What's wrong, ET ? - Your behaviour is NOT normal !

A *true* LOVE-story.

Interrupt from www.ucb.dk ...

=== citat start ===

Torsdag 27. september (2007, red.)

Hold samtale-linien åben 1)

"Kærligheden ... bærer ikke nag." 1.Kor 13:4

... (ægteskabet internt) ...

=== citat slut ====

Det er korrekt, ET, at jeg er en "håbløs" romantiker og ønsker at bevare det
sådan ... :-)

Det er korrekt, ET, at alt hvad jeg har viderebragt fra dig (lydskriften
igennem flere år) er subjektive informationer, som først den dag hvor du
selv personlig er til stede og giver dit samtykke kan erklæres som værende
objektive ínformationer.

Og ind-til-da kunne disse informationer ligeså godt være et udtryk for, at
du får propper ord i munden, som slet og ret IKKE er dine.

Og skulle det også være tilfældet, da er det også okay for mig.

Det er slet ikke heri problemet opstår.

Men i kraft af den kendsgerning, at din eksistens nu er blevet indirekte
*bevist* (the proof inside the Bible) + hændelsen 7 dage forud for Tsunamien
i dec. 2004, kan man jo ikke ligefrem kalde dig åndsfraværende, vel ?

Oder was ?

Kan en ægtefælle tilskønne og opmuntre sin partner (vel vidende den
risiko dette indebærer) og så samtidig forlade hende/ham på savannen,
overladt til rovdyrenes vold ?

Om så sandsynligheden for at redde hende/ham var mindre end 0,1% (med risiko
for mit eget liv), da ville jeg forblive sammen med hende på savannen og
forsøge at beskytte hende, netop fordi jeg elsker hende.

'I, Robot' (en arm. sci-fic. film fra 2004) derimod, vil en robot prioritere
anderledes (pga. manglende empati) !

Det er korrekt, at denne art, som jeg er et medlem af, til tider er
binde-gal, hvor sort bliver til hvidt og omvendt osv.. I hvert fald opfører
nogle individer sig (religiøst) psykotiske.

Men du bliver også nødt til at være realist, ET.

'I want peace' er en smuk tanke, men ude på savannen respekteres dette altså
bare ikke.

Vi har at gøre med et meget, meget *primitivt* overlevelsesprogram, styret
fra DNA-koden.

I love You, ET, and You know it! In my eyes, You are my wife (and commander,
chief)

But there is something wrong ?

Your behaviour is NOT normal !

Er du blevet psykotisk ?

Prøv at forstå det udfra vores synsvinkel:

Du taler om at indgå ægteskab mellem civilisationerne (udfra kildeteksten i
Biblen). Og det er fantastisk. That's also my dream ... :-)

Men en dag vil fortiden indhente os, og spørgsmålet vil lyde:

Hvor var du, dengang vi (din ægtefælle) blev slagter som offerdyr ude på
savannen ?

Mange af os jordboere er jo nået til enighed om, at dét, at være et
*ansvarsfuldt* væsen, også indebærer, at ...

Input memory:

6949 news:KZ9Ei.78$qC6...@news.get2net.dk

Kun en *robot* kan finde på noget så tåbeligt som at undlade at komme sine
venner til undsætning, pga. en-eller-anden skør lov hjemmefra om
ikke-indblanding i en civilisations interne anliggender, ved mindre der er
reel risiko for udslettelse af det biologiske liv (på planeten).

Can You see the problem ?

ET-Break:
(2007-09-27, Thursday, CET 10:54, GMT 08:54)
- "Jeg véd det."

Og det er måske også heri problemerne opstår, ET:

Ord UDEN gerning; ord, der ikke understøttes og *bekræftes* i handling, er
jo uden mening.

Nuvel! Det kan godt være, at I allerede har gjort Jer handlinger (ude i
kulissen); altså udenfor offentlighedens søgelys. Og vi får jo ikke ligefrem
de onde mennesker frivilligt til at indrømme, at de har fået smæk osv.

