Har noen en adresse til dette !

John

Hei,

Er det noen der ute som kan si meg hvor jeg skal lete for å finne ledige
eiendommer for salg i Estland, Litauen og Latvia.

Mvh
John

cl@us

"John" <jaa...@online.no> skrev i en meddelelse

> Mvh
> John

Jagt- og Investeringsareal i Letland Mail:lande...@email.dk

3-9-2003
Enestående areal på ca. 300 ha. beliggende tæt på en af Letlands
største søer. Arealet består bl.a. af vådområder med mulighed for ande- og
gåsejagt, men der forefindes også bevoksede områder på arealet. Kort sagt et
alsidigt terræn.
De lettiske arealer byder iøvrigt på vildtarter som elg,
krondyr, råvildt, vildsvin, ræv, bæver, vaskebjørn, ulv, los, mår, grævling,
snehare, brun hare, tjur og urfugl m.fl.
Der forventes økonomisk vækst i Letland de kommende år som følge
af at Letland forventes optaget i EU, en fortsat og kraftig værdistigning på
jord er derfor højest sandsynlig.
Du har her muligheden for at jage på dit eget enestående terræn
i vildmarken, samtidig med at du kan glæde dig over en forventet opsparing
som nævnt ovenfor.
Arealet kan overtages af en eller flere personer til en
favorabel pris.

Et unikt tilbud der aldrig kommer igen..!!!

Land & Estate ApS
Vi har12 års forretningserfaring i Østeuropa og Baltikum.

Tlf: 22229802 Annonce nr: 87

Annoncen er sakset fra www.jagtformidling.dk

M.v.h

Cl@us

PS

Du må meget gerne maile til mig hvis du finder andre der beskæftiger sig med
samme, da jeg selv er interresseret.