Status-opgørelse (Der udskrives givetvis Folketingsvalg i dag)

"Jesus-loves-you" skrev
7141 news:LvJNi.20$kB2...@news.get2net.dk

> File 7103 was sent to the Members of the danish Parliament,
> Folketinget ...
>
> Sent: Tuesday, October 02, 2007 CET 13:27, GMT 11:27
> Subject: ET (Aliens) is alive. Conclusive proof found
>
> ... indledt med ordene:
>
> === citat start ===
>
> Hej MF'ere,
>
> Synes bare lige, at I bør være underrettet, da det kan få "lidt"
> indflydelse på Danmarks fremtid ...
>
> === citat slut ====

Interrupt from "Egypt":

A Farmer needs *harvest*. That's more important than (nearly as) any other
things.

Why ?

Input memory from ...

3136 news:_ssfd.60276$Vf.28...@news000.worldonline.dk

> Min erfaring i livet siger mig, at dersom himlen (the sky) går i sort i
> henved 2-4 måneder ... ja så bliver der *IKKE* nogen høst (apropos "gog og
> magog" i relation til *tilbedelsen* af afguden "Bæ-på-dåse").

You just can't live without food !

Hmm ...

Har du mishandler dine medtjenere (apropos Jesu ord fra Matt.24,44-51) ?

Findes der udryddelseslejre her i Danmark ?

Nej, gudskelov ! - I dén henseende har I været Menneskeheden tro(-fast).

Og det gælder - mig bekendt - samtlige Folketingspartier. Længe leve
*demokratiet* ... :-)

ET-Break:
(2007-10-24, Wednesday, CET 10:16, GMT 08:16)
- "Listen to my voice."

Yes, and ... ?

Hmm ... (no answer) ...

Last ET-message (to Denmark) was ...

7241 news:TqvTi.41$2p1...@news.get2net.dk

> More ET-message to Denmark and her friends:
> (2007-10-24, Wednesday, CET 01:15, GMT 23/10-07 23:15)
> - "Lev vel."
>
> CET 01:15
> - "Friends."
>
> CET 01.22
> - "Well done ... :-) ... "

Denmark ... Jeg tror minsandten, at du har fået dig en *bejler*. You know:
Springtime ... :-)

CET 10:44
- "Gå Brudgommen i møde."

Input last memory from ...

Nyhedsavisen, 23. oktober 2007, side 12-13

=== citat start ===

... december 1995 ... 29. ..., klokken nærmer sig halv 10 om aftenen ...

=== citat slut ====

Yours ?

-

Coming up:
The switch - bytte rundt på "helte og skurke", Matt.21,28-32
linked to ...
5877 news:2m12h.26$lW...@news.get2net.dk +
2224A news:BbPrc.1549$Vf.4...@news000.worldonline.dk

Last OUTPUT: 7242 news:t2wTi.42$%E2...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7243

"Jesus-loves-you" skrev
7243 news:8JDTi.13$Rb...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> *demokratiet* ... :-)
>

> ET-Break:
> (2007-10-24, Wednesday, CET 10:16, GMT 08:16)

[ ... ]

> Denmark ... Jeg tror minsandten, at du har fået dig en *bejler*. You know:
> Springtime ... :-)

Følgende notat gælder ikke kun Danmark:

( Use perhaps translation through http://translation2.paralink.com/ )

Jeg så engang for mange år siden en naturudsendelse på TV, der handlede om
en dyreart, bæverne, hvor man fulgte en hunbæver fra unge igennem længere
tid til voksenstadiet.
Da hun blev kønsmoden og for første gang fik en bejler, apropos ...

6960 news:N2sHi.26$Mo2...@news.get2net.dk

... forstod hun ikke hans tilnærmelser, fordi hun aldrig havde prøvet det
før!
Nærste år ved samme tid (sikkert springtime) var hunbæveren straks med på
legen. Hun havde i mellemtiden gjort sig sine erfaringer ... :-)

> CET 10:44
> - "Gå Brudgommen i møde."