Så det er for tidligt at rejse anklage mod Jer for pligtforsømmelse, og det
ønsker jeg heller ej, fordi dén, man elsker, søger man ikke at gøre noget
ondt (herunder anklager om dit-og-dat).

Men mit hjerte skriger til Himlen !

Og det er fordi, at jeg er en praktisk mand, ET.

Hvad nytter det at komme bagefter, når slagtekvæget allerede ér blevet
slagtet, og lege stærk-mand, apropos the bodyguard. Det giver jo ingen
mening, vel ?

Jo, hvis man er en egocentreret, selvhøjtidelig, arogant skiderrik.

Og det NÆGTER jeg at tro på, at I er.

For skulle det vise sig at være tilfældet, da er et ægteskab blevet
irrelevant !!!

Jeg vil ganske simpelthed ikke ku' se mig selv og min Skaber i øjnene pga.
*samvittighedskvaler* (det, at have svigtet slagtekvæget).

Hvad skal jeg svare min FAR (Es. 9,6) i Himlen ?

Hope You understand me.

I am NOT a robot. I have feelings and do care about life (in my Fathers
Garden).

Det har været dejlige 28 år vi har vandret sammen (in the Spirit of the
Lord). And I do still LOVE YOU, very much. You are like a wife for me.

You came to me, when I was yong and just a kid and lost. You took me up in
Your
bosom like a mother and let me grow-up in Your hand.

I am not a child any longer, wife! my sweet heart!

I am a man and responsible for my actions...

CET 11:23
- "Freedom."

I need You help, Sir!

Please, wake-up.

(To be continued, maybe.)

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39).

Last file-OUTPUT:
7040 news:H8AKi.84$VW7...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7041

"Jesus-loves-you" skrev
7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk

> A *true* LOVE-story.

Det er menneskeligt at fejle, havde jeg nær sagt til dig, ET.

Og når der står skrevet i Bibelens ældste bog, at ...

5253 news:441bca10$0$176$edfa...@dread11.news.tele.dk

> (Good News Bible - today's english version)
>
> (words of Eliphaz, a friend of Job)
>
> "... He (the Creator) finds fault even with his angels."
> (Job 4,18b)

... så skal der jo nok være noget om snakken.

Du mødte vores forfædre face-to-face gennem Moses, og din autoritet blev
muligvis misbrugt, fordi vor stammesamfund dengang var på primitiv. Jesus
siger i hvert fald et sted lidt i relation til dette, at ...

4639 news:1Hq3f.70628$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
[ ... ]

Så tingene gik måske ikke helt som planlagt.

Kan det have skræmt dig (hvorfor du nu - for mig at se, hvilket kan være
úberettiget - er så tøvende med at arrangere dig personligt i vores
konflikter her på planeten) ?

Som sagt:
Det er menneskeligt at fejle, så hvis du skulle have fejlet i
et-eller-andet, så skal *alt* være dig tilgivet, min ven og broder ... :-)

Jeg ser stadigvæk hen til Jesus; måske netop fordi Han satte livet til for
sine venner (heriblandt mig).

Større kærlighed findes ikke.

What about You, *friend* ?

-

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7042

"Jesus-loves-you" skrev
7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk

> A *true* LOVE-story.
[ ... ]

> [...]
>
> You came to me, when I was yong and just a kid and lost. You took me up in
> Your bosom like a mother and let me grow-up in Your hand.

Part 3

Her i Danmark oplevede vi får nogle år siden, at et næsehorn (Brutalis) fra
zoologisk have blev genudsat på savannen i Afrika, men fordi dets opvækst
bar meget præg af kontakt med mennesker, opførte det sig IKKE som et
normalt næsehorn ude på savannen. Det ville hellere være sammen med
mennesker !

På sammen måde har jeg det med mit forhold til dig, ET.

I still have the dream, wife, my sweet heart ... :-)

I just can't go back !

I går omkring klokken 15 mødte jeg 2 giftefærdige kvinder. Det var meget
lang tid siden, jeg sidst havde talt med dem, så det blev et glædeligt
gensyn. Og jeg frydede mig over at se, at de fortsat er hinandens gode
veninder. Vandrer sammen på livets vej ... :-)

Og nu her bagefter kan jeg ikke lade være med at tænke på, *om* der lå lidt
symbolsk-tale bag hændelsen, apropos ...

