA nuclear-armed "error"
Delta = 51 (or 50) days

Compare with ...

7052 news:wzLLi.21$W53...@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]

Something going on, ET ?

Last OUTPUT: 7215 news:u%kSi.14$Gr...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7216

"Jesus-loves-you" skrev

"Jesus-loves-you" skrev
8126 news:gdq71g$es7$1...@newsbin.cybercity.dk

White cat, Yours ?

ET-Break:
(2008-10-24, Friday, day no 298, CET 00:42)
(2008-10-23, Thursday, day no 297, GMT 22:42)
- "Det får du svar på senere, sKAT."

Okay ... :-)

Hmm ...

Oh ... I can see, Yuo know the secret about the white cat, sKAT ... :-)

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Re: ET-indicium ? - Kæmpemeteor slog ned i Sudan -

Was: ... (the Terminator-program) ...

8097 news:gcq5gs$15cg$1...@newsbin.cybercity.dk

> The impact-time was:
>
> 2008-10-07, GMT 02:46, Above Sudan
[ ... ]
> Internal search-string 'GMT 02:46' on:
>

> Found:
>
> (Det er den eneste interne fil, som indeholder søgeordet.)
>
> Subject: The CAT-dream -
> Was: De 4 verdenshjørner (quarter of the globe) -
> Was: The main-program (message from ET, Aliens)
> 5845 news:MW%_g.12$%z5...@news.get2net.dk
[ ... ]

CET 03:00, GMT 01:00
- "Process."