Re: Folkemord i Sudan

"Kall, Mogens" skrev
1760 news:hv_9c.130025$jf4.7...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> En (af mange) sag(er) for den Internationale Domstol i Haag !!!
>
> Copy: International Court of Justice, The Hague
>

> NOBODY is ABOVE the Law.

Se perhaps also:
2661 news:NdWBc.15762$Vf.9...@news000.worldonline.dk
3667 news:bR9_d.104893$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3736 news:Jn83e.108966$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3753 news:R6v3e.109131$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3815 news:wYN4e.110093$Vf.41...@news000.worldonline.dk
4557 news:6Zu%e.69467$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

News:

=== citat start ===

NRK-tekst (p139) Ti 29.aug (2006, CET) 10:25:59

Frykter katastrofe i Darfur

Utviklingsminister Erik Solheim ...

... men sudanske myndigheter nekter FN-
styrken adgang til landet.

Sammen med andre vestlige land håper
Solheim å finne ut hvordan de best kan
legge politisk press på Sudan for å få
inn FN-styrken og hindre katastrofe.

=== citat slut ====

Hvordan ?

Ved at udstede en international arrestordre på bagmændene (Sudans regering)
og dermed bane vejen for, at de skyldige kræves til regnskab for deres
forbrydelser...

ET-Break:
(2006-08-29, CET 10:23:11, delay 0)
- "Nemlig!"

Heysan, mon friend. Like to hear Your voice, Sir ... :-)

I må jo huske på, at det bliver sikkert ikke sidste gang jorden hærges af
sådanne onde mennesker. Morgendagens forbrydelser vil kunne hæmmes ved denne
type *præventive* foranstaltninger...

11:22
- "Amen ... Bestemt!"

:-)

Stop derfor nu al den eftergivenhedspolitik. Det er det værste signal af
sende til psykopater ...

"Kall, Mogens" skrev
1760 news:hv_9c.130025$jf4.7...@news000.worldonline.dk

> FN taler om etnisk
> udrensning i Sudan,
> hvor næsten en
> million mennesker
> er flygtet fra kampe
> i landets vestlige del
[ ... ]
> Darfur er en del af det
> nordlige Sudan, og indbyg-
> gerne er muslimer som den
> øvrige befolkning. Dog er de
> ikke arabere, men afrikane-
> re, ...

[ ... ]
> En (af mange) sag(er) for den Internationale Domstol i Haag !!!
>
> Copy: International Court of Justice, The Hague
>

> NOBODY is ABOVE the Law.

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2007-10-21, Sunday, CET 11:05, GMT 09:05)
- "Guilty!"

Ordet her skal også forstås i relation til Haag-Domstolens undladelsessynd!

News:

=== citat start ===

BBC WORLD 123 (Sunday) 21 Oct (2007, CET) 10:50/23

Muslim pop stars unite for Darfur

More than 10.000 people are expected to
attend a charity concert in London to
raise money for war-torn Darfur.

The event on Sunday at Wembley Arena
will highlight the crisis in the
Sudanese region and feature some of the
Muslim world's biggest stars.

Among them is Sami Yusuf - dubbed the
Islamic Bono - and Texan country and
western singer Kareem Salama.

The director of Islamic Relief said
British Muslims must unite and "raise
their voices" over the issue of Darfur.

=== citat slut ====

Hmm ...

Memory on:

7173 news:qqmPi.4$T2...@news.get2net.dk

> BBC WORLD (Thursdag, page) 114 11 Oct (2007, CET) 11:17/14
>
> Muslim scholars reach out to Pope
>
> More than 130 Muslim scholars have
> written to Pope Benedict and other
> Christian leaders urging greater
> understanding between the two faiths.
>
> They say that world peace could depend
> on improved relations between Muslims
> and Christians.

Do You remember the Balkan-war (i 1990'erne) ...

1619 news:BhP0c.102641$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> Når tusindvis af úskyldige mennesker bliver myrdet uden grund, og at
> denne forbrydelse imod Menneskeheden finder sted år efter år, og Øv-
> righeden (i dette tilfælde den Internationale Domstol i Haag samt FN)
> IKKE griber ind med den Magt, den har fået tildelt; da er vi TVUNGET
> til at tage Loven i egne hænder (Nødret):
>
> Samtlige islamiske gejstlige anmodes om (i fællesskab) at udstede en
> FATWA på massemorderen, the president of Yugoslavia, Slobodan Milose-
> vic, med henblik på - om muligt - at genoprette 'Crime does NOT pay'.

?

ET-Break:
CET 11:37
- "I still (do)."

Yea ... :-)

Lift up Your voice, Muslim World, in the name of Justice!

Islam skal IKKE bruges som skalkeskjul for massemordere, apropos ...

7173 news:qqmPi.4$T2...@news.get2net.dk

> ... Vi *vanærer* jo Gud, dersom vi gjorde det !!!

Following up to (Opfølgning sat til, FUT):
News:dk.videnskab.religion

Last OUTPUT: 7220 news:WBoSi.27$U4...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7221

"Jesus-loves-you" skrev
7221 news:0dFSi.5$XZ...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Lift up Your voice, Muslim World, in the name of Justice!
>
> Islam skal IKKE bruges som skalkeskjul for massemordere, apropos ...
>
> 7173 news:qqmPi.4$T2...@news.get2net.dk

Interrupt from ... (Universets Udvidelse) ...

7229 news:n9MSi.31$Lj4...@news.get2net.dk

Jeg "forudsiger":

Next Proxima ?...

ET-Break:
(2007-10-21, Sunday, CET 20:24:12-5, delay 0, GMT 18:24:12-5)
- "Tag med (på opdagelse)."

CET 20:26
- "Destination."

Yea, what's the destination, ET ? ... :-)

Last OUTPUT: 7232 news:JIMSi.35$3U3...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7233