I artikkel <k6r8al$f26$
1...@orkan.itea.ntnu.no>
skreiv Aslak Raanes <
aslak...@idi.ntnu.no>:
> Nei, den er tom i ML:
Takk. Fekk forresten svar her men ikkje på nymotens twitter, så det så. ;)
> (på den andre siden så er jeg ikke sikker på om IMAP-subscribe er ment
> å bruke på slike «magiske» mapper slik som bruke for Gmail.)
På SL får eg tom liste også mot IMAP på NTNU.
Jardar
--
Eit fyseleg, humsk, hyrleg, smakeleg, forskamma og høvla ty
med fatteleg mange bønhøyrlege lemper.