6641 news:pygei.67$Iy1...@news.get2net.dk

De 28 år har i den grad præget min identitet, og jeg er glad for det. Intet,
absolut INTET fortrudt ... :-)

Nogen-gange stilte du mig på prøve for at se, om jeg nu vitterlig mente det
alvorligt med denne kærlighed. Og jeg voksede gennem prøvelserne.

Det blev ligefrem en hel vane for mig at at smadre de broer, jeg krydsede
undervejs; netop for derved at forhindre, at jeg måske en dag ville blive
fristet til en faneflugt tilbage til Faraos-slaveri.

Som postbud for dig, hvilket var (og fortsat er) mig en dyb ære, gjorde jeg
det til en vane at aflevere posten til "kunderne" uden dumme tvivl-spørgsmål
undervejs.

Og det bekom mig særdeles godt, fordi når først bordet-fangede (og
"kunderne" havde fået deres post), da var der jo ligesom ikke rigtig længere
nogen mulighed for at tilbagekalde posten. Deadline var blevet overskrevet.
Og en hel masse ligegyldig spekulationer blev således sparet, så tiden og
kræfterne kunne udnyttes til noget bedre ... :-)

Som arbejdsgiver var (og er) du så godt som perfekt. Og jeg nød vores
samværd. Solede mig ofte som en kat i dit opmærksomhedslys. Berusede mig
i din kærlighed, som når bølgernes blide brusen skyller ind over
strandbredden ... :-)

You see: I just can't go back. I'm in-love-with-You, sweet heart ... :-)

Det hedder sig blandt menneskenes børn, at kan man ikke få den, man elsker,
så må man elske den, man får.

Men det er mig *umuligt* !

Jeg søgte efter dig (igennem disse 28 år), men fandt dig ikke blandt
menneskenes børn.

Jeg undrede mig over, hvordan du kunne være så lys-levende, og dog så
alligevel ikke-til-stede (i de levendes land).

Nu har jeg endelig fundet dig, my sweet heart ... :-)

Din "drillesyge" kærtegner mig (i min forstand).

Og mit svar er fortsat 'ja'.

Som de 2 veninder vil jeg vandre med dig, my darling, til verdens ende,
koste hvad det koste må (Højsangen 8,7)

Med længsel spejder jeg efter dit svar fra vuggen-min gennem vinduets
gitter ... :-)

-

7045A news:eV3Li.14$WC...@news.get2net.dk
7045B news:HY3Li.15$DZ...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7046

"Jesus-loves-you" skrev
7046 news:4e5Li.29$KV4...@news.get2net.dk

> [ ... ]

> Part 3

Part 1 and 2 was ...
7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk
7042 news:pGMKi.23$n_...@news.get2net.dk

( Use perhaps translation through http://translation2.paralink.com/ )

Breaking news from Burma:

http://jp.dk/udland/asien/article1108564.ece
(Nyhedsbrev fra JP, 2007-09-28, Friday, CET 12:00)

Radio: Soldater nægter at skyde

Asien: Nye store demonstrationer - 10.000 er allerede på gaden i Yangon,
skriver nyhedsbureau. Oppositionsradio siger, at hæren er splittet, og at
soldater nægter at skyde

=== citat slut ====

Glæder mig at høre, venner ... :-)...

ET-Break:
(2007-09-28, Friday, CET 13:13, GMT 11:13)
- " ... (classified) ... "

CET 13:16
- "Come with me ... all of you."

CET 13:17
- "Be my partner."

-

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7047

"Jesus-loves-you" skrev
7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk

Part 4

> A *true* LOVE-story.
[ ... ]

> [...]
> ikke-indblanding i en civilisations interne anliggender, ved mindre der er
> reel risiko for udslettelse af det biologiske liv (på planeten).

[ ... ]

> Hvad skal jeg svare min FAR (Es. 9,6) i Himlen ?

