Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Hvornår kommer Bygdebok for Halse og Harkmark, Vest Agder ?

已查看 9 次
跳至第一个未读帖子

Ulla og Rasmus

未读,
2006年9月9日 02:41:592006/9/9
收件人
Hej Alle,

da jeg er meget interesseret i ovenstående bygdebok, vil jeg gerne vide
hvornår den bliver klar til salg ? Er der evt. nogle der ved om man kan
bestille en/ dem - og hvor meget er prisen ?

Mvh

Ulla - Danmark

Vegard Krog Petersen

未读,
2006年9月9日 11:30:472006/9/9
收件人

Google ga dette:
http://www.lindesnes-avis.no/soknyheter.asp?state=3&SearchText=bygdebok&histid=3562

Ikke mye hjelp det, men google ga meg også den ene forfatterens
e-post-adresse: daghundstad alfakrøll hotmail punktum com

Ellers så kan kanskje Kultursenteret eller biblioteket i Mandal kommune
(som Halse og Harkmark ble slått sammen med i 1964) hjelpe? De burde
følge med på utviklingen av et slikt prosjekt:

> http://www.mandal.kommune.no/document.aspx?uid=283&title=Kultur
> http://www.mandal.kommune.no/document.aspx?uid=284&title=Biblioteket

Og den andre forfatteren Knut Lindseth er leder for Mandal Bymuseum:
http://www.mandal.kommune.no/document.aspx?uid=329&title=Museum

"Happy hunting"! :-)

mvh

--
Vegard Krog Petersen - Norway

http://vegard2.no -
Solitaire MahJongg guide, Sarah Michelle Gellar Solitaire,
Freeware Logo & symbol, Halma & Chinese Checkers,
Pachisi & Ludo, Freeware Solitaire, My fishy site (fishing
games), a.c.f.g information, Fredrikshald Havfiskeklubb
18+ sites: Firefoxy, Adult Solitaire, Fishy Pictures,
Sexy Chess, Sexy Librarians, Sexy Football

0 个新帖子