Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Dette er for dumt...

5 views
Skip to first unread message

Tor Arne Benjaminsen

unread,
May 31, 2005, 5:25:18 AM5/31/05
to
Jeg går ut fra at de fleste av dere sikkert har sett denne på vg.no
allerede, men likevel:

<URL:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105008>

«Drapsmenn skylder på rollespill

(VG Nett) Drapene sjokkerte Brasil. En familie på tre var bakbundet, dopet
og skutt i hodet på nært hold i sine senger. Nå sier drapsmennene at det
hele var et spill, og at de drepte hadde tapt.»


Jeg er målløs. "Okkulte rollespill"? Prester som går ut og advarer mot
rollespilling? Dette er FUD tatt til nye høyder. Drapsmennene gjør dette for
å få saken sin opp foran en jury, hvor de får anledning til å erklære at de
var sinnsyke i gjerningsøyeblikket. Jeg håper dommeren består sin
sanity-check og sabler ned dette forsøket.


*riste oppgitt på hodet*

--
Proper prior planning prevents piss poor performance.
torarnb ætt stud dått ntnu dått no

Matthijs Holter

unread,
May 31, 2005, 6:36:28 AM5/31/05
to
"Tor Arne Benjaminsen" <tor...@ikke.videre.glad.i.spam.com> skrev i melding
news:24Wme.1316$qE.3...@juliett.dax.net...

> Jeg går ut fra at de fleste av dere sikkert har sett denne på vg.no
> allerede, men likevel:
>
> <URL:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105008>

Usj, sånt er drit irriterende. At de gidder, liksom.

For mer info, sjekk http://www.n4f.no/forum/showthread.php?t=2414

- Matthijs


Tor Arne Benjaminsen

unread,
May 31, 2005, 7:26:47 AM5/31/05
to

Godt å se at noen ligger i forkant av media. Jeg kjente ikke til saken før
den dukket opp på VG nett.

VG-artikkelen er forresten utdypet med sitater og mer detaljer fra den
angivelige rollespilløkten. Foreløpig syns jeg journalisten har gjort en god
jobb. Han har f.eks. motstått fristelsen til å kalle artikkelen
DJEVEL-ROLLE-SPILLERE HEN-RETTET U-SKYLDIG BRASILIANSK FAMILIE -- det er da
noe... ;-)

Bjarte Stien Karlsen

unread,
May 31, 2005, 11:41:06 AM5/31/05
to
Tor Arne Benjaminsen <tor...@ikke.videre.glad.i.spam.com> wrote:
> Jeg går ut fra at de fleste av dere sikkert har sett denne på vg.no
> allerede, men likevel:

> <URL:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105008>

> «Drapsmenn skylder på rollespill

> (VG Nett) Drapene sjokkerte Brasil. En familie på tre var bakbundet, dopet
> og skutt i hodet på nært hold i sine senger. Nå sier drapsmennene at det
> hele var et spill, og at de drepte hadde tapt.»


> Jeg er målløs. "Okkulte rollespill"? Prester som går ut og advarer mot
> rollespilling? Dette er FUD tatt til nye høyder. Drapsmennene gjør dette for
> å få saken sin opp foran en jury, hvor de får anledning til å erklære at de
> var sinnsyke i gjerningsøyeblikket. Jeg håper dommeren består sin
> sanity-check og sabler ned dette forsøket.


> *riste oppgitt på hodet*

Jeg må bare si meg enig. Problemet er at for folk som ikke vet hva rollespill
er så er det fullt mulig at slikt som dette blir tatt for god fisk :/

--
regards,
Bjarte Stien Karlsen
To find out the limits of the possible you have to go beyond them into the
impossible.

0 new messages