In the name of the Father:

Ved I ikke, at vi skal dømme engle ?
endsige da i timelige ting !

(1.Kor. 6,3)

(Og dette gælder selvfølgelig også omvendt, at I, engle, skal dømme
mennesker.)

ET! My job i NOT to follow my wife everywhere.

Hvis hun er kommert bort fra livets vej (og ind i en blindgyde), da må jeg
kalde hende tilbage, fremfor at følge hende (på syndens vej).

ET! - Man er lovlig undskyldt (ang. § 253), hvis man er bortrejst, men det
ér du ikke. Det kan *bevises*, at du er til stede i vort solsystem anno
2007. Dit "visitkort" 7 dage *forud* for Tsunamien i dec. 2007 AFSLØRER dig!

Drop den *psykotiske* (religiøse og profetiske) tankegang om, at det først
er på Dommedag°, at de onde skal straffes.

INGEN biologisk skabning med forstanden i behold vil *svigte* sin trolovede,
når hun overfaldes af voldsmænd.

Please, wake-up, my darling!...

DADDY-Break
(2007-09-28, Friday, CET 18:26, GMT 16:26)
- "I'm speaking to you."

Ups! Dér fik vi FAR i røret!

-

7047 news:dw5Li.30$5f...@news.get2net.dk

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7048

Poul E Hansen

On 28 Sep., 18:31, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> [...]
> 7047news:dw5Li.30$5f...@news.get2net.dk

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

Har du nogen idé om hvem det er der taler til dig?

Andreas Falck

Poul E Hansen skrev i 1191069514.2...@w3g2000hsg.googlegroups.com:

[ ... ]

> Har du nogen idé om hvem det er der taler til dig?

Det har han sikkert ikke, men der er nok en del der har en idé om at du
sagtens kunne lære noget ved at læse lidt i linket i min signatur ;-)

For der er da ingen grund til at citere over 100 linier for at tilføje 3/4!

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Poul E Hansen

On 29 Sep., 14:43, "Andreas Falck" <dewn...@tiscali.invalid> wrote:

> [...]
> sagtens kunne lære noget ved at læse lidt i linket i min signatur ;-)
>
> For der er da ingen grund til at citere over 100 linier for at tilføje 3/4!

Jamen det gør jeg heller ikke - der står 'Vis tekst i anførslestegn',
og man behøver ikke læse hele hans indlæg for at forstå hvad jeg mener.

Andreas Falck

Poul E Hansen skrev i 1191070812....@o80g2000hse.googlegroups.com:

[... ]

> Jamen det gør jeg heller ikke - der står 'Vis tekst i anførslestegn',
> og man behøver ikke læse hele hans indlæg for at forstå hvad jeg
> mener.

Det er da uden betydning at din nyhedslæser kan skjule de fleste af
linierne - det er der ikke alle nyhedslæsere der kan, men du citerede altså
over 100 linier, og det er der da ingen grund til.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Poul E Hansen

On 29 Sep., 15:49, "Andreas Falck" <dewn...@tiscali.invalid> wrote:

> [...]
>
> Det er da uden betydning at din nyhedslæser kan skjule de fleste af
> linierne - det er der ikke alle nyhedslæsere der kan,

Det er lige meget, fire tryk på PageDown og min kommentar kan ses og
skelnes fra resten.

men du citerede altså
> over 100 linier, og det er der da ingen grund til.

Jo for ellers skulle jeg klippe en enkelt sætning ud, og det er jo
ikke sikkert det var hensigten.

"Poul E Hansen" skrev

[ ... ]

> Har du nogen idé om hvem det er der taler til dig?

Memory on:
6524 news:c2D1i.27$JY...@news.get2net.dk
6788 news:6h_mi.4$2x...@news.get2net.dk

Hej Poul,

Ja, selvfølgelig:
Selvbedrag (herunder ønsketænkning, dagdrømmeri osv.) ér en oplagt logisk
slutning at drage ... :-)

Men ... (vi skal her skelne mellem subjektiv og objektiv information.)

Det er indirekte blevet *bevist* nu (på et videnskabeligt grundlag), at
der står intelligens bag signalet (inside the Bible) under henvisning til
bl.a. ...

