Google Grupper støtter ikke lenger nye Usenet-innlegg eller -abonnementer. Historisk innhold er fortsatt synlig.

Maling av gummibåt

Sett 0 ganger
Hopp til første uleste melding

Bjorn Kristensen

ulest,
15. mai 2001, 17:00:4515.05.2001
til
Hei,

Virker som det finnes folk her i gruppa som har peiling på det meste.
Håper det er noen som kan hjelpe meg.

Problemet er som følger:

Har en eldre modell gummibåt (Eurovinil Nautica 12 ft).
Båten er i bra stand i forhold til alderen, men er stygt skjemmet av store
områder der den oransje fargen er bleket ned til noe som ser ut som rust av
farge.

Etter å ha sjekket en del amerikanske nettsider fant jeg flere som solgte
spesialmaling beregnet på gummibåter.

Det jeg ikke var i stand til å finne var norske firma som førte slik
maling.

Er det noen av dere som har vært borti firma her i Norge som selger sånt,
eller som har forsøkt å male båten sin ?

Hilsen
Bjørn

Tore Weiseth

ulest,
20. mai 2001, 12:28:2420.05.2001
til
Galeas Trading har et stoff som heter Coelan. Selges hos de fleste store
båutstyrsbutikker.
Se på deres hjemmeside http://www.galeas.no/Sider/Baatprodukter.htm
Ta gjerne kontakt med dem. De sitter inne med en utrolig bransjekunnskap, og
svarer gjerne på spørsmål og gir gode råd.

MVH Tore

Bjorn Kristensen skrev i meldingen ...

0 nye meldinger