Er denne newgroupen død?

1 view

Håkon Hesselberg

Ert det noe feil hos meg, eller ble denne avsluttet i -05? Jeg tester...

Moby

"H å kon Hesselberg" <hhess...@c2i.net> skrev i melding

> Ert det noe feil hos meg, eller ble denne avsluttet i -05? Jeg tester...

Hos meg er siste innlegg 10.03.07 så helt død er den ikke ;-) men ikke langt
unna...?

Eystein Roll Aarseth

Vel, vi får prøve å lage litt liv da. Noen som har vært på noen fine
turer i det siste?

EAa
--
Jeg ser et flag på halv stang.
Nogen er død, men det er ikke mig.

A.P.

"Eystein Roll Aarseth" <eys...@online.no> wrote in message

Det ser ut som NEWS tørker ut ja, trafikken flytter seg til andre
forum\plattformer.

phpBB , SMF og lignende platformer. Litt trist for da blir det feks 5-10
forum
for feks 'fritid norge' som skal konkurere om medlemmer\trafikk i noen år
før en av den utkrytalliserer seg som vinner.

AP

Herulf

On Sun, 27 May 2007 08:24:36 -0500, Eystein Roll Aarseth
<eys...@online.no> wrote:

>Vel, vi får prøve å lage litt liv da. Noen som har vært på noen fine
>turer i det siste?

Mens vi venter på noe mer kan dere jo surfe innom Tromsøportalens side
for friluftsliv; http://tromsoportalen.no/tromso/fritid/friluftsliv/
...?!

--
Herulf Skogheim