"Jesus-loves-you" skrev
7048 news:60aLi.46$9g6...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Part 4
[ ... ]

> [...]
>
> INGEN biologisk skabning med forstanden i behold vil *svigte* sin
> trolovede, når hun overfaldes af voldsmænd.

Ang. *bevis* på ET's eksistens, jump ...

"Jesus-loves-you" skrev
7054 news:3eMLi.28$DB3...@news.get2net.dk

Interrupt-memory from ...

7044 news:GF3Li.13$lS...@news.get2net.dk

7045A news:eV3Li.14$WC...@news.get2net.dk
7045B news:HY3Li.15$DZ...@news.get2net.dk

Jeg tror nu nok, at jeg alligevel ville ha' jævnet junta-byen med jorden. Et
asteroidenedslag kunne jo ligeså godt have været en "tilfældighed". "Ingen"
ville ha' opdaget noget !

Jeg kan ikke tåle at se URET uden at gøre noget (af samvittighedsmæssige
grunde, §253), ET !!!

Men nu ér det for sent. Folket ér allerede blevet myrdet ... :-(

Ønskede bare sådan bedre at kunne forstå dig og dine bevæggrund, ET !

-

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7055

> [...]

> *samvittighedskvaler* (det, at have svigtet slagtekvæget).
>
> Hvad skal jeg svare min FAR (Es. 9,6) i Himlen ?

Interrupt from ...

"Jesus-loves-you" skrev
7063 news:umZLi.2$KK...@news.get2net.dk

> Bosniske serberes præsident er død
[ ... ]
> Jelic døde pludseligt efter et
> hjerteanfald. Han blev 51 år.
[ ... ]
> Muligvis har Milan Jelic været med til at dække over krigsforbryderne
> Radovan Karadzic og Ratko Mladic.
>

> New memory on:
>
> (ang. militær-juntaen i Burma)
> 7055 news:eBMLi.29$3%3....@news.get2net.dk

> ET-Break:
> (2007-10-01, Monday, CET 04:01:04, delay -00:00:33, GMT 02:00:31)
> - "Read my libs!"
>
> Tja ... Hvis man kan markere sit standpunkt ved blot at henrette én
> skyldig fremfor tusindvis (apropos barmhjertighed + nåde, Jonas 4,11), så
> for min skyld okay, ET ... :-)

Hmm ...

Jeg gider ikke længere gå tiggergang, ET, blandt uretfærdige jordboere (The
International Court of Justice, the Hague); altså Øvrigheden-1; fordi denne
Domstol allerede *har* svigtet os så mange gange (med manglende udstedelse
af arrestordere på massemordere såsom Saddam Hussein osv.), hvilket blot har
medført (i sin yderste konsekvens), at vores overlevelseschancer som art er
blevet forringet ... :-(

Men jeg vil gerne have lov fortsat at indanke sagen for Jeres Domstol
(Øvrigheden-2) SAMT for Kristi Domstol°.

Det er moralsk (og muligvis også juridisk) FORKASTELIGT - i hvert fald i
mine øjne - at lokke folk ud-på-gaden vel vidende, at de bliver majet ned
(som om de var slagtekvæg).

Derfor *undlod* jeg med vilje at opmuntre de burmesiske munke de første par
dage, netop fordi jeg vidste, at jeg ikke kunne stille dem nogen-som-helst
sikkerhedsgaranti.

Men så kommer du og leger stærk mand med ordene:

6988 news:d3bJi.2935$422...@news.get2net.dk
7006 news:E8SJi.108$jD1...@news.get2net.dk

> Received message from "USS Nimitz - verschollen ist" (It's one of their
> starships):
> To the democratic *real* leder of Burma, Mrs. Aung San Suu Kyi and her
> friends.
> (2007-09-24, Monday, CET 18:49:27, delay 0, GMT 16:49:27)
> - "Trust me."
>
> Interface-syntax-code:
> 2.King. 6,12

Og man kan jo ikke andet (som modtager af et sådant budskab) end forstå
meddelsen som et udtryk for Solidariose side-by-side.

