Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Kaste asfalt i osloområdet

168 views
Skip to first unread message

Frode V. Fjeld

unread,
Apr 12, 2010, 6:28:42 AM4/12/10
to
Jeg har litt asfalt som jeg vil bli kvitt, kanskje ca. 2-3 kvadratmeter
i småbiter, 5 cm tykk. De vil ikke ta imot den på
gjenbruksstasjonene.. noen som vet hva man gjør med slikt?

--
Frode V. Fjeld

Roy Øyan

unread,
Apr 12, 2010, 6:49:10 AM4/12/10
to

Er det ikke et asfalt-annlegg på Grorud?

Kan sikkert blande inn din i sin egen produksjon...

Men jeg aner ikke om de tar imot

Harald Ljøen

unread,
Apr 12, 2010, 7:38:33 AM4/12/10
to
Roy Øyan wrote:
> Men jeg aner ikke om de tar imot

"Gammel asfalt kan leveres asfaltverk" i følge SFT:
http://www.klif.no/publikasjoner/avfall/1853/ta1853.html

Men jeg har heller aldri testet viljen til å ta i mot...

Frode V. Fjeld

unread,
Apr 12, 2010, 7:46:30 AM4/12/10
to
Harald Ljøen <hlj...@gmail.com> writes:

Endelig fikk jeg litt google-flaks på dette:

http://www.asfaltgjenvinning.no/Oversikt_mellomlager_Norge1.htm

--
Frode V. Fjeld

0 new messages