Steve Jobs er i byen !!

Anders Haavie

Fikk akkurat en sms fra en venn som satt ved siden av han på Grand Cafe.

Anders

Lars Flage

Anders Haavie wrote:
> Fikk akkurat en sms fra en venn som satt ved siden av han på Grand Cafe.
>
> Anders
Kanskje det blir One more thing under Nobelkonserten i morgen kveld, ja
er han ikke kompis med Al, da?

Corn

On 10 Des, 18:27, and...@haavie.no (Anders Haavie) wrote:
> Fikk akkurat en sms fra en venn som satt ved siden av han på Grand Cafe.
>
> Anders

Hørte rykter om det på jobb i morges, og da er det altså sant.

Kanskje ikke så rart med tanke på Gores styreposisjon - han er visst i
"entouragen" hans.

Vi burde jo vært der for å fritte ham ut om iPhone og Norge ... ;)

Jardar Eggesbø Abrahamsen

I artikkel <58f8a9d7-eb01-4d0e...@w40g2000hsb.googlegroups.com>
skreiv Corn <oivin...@gmail.com>:

> Vi burde jo vært der for å fritte ham ut om iPhone og Norge ... ;)

Her har me nobelpris og verdas klimatiske undergang og Al Gore og greier,
og det einaste me er opptekne av, er at kompisen hans er her. :D

Jardar
--
Eit fyseleg, humsk, hyrleg, smakeleg, forskamma og høvla ty
med fatteleg mange bønhøyrlege lemper.

Martin Bekkelund

Corn skrev:

> Hørte rykter om det på jobb i morges, og da er det altså sant.

Du som er i bransjen, tar du utfordringen med å finne ut hvorfor? :-)

PS. Klarer du å huke tak i ham, spanderer jeg lunsj.

Martin Bekkelund - www.bekkelund.net - www.greatest-bits.com

Anders Haavie

Martin Bekkelund <use...@bekkelund.net> wrote:

> Du som er i bransjen, tar du utfordringen med å finne ut hvorfor? :-)
>
> PS. Klarer du å huke tak i ham, spanderer jeg lunsj.

Han skal på Nobelkonserten imorgen. Han har vip billetter.

Anders

gre...@gmail.com

How do you know that?

Hans Petter Nenseth

Etter en stund uttalte Jardar Eggesbø Abrahamsen følgende:

>I artikkel <58f8a9d7-eb01-4d0e...@w40g2000hsb.googlegroups.com>

>Her har me nobelpris og verdas klimatiske undergang og Al Gore og greier,
>og det einaste me er opptekne av, er at kompisen hans er her. :D

Det må da være en ypperlig mulighet til å lansere iCetime, den nye
klokken fra Apple med termometer sim strekker seg langt i begge
retninger for sikkerhetsskyld...
--
http://hp.nenseth.no

Tor H Espe

gre...@gmail.com skreiv:

Hallo?
Er man venn, så er man venn. :-)

Kanskje han blir vennligere stemt av å være her og bestemmer seg for å
åpne for salg i Norge. iPhone Nobel Edition. :-)

TorH

Corn

On Dec 10, 6:27 pm, and...@haavie.no (Anders Haavie) wrote:
> Fikk akkurat en sms fra en venn som satt ved siden av han på Grand Cafe.
>
> Anders

... og her er bildebeviset (om ikke fra Grand Cafe):

http://sesam.no/search/?c=pip&q=steve+jobs+oslo&offset=0

Han har jo raka skjegget helt. Forberedelser til MacWorld? ;)

Jardar Eggesbø Abrahamsen

I artikkel <6322a3c7-058d-4ff8...@d27g2000prf.googlegroups.com>
skreiv Corn <oivin...@gmail.com>:

> ... og her er bildebeviset (om ikke fra Grand Cafe):
>
> http://sesam.no/search/?c=pip&q=steve+jobs+oslo&offset=0

Og for referanse, dama attmed han er openbert kona hans:
http://www.dennis-voss.de/apple/celeb/Page0.html
http://www.dennis-voss.de/apple/celeb/Bild2.html

Jardar

Jardar Eggesbø Abrahamsen

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=189237

- iPhone-samtaler utsatt i Norge

(VG Nett) Hva gjør Apple-sjef Steve Jobs i Oslo, bortsett fra å være på
Nobel-utdelingen?

Jardar

Gunnar-Ole Lyngroth

Corn <oivin...@gmail.com> wrote:

Jøss han har jo pene klær og slips :P

--
Alt godt,
Gunnar-Ole

http://elgsuppe.blogspot.com

Øyvind Segrov

On Dec 11, 10:40 am, g...@avena-it.no (Gunnar-Ole Lyngroth) wrote:

> Jøss han har jo pene klær og slips :P

Det er nå man som ekte forum-nerd skal si "fake! Jobs bruker ikke
slips!"

Dag Tore Antonsen

Er det liksom utenkelig at Steve Jobs "bare" er her for å se sin venn Al
(som forøvrig sitter i styret til Apple) motta Nobels Fredspris?

DT
--
http://www.uio.no/sok?person=dagtan

Øyvind Segrov

On Dec 10, 6:27 pm, and...@haavie.no (Anders Haavie) wrote:
> Fikk akkurat en sms fra en venn som satt ved siden av han på Grand Cafe.
>
> Anders

No.it.os.mac.diverse er i IT-avisen:)

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=499893

Espen Vestre

g...@avena-it.no (Gunnar-Ole Lyngroth) writes:

> Jøss han har jo pene klær og slips :P

Han brukte Armanidresser ganske lenge, helt til han relanserte seg
selv som iSteve iJobs sånn ca. i 1995, og da måtte han selvfølgelig
kle seg i Nerd Chic.
--
(espen)

Jardar Eggesbø Abrahamsen

I artikkel <fjlmt1$ra1$1...@readme.uio.no>
skreiv Dag Tore Antonsen <d.t.an...@usit.uio.nospam>:

> Er det liksom utenkelig at Steve Jobs "bare" er her for å se sin venn Al
> (som forøvrig sitter i styret til Apple) motta Nobels Fredspris?

Insinuerer du at Steve Jobs har eit privatliv, og at mannen er meir
samansett enn det å berre vera ein eksponent for Apple? Altså at han rett
og slett er eit menneske?

Martin Bekkelund

Corn skrev:

> ... og her er bildebeviset (om ikke fra Grand Cafe):
>
> http://sesam.no/search/?c=pip&q=steve+jobs+oslo&offset=0
>
> Han har jo raka skjegget helt. Forberedelser til MacWorld? ;)

Næh, det ækk'e han. His Steveness ville gått i sort turtleneck og
steinvasket jeans. ;-)

Gunnar-Ole Lyngroth

Espen Vestre <es...@vestre.net> wrote:

Aha. Jeg begynte ikke å interessere meg for Mac før i 2002, så det
forklarer endel :)

Rolf Marvin Bøe Lindgren

g...@avena-it.no (Gunnar-Ole Lyngroth) writes:

> Jøss han har jo pene klær og slips :P

antagelig fordi kona hans er med.

--
Rolf Lindgren
ro...@extern.uio.no

svend

Ųyvind Segrov skrev:

Aha, der har vi forklaringen. Jobs liker KT Tunstall (sang under forrige
Mac-messe). KT var en av artistene under Nobel-konserten. Tilfeldighet?
I don´t think so ;-)

--
Svend A
gjemmesiden.blogspot.com