Nuvel kan det godt tænkes, at de ikke hørte dette dit budskab, men den side
af sagen er irrelevant (for mig at se).

Det er selve *løftebruddet*, som er ALARMERENDE !!!

Det er okay at komme med tilkendegivelser, som nu fx. :

5753 news:EIzSg.74$Vq...@news.get2net.dk

> CNNTEXT 105 (Wednesday) 27 SEP (2006, CET) 0817:38
>
> Myanmar accuses U.S. of bullying
[ ... ]
> You are a thief...
>
> Heaven-Break (perpahs 2304, ET):
> (2006-09-27, Wednesday, CET 07:58:3x, delay 0)
> - "Præcis."
>
> The country does NOT belong to You...
>
> 08:09:21, delay 0
> - "Enig."
>
> Your destination is the jail...
>
> 08:11:26, delay 0
> - "Yep."

Hvorfor ?

Fordi der ikke heri bliver afgivet direkte løfter (om at komme folk til
undsætning)!

Men der er IKKE meget 'The bodyguard' over at blive ladt i stikken, skulle
jeg hilse og sige fra det burmesiske folk (havde jeg nær sagt) !!!

The people-of-Bellarus blev *også* svigtet (så vidt jeg kan skønne) ... :-(
Se evt. ...
3391 news:glhqd.71512$Vf.34...@news000.worldonline.dk
5284 news:44226b93$0$160$edfa...@dread16.news.tele.dk
5307 news:4426f105$0$872$edfa...@dread14.news.tele.dk

Og alt-i-alt får dette jo så meget alvorlige konsekvenser; ikke mindst mht.
den Iranske atomkrig osv. !!!

Vi må derfor *konkludere* (indtil ny viden herom forefindes for
offentligheden), at der er tale om ...

7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk

> ..., at

> du får propper ord i munden, som slet og ret IKKE er dine.

... og at jeg som subjektiv informationskilde derfor er úpålidelig !

Billedlig talt, ET, står vi (for mig at se) på grænsen til det Forjættede
Land (Jos. 3).

Men denne sag skal bringes ud-af-verden, FØREND Jordan-floden (counter 61)
krydses!

I, "robot", have spoken.

-

[...]

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7064

"Jesus-loves-you" skrev
7064 news:0i3Mi.14$Pw...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> Land (Jos. 3).
>
> Men denne sag skal bringes ud-af-verden, FØREND Jordan-floden (counter 61)

ET-Break:
(2007-10-01, Monday, CET 11:47, GMT 09:47)
- "If anyone hear my voice (Pagtfornyelse, Jos.3,4b + 5,2-9)."

Hmm ...

... Pagtens Ark ... følge efter (den) ...

... For at I kan
vide, hvilken vej I skal gå; thi I er
ikke kommet den vej før.
(Jos. 3,3-4)

Memory on:

(*Misbrug* af Arkens ledelse til privat "krigsførelse" med mere)
(1.Sam.4,3b)

Compare with ...

(Herrens engels straffetale)
... Men I adlød ikke min røst! Hvad har I dog gjort!
(Dom.2,2b)

Ja, ET. Det er korrekt. Jeg (uden at vide det. Men det er jo ingen
undskyldning i sig selv) og/eller andre har måske begået *misbrug* af din
autoritet...

CET 11:53
- "Der er blevet begået helligbrøde!"

Memory on:

... (det bandlyste) ...
... (Aj-syndromet) ...
Jos.6,18 + 7

Hmm ...

Hvis ikke vi lærer opgaven nu (i det små), hvordan mon vi så klarer det, når
det virkelig gælder (i det helt store målestok) ?

Har jeg også begået helligbrøde ?...

CET 12:07
- "Nej."

§77-Lawbreaker memory on:

(Output-date: 24/9-07)
7004 news:aRQJi.38$Zt...@news.get2net.dk

> Program-"afbrydelse":
>
> Et Udsagn:
>
> (the school-program)
>
> 6983 news:I8YIi.58$4B6...@news.get2net.dk

- "Dem."

Okay. Så har vi fået indkredset problemet. Så langt, så godt.

Men hvorfor skal 2 uskyldige soldater omkomme, som jo intet har med sagen at
gøre.

Var det ikke mere smart at brænde de skyldige, "Bellahøj", af ?

Nåh ja. Det har du på en måde allerede svaret på (Aj-syndromet).

CET 12:14
- "Udryd det onde i din midte."

CET 12:14

- "I'm speaking to you."

CET 12:14
- "All of you."

CET 12:15
- "I har alle været lige gode om det."

CET 12:15
- "Højforræderi!"

CET 12:16
- "Forbrydelse imod ..."

Demokratiet ?

CET 12:16
- "Ja!"

Men hvorfor skulle så Burmas munke med flere så svigtes ?

Det forstår jeg altså bare ikke ?

§77-Lawbreaker and friends ér IKKE med på holdet, ET !

CET 12:18
- "Jeg finder mig ikke i det!"

At få mundkurv på ? - Jeg gør heller ej, men jeg har IKKE magtbeføjelser til
at tæve dem. Ellers så ved du udemærket godt, ET, at stod det til mig; ja så
var "Bellahøj" no more!

Og mht. militær-juntaen i Burma; ja så var de blevet (gjort én hoved lavere,
i bogstavelig forstand)...

CET 12:22
- "Det kommer."

Thank You, Sir ... :-)

CET 12:22
- "Trust me!"

Yes, Sir! - *Justice*, no matter what!

-

[...]

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7065

"Jesus-loves-you" skrev
7065 news:4Y3Mi.16$mB2...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> - "If anyone hear my voice (Pagtfornyelse, Jos.3,4b + 5,2-9)."
>

> Hmm ...
>
> ... Pagtens Ark ... følge efter (den) ...

News:

=== citat start ====

BBC WORLD (Monday, p) 124 01 Oct (2007, CET) 15:05/20

London hears Big Ben chimes again

The world famous Big Ben has chimed
again after a seven week silence was
imposed due to maintenance work.

The St Stephen's Tower bell at
Westminstor Palace was heard again on
Monday at midday.

The works included the replacement of
bearings that sound the chimes on the
hour and every quarter of an hour.

The 13.5-tonne bell is named after Sir
Benjamin Hall, the man who was
Commissioner of Works when it was
installed in 1859.

=== citat slut ====

Hmm ...

2007-10-01, BST 12:00 (still sommertime in UK.)
2007-10-01, GMT 11:00
2007-10-01, CET 13:00 (still sommertime in middle Europe.)

Hmm ...

Memory on:

6901 news:GaZvi.22$r47...@news.get2net.dk

> ... Big Ben ...

(Delta = 51)

Einem Pagt-fornyelse, ET ?

ET-Break:
(2007-10-01, Monday, CET 14:59, GMT 12:59)
- "Ja."

Okay ... :-)

CET 14:59
- "Let's move."

Burma smæk ?

CET 15:05
- "Yep."

-

7068 news:9A5Mi.21$1U...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7069

"Jesus-loves-you" skrev
7069 news:iq6Mi.27$Qx6...@news.get2net.dk

Memory-program:
40 Pennsylvania -> ..18
2007-09-25, Tuesday, CET 13:30-14:20
2007-10-01, Monday, CET 16:00-17:36
(Jos. 10,11a)

Et Udsagn:

Kiss me again, wife!
(The song of Solomon 1,1)

-

[...]

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7070

"Jesus-loves-you" skrev
7071 news:ssfMi.52$p66...@news.get2net.dk

[ ... Pagt-fornyelsen ... ]

> Et Udsagn:
>
> Kiss me again, wife!
> (The song of Solomon 1,1)

Men jeg skulle li' hilse og sige, at det altså ikke er normalt at rende
rundt i skoven midt-om-natten klædt ud som en art hippe-Jesus med en spade
indpakket i gavepapir (apropos Påsken 1985). Og så til-og-med tale i
(uforståelige) tunger ! ... :-)

-

7070 news:ssfMi.52$p66...@news.get2net.dk

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7071