SplinterCell Double Agent - lydproblem med Realtek97 integrert
lydkort (Hovedkort MSI K8N NEO4, MS-7125).
Problem: Fikk ikke lyd når spillet startet. Fikk musikk ved
første skjermbilde/intro, men hverken lyd-effekter eller musikk
når jeg startet spillet (nivå/level). Prøvde det meste,
fra reinstallering av directx til siste versjon av driver for
Realtek97 lydenheten. Viste seg at problemet ikke lå der, men i
at spillet synes å være "hard kodet" til å ligge på C-stasjonen
(C:\programfiler...). Jeg installerte først til M:. Etter at jeg
hadde prøvd det meste avinstallerte jeg fra M:\ og installerte på
nytt til C:\. Og vips - der var lyden.
Sukk og stønn for noe krøll....
mvh
Bjørn S.