> Jeg skal pakke utt 2 filer som er ".B00" format og "B6I" format, er det noen
> som vet hvilket program jeg skal bruke?
> Spillet er Need for speed cARBON
Filendelser/formater, se;
http://filext.com/alphalist.php?extstart=%5EB
og der finner vi...:
*.B Grand Theft Auto IIISave File (Take-Two Interactive
Software, Inc.)
Utpakkingsprogram, noen gode allround programmer her:
http://www.pricelesswarehome.org/2006/PL2006FILEUTILITIES.php#Archives:Zip-Unzip
Kan prøve IZArch av de som er nevnt der. Installer, høyre klikk
filen du vil pakke ut (gitt at det er Windows vi snakker om her)
og velg "åpne i" IZArch. Har ikke prøvd åpne den filtypen du
nevner med IzArch, men prøv....eller at av de andre som er listet
der.
Flere pakke/utpakkings-programmer her:
http://www.pricelesswarehome.org/acf/P_FILEUTILITIES.php#3.00Archives
mvh
Bjørn S.