Last OUTPUT: 7249 news:BJGTi.32$7p2...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7250

"Jesus-loves-you" skrev
7252 news:N5YTi.8$2W...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]

> 6505 news:IKW0i.14$Y3...@news.get2net.dk
> 7251 news:X4YTi.7$rN...@news.get2net.dk
>

> Nogle kernevælgere (?) ønskede Bendt Bendtsen udskiftet!
>
> Jeg er ikke en typisk kernevælger, men er meget tilfreds med De
> Konservatives spidskandidat. Han appellerer bredt (hen over midten i dansk
> politik). Og penge betyder ikke så meget for mig. Jeg har til dagen og
> vejen, og det er godt nok (apropos Jesu Ord fra Matt. 6,25-32).
> Og vor udenrigsminister Per Stig Møller har gjort et MEGET fint stykke
> arbejde og således varetaget min (og andres) *vital*-interesser.

Interrupt return from ...

7266 news:3okUi.18$zl...@news.get2net.dk
7267 news:LHkUi.19$406...@news.get2net.dk

> Tja ... Og så kunne vi jo også rette spørgsmålet til Jer
> Socialdemo(krater: Var det ikke på høje tid at retten denne fejl ? )...

*Om* jeg forbliver konservativ vælger (dét havde jeg - for øvrigt - aldrig
drømt om i min ungdom, at jeg overhovedet nogensinde kunne finde på) ?

De har gjort et FANTASTISK stykke arbejde mht. mine (og andre)
*vital*-interesser. Og dét skal derfor for mit vedkommende BELØNNES i hvert
fald en ekstra valgperiode (no matter what) ... :-)

Men Kirken° er jo en broget forsamling lige fra venstrefløjen til
højrefløjen, så stem du blot på det parti, som du har tillid til. Til fred
har Gud jo kaldet os, and - as You know - It's a *free* country ... :-)

Alt hvad jeg måske beder dig om, er, at du gør brug af denne din stemmeret,
fordi det er slet ikke en selvfølge, denne vor frihed. Ihukom:

0387 news:6Rrda.128983$Hl6.11...@news010.worldonline.dk

> My sons and daughters gave their life, so that You can live in freedom!
> My sons and daughters became murdered without any reason!
> And You are say'ing: "Just turn the other cheek!"
> How many of my sons and daughters shall die ?

Please, *understand*...

ET-Break:
(2007-10-26, Friday, CET 14:50; GMT 12:50)
- "Thank you."

And then I heard a voice from America said:
(2007-10-26, Friday, CET 14:52; GMT 12:52)
- "You are a friend."

I guess, they are in-love...

CET 14:54
- "Parlez vous francais ?"

You ARE in-love, mon friend ... :-)...

CET 14:55
- "Indeed."

Wow ... :-)

[ ... file 7252 fortsat ... ]
> 7250 news:o5XTi.1$Jh...@news.get2net.dk

> Do You know, You have a "neighbour" (out there in space),
> a *friend* (a LOVER) ?

Last OUTPUT: 7268 news:B%kUi.20$Vj6...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7269

"Jesus-loves-you" skrev
7269 news:VulUi.21$iz6...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> - "Thank you."
>
> And then I heard a voice from America said:
> (2007-10-26, Friday, CET 14:52; GMT 12:52)

En lille præcisering:
(smuttede i forbifarten)

ET:

> CET 14:54
> - "Parlez vous francais ?"
>
> You ARE in-love, mon friend ... :-)...
>
> CET 14:55
> - "Indeed."
>
> Wow ... :-)

You are indeed a *lucky* guy, America ... :-)...

New ET-Break:
(2007-10-26, Friday, CET 15:05; GMT 13:05)
- "All of You."

CET 15:06
- "On globe."

Thank You, Sir. That's nice to hear. See You later ... :-)

> [ ... file 7252 fortsat ... ]

:-)

Last OUTPUT: 7269 news:VulUi.21$iz